NC 2016: Allejoppa, Hoe, Wat en Wie?

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Dames!

Ik heb de stream nog even terug gezien, en kan veilig zeggen dat we gewoon outplayed zijn in elke class gisteren. Ook waren de tactische keuzes van hun iets beter dan de onze.  Overall speelden wij niet zo zeer slecht, maar zij gewoon net iets beter. We mogen serieus niet klagen over hoe ver we wederom zijn gekomen. Net zoals vorige jaar zag niemand ons in de finale staan en eerlijk gezegd, ben ik ook wel een beetje verbaasd dat we zo ver zijn gekomen. We bleven simpelweg per ronde spelen, en keken niet naar de overall score. Niemand werd (noticeable) chagrijnig, hiermee konden we meerdere malen terug komen van een grote achterstand, super sick!

Net als vorig jaar, zal ik de ''chills en fails'' even op rijtje zetten van elk persoon die op het roster stond.




MaHuD
Zelf wist je waarschijnlijk van te voren al dat je niet veel zou gaan spelen in officials/trainingsmatches. Echter, we konden altijd beroep op je doen als we te weinig spelers hadden, en je kwam dan ook altijd. Relaxed!

Attila
Waarschijnlijk de persoon die het meeste matches gespeeld heeft, je was altijd aanwezig en hebt veel werk verzet in deze matches. Misschien kreeg je niet altijd de kills, je had wel veel mensen geraakt. Zelf het ik wel het idee dat je veel meer aan het ragen was dan voorgaande jaren, vond ik zelf wel jammer. Puur omdat je hiermee het moraal van het hele team omlaag helpt. Gelukkig gaf je ook wel tips aan mensen, en in officials hoorde niemand je ragen (als je dat deed xD), dat was wel prettig. Cheers voor je service dit jaar anyways! Eerlijk is eerlijk, velen van ons hebben ook wel af en toe gelachen om je rage.

Arch3r
Tjah, mensen zal afvragen waarom ik hem op het roster heb gelaten. Dit heb ik gedaan omdat hij een van de weinige is die alle NC's heeft bijgewoond, ik wilde hem dat record niet afnemen. hehe xD

LeRoux
Helaas geen ''Klaasje'' dit jaar XD. Overall lekker gespeeld, het was prettig om iemand te hebben die iedereen helpt, iemand die gesprekken aangaat en iemand die in trainings en goed idee heeft wat we kunnen doen. Mede door jouw gingen we per ronde spelen, zonder te denken aan hoever we achterstaan. Ik denk serieus dat we hierdoor het voor mekaar kregen om terug te komen. Always a pleasure to have you on our side :wink:

Caius
In the beginning i had doubts to let you play in officials matches. I was wrong. You performed sick and kicked ass. It's always a pleasure to have you at our team. From day to day you managed to get our morale higher, just by being yourself. Was good fun :grin:

Tallie
Waarschijnlijk ben je een beetje teleurgesteld dat je geen enkele set in een officials hebt kunnen spelen. Echter ben ik wel blij dat je in ons team zat, hielp bij trainingsmatches en bovenal blij dat je niet te salty werd en er geen drama van maakte! Voor jou als inf is het gewoon lastig om in het team te komen, puur omdat we qua infs en archers gewoon sterke spelers hebben. Toch super chill dat je er regelmatig was!

Dr Doener
What to say, you're simply ****.
On a serious note, it was nice to have you around, simply a good inf and we had no doubts about you playing at all. You're the best inf we have at this moment. Every time i killed you in a warming up, i was like: ''HAH, I AM GOD NOW'' XD. Loved your consistency during this NC, cheers bud!

Kellermann or Kellerma
Together with Doener the main inf. No regrets made there. You showed us solid ****, and were capable to support so damn well with a spear. You forfilled your support duty, and i am glad that i could  fight with you as a infantry player once again.

Tomy
Bedankt voor het spelen en het commanden! Ik ben ervan overtuigd dat jij het meeste invloed had in de match tegen UK, voornamelijk omdat het commanden die dag heel lekker liep. Ondanks dat je niet altijd eens was met de keuzes die ik maakte, heb ik vrij weinig gezeur of drama hier over gehoord, dat was voor mij prettig.

Violet
Ook jij speelde weinig deze NC. Gelukkig snap jij enigszins wel waarom je zo weinig speelde. Ik heb serieus geen salt of iets dergelijks van jou gehoord, terwijl iedereen jou wel aan het banten waren. Ook deed je altijd lekker mee aan de trainingsmatches, en beïnvloedde je de sfeer altijd positief. Denk nog wel even aan je awareness, want als je dit onder controle hebt, dan wordt je echt een beest.

Surkan
Ondanks dat ik me regelmatig irriteerde aan je gedrag, echter heb ik hier relatief weinig over gezegd. Het was regelmatig vervelend, maar niet extreem (In tegenstelling tot vorig jaar). Het zou verstandig zijn om hier nog wel aan te werken. Daarnaast doubt ik je cav skill niet, maar wel de momenten waarin je dit wilt gaan gebruiken, veelste tricky naar mijn idee. Toch moet ik zeggen dat je in officials wel solid speelde, en niet onnodig dood ging. Dat is de Surkan die we elke dag wilden! Zelf heb ik wel een aantal keer om je moeten lachen (Vooral die grappen tegen Watly xDDDD, die mag je wat mij betreft blijven doen hehe xD) Indien we volgend jaar nog leven, hoop ik je weer te zien :wink:

Freezy
Jij was er voornamelijk in het begin van de NC, maar kwam steeds minder opdagen. Ook wel een beetje begrijpelijk, aangezien je zelf al wist dat je weinig zou gaan spelen. Ik denk dat jij voornamelijk moet werken aan zowel experience als de handelingen die je verricht in een teamfight. Je moet ook nog relatief nieuw in dit spel, en wat dat betreft, ben je beter dan dat ik was met hetzelfde aantal uren xD. (ja, ik was noob, zo'n beetje het level wat Watly nu is, super noob dus eigenlijk).

Kane
Net zoals je broer vorig jaar, ben jij dit jaar het meest improved. Ik zag je gewoon elke week beter worden, en ben er zwaar van overtuigd, dat als je deze stijgende lijn vasthoudt, je volgend jaar aanzienlijk meer speelt. Sick shots, goede communicatie, solid melee en aardige awareness (Alhoewel het verstandig blijft om hier op te blijven letten). Hoe verder de NC liep, hoe vaker het in mijn hoofd kwam om je te laten spelen. Helaas voor jou pakken onze andere archers je in experience, wat ik ook meetel. Ben benieuwd hoe je volgend jaar bent.

Ciiges
Hard getraind dit jaar, dat is een ding waar ik je zeker kudos voor geef. In het begin hadden mensen struggle met je, maar hier heb je goed aan gewerkt en ben dan ook blij, dat mijn keuze goed is gevallen. Was leuk om te zien dat je ons punt snapte en hierop in ging spelen. Ondanks dat anderen twijfelden over mijn keuze om je te laten spelen, heb ik geen regrets. Je speelde goed en dat werd dus ook beloond! Voor mij was het wel even vervelend om je van inf naar cav te zien gaan, omdat ik je vorig jaar echt zag als een toekomstige goede inf. Ik raad je dan ook aan om 1 class te kiezen, en niet meerdere classes. Uit ervaring weet ik dat als je 2 classes speelt, vaak de slechtste speler in die class (kijk naar mij als inf en cav, de anderen zijn skillwise beter, ik heb gewoon veel ervaring en ben cheecky, daarmee kan ik nog net uit de voeten). Desalniettemin heb je solid **** laten zien. Je ging ook echt vooruit als cav player.

Watly / Walter
Ik weet dat je het heel vaak niet eens wat met hoe ik de boel aan het runnen was. Zelf begreep ik dit wel en snapte je frustratie. Therefore, ik heb geen regrets in wat gedaan heb. Voor mij was het wel super relaxed dat jij heel vaak bij de trainingsmatches kon zijn, terwijl ik dat zelf niet echt kon, echt super chill. Daarvoor wil ik je dan ook bedanken. Daarnaast kende jij een mindere periode als speler, balen. Echter speelde je tegen Turkey super solid, sowieso het best van ons allemaal. Helaas mocht dit niet baten voor onze score, maar dit ligt in ieder geval niet aan jou. Ook ben ik blij dat je als Co-cpt wilde functioneren, hier was/ben ik serieus blij mee. Keep it up Walter!

Sharky
Naar mijn idee de meeste relaxte gozer die in ons team zat dit jaar(Nee, dit zeg ik niet omdat je Feyenoorder ben) Je gaf werkelijk geen **** om de haters en speelde het spel gewoon lekker met ons mee. Elke keer als je TS betrad, werd ik serieus wat vrolijker. Je mag dan niet hebben competen met onze infs, maar je had sowieso een goede invloed op ons team. Een speler die niet boos werd, maar simpelweg voor de fun dit spel speelde. Ik had u graag bij ons team!

Zulu
Onze jongste deelnemer ooit. Dit betekent echter niet dat je slecht was. Ik heb je zien spelen en was serieus verbaasd. Je bent vrij nieuw in de warband scene maar speelt inf alsof je al jaren meedoet. Voor mij was het elke keer verrassend hoe je speelde, moet zeggen dat ik het wel leuk vond om te zien. Echter zijn awareness en communicatie nog punten waar je op moet werken. Als je dit eenmaal kunt, dan ben je echt een andere inf dan de meeste infs. Een inf die ik al een aantal jaar niet meer compentitive zie, een super agressieve inf. Ook bij jou ben ik benieuwd naar volgend jaar.

Sjtaf aka Dikzak
Jij was fking waardeloos, jij moet aan alles werken. Serieus, waarom speel je dit spel nog? Ga minecraften ofzo man...
haha, standaard uitspraken van mij waarop jij weer met een waardeloze grap kwam xD. Ik heb ziek veel met je kunnen lachen, net zoals in Ex! Ondanks dat je bijna geen officials hebt gespeeld, ben ik blij dat je er regelmatig bij was en hoop ik dat je volgend jaar weer net zo **** bent als dit jaar, zodat ik weer grappen kan maken hehe XD  :iamamoron: :iamamoron:



Ik weet dat jullie mij niet als een perfecte captain hebben gezien, en dat was ik ook zeer zeker niet. Ik denk ook niet dat ik goed functioneer als Captain, puur omdat ik geen gezag heb en iedereen een beetje zijn gang wilt laten gaan. Ik houd er niet van om als politieman op te treden en iedereen te wijzen op hun fouten. Dat zou hypocriet zijn, aangezien ik zelf ook af en toe troll. Ook vind ik het minder leuk om ''rangen'' te hebben. Wij zijn tenslotte 1 team. Daarom vond ik het wel lachen dat mensen regelmatig op mijn zaten te banten, zodat ik me niet een meerwaarde voelde. Laten we hopen op een betere captain next year :wink:

Als er mensen zijn die serieus een RL-meetup willen doen, dan kan ik dat eventueel in gang zetten. Je moet mij dan wel even een Taleworlds-bericht doen en vertellen wat jij in gedachten hebt om te doen. Wanneer genoeg mensen dit doen, zal ik kijken of er iets mogelijk is. (Zelf dacht ik aan een middag pubben, beetje relaxen op het terras en daar warband-stories vertellen en elkaar banten!!!

ALLEJOPPA BOYS!


< Hier komt onze teamfoto die we gemaakt hebben >
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom