NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

Kane is officieel Captain.

-Nu de Nations Cup begonnen is, wil ik onze tryhard modus weer aanzetten. Dit houdt in dat we voor elke trainingsmatch weer 30 minuutjes warmingup doen, wat voornamelijk inf fights zullen worden. Wil je als cav of archers warm worden? Doe dit dan voor onze gezamenlijke warmingup.

- Zet je rage uit. Het heeft geen zin om te schelden over iets wat gebeurd is terwijl je teamgenoten nog bezig zijn. Het heeft nooit zin gehad, maar ik wil iedereen er nogmaals op attenderen.

- Make your words count. Lange verhalen over hoe iedereen Sjtafs moeder gedaan heeft, zijn onder de match niet meer interessant. Geef calls en houd het daar ook bij. Tussen de sets is er natuurlijk wel een beetje ruimte voor Sjtafs moeder.

Germany en USA uitschakelen en we zijn door. ALLEJOPPAAAA
 
 
Ik zet het er maar ff snel op de forums.
Woensdag, 8-3-17
yopjgI5.png
Donderdag, 9-3-17
yopjgI5.png
Vrijdag, 10-3-17
yopjgI5.png
Zaterdag, 11-3-17
19;30 Gmt
yopjgI5.png
19;30 Gmt
yopjgI5.png
19;30 Gmt
yopjgI5.png
22;00 Gmt
Match vs SWE
yopjgI5.png
Match vs RUS
yopjgI5.png
Match vs TR
yopjgI5.png
Official vs USA

Voor de mensen die er moeite mee hebben:19;30 Gmt is 20;30 Gmt+1. Wij gebruiken Gmt+1.
 
Golradir said:
KaneMaB said:
Golradir said:
Waarom zet je dan niet gewoon de nederlandse tijd er gelijk bij ipv gmt
Aangezien mensen dan weer kunnen denken dat het 20;30 gmt is i.p.v 20;30 gmt+1.
Tuurlijk niet, als je er niet mee was begonnen zouden mensen gewoon altijd uitgaan van onze tijd, knul
Ik heb er een keer problemen mee gehad, en ben het daarna maar zo gaan doen. Het is weinig extra moeite, en het zorgt voor verheldering bij sommige die het niet zo goed doorhebben.
 
Back
Top Bottom