NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

Ik snap het grote probleem hier niet zo goed. Er waren een paar mensen die wel captain wilde zijn indien nodig, maar toen Ceasar deze rol op zich wilde nemen vonden wij dit geen probleem. Wat is er zo erg aan dat Ceasar mensen kiest waarvan hij denkt dat die wel een steentje kunnen bijdragen? Wat is het grote verschil in Ceasar captain, Kane, Ciiges of Tallie? Wat boeit het uberhaupt wie van ons er captain wordt? Stop gewoon met die nutteloze argumenten en focus gewoon op de teamplay zodat we mischien eindelijk de NC kunnen winnen.

Verder denk ik dat we inderdaad gewoon de mensen die goed presteren moeten spelen. Dit is dan wel een spel waar we lol in hebben, maar we willen ook is de NC winnen.

Golradir said:
Ciiges said:
We zijn allemaal grote jongens nu
:lol: :shifty:

Ceasar waarom wil je zo graag je eigen co-cpts kiezen als je captain wordt? Anders worden je vriendjes het niet?

Ik wil mijzelf comfortabel voelen met die 3 mensen.

En idd, het is een fking status voor een beetje werk. man man man.. uiteindelijk een team prestatie. Vind het allang bull**** dat we het jaar min of meer beginnen met ''lichtelijke drama''. Pathetic, maargoed.

Jullie gedrag is het verschil.
Caesar is ouder en naar mijn mening meer verantwoordelijk, dus dat kan ik begrijpen.

Watly said:
als iedere archer speler meedoet uit BeNe hebben we Caius, Attila, LeRoux, Kane en Violet.
Watly said:
ie. geen vriendjespolitiek of old-timers die alle touwtjes in handen proberen te houden.
Lekker met je geen vriendjespolitiek terwijl je mij niet eens in de archer list doet. :lol:

MaHuD said:
Caesar is ouder en naar mijn mening meer verantwoordelijk, dus dat kan ik begrijpen.

Welk gedrag? Tot nu toe hebben ciiges, tallie en ik geen kinderachtige opmerkingen gemaakt en geprobeerd deze thread clean te houden.

Kane***** said:
MaHuD said:

Welk gedrag? Tot nu toe hebben ciiges, tallie en ik geen kinderachtige opmerkingen gemaakt en geprobeerd deze thread clean te houden.
Het gaat niet om wat jullie hier zeggen, maar in het algemeen, grapjas.

Broomstick said:
Watly said:
als iedere archer speler meedoet uit BeNe hebben we Caius, Attila, LeRoux, Kane en Violet.
Watly said:
ie. geen vriendjespolitiek of old-timers die alle touwtjes in handen proberen te houden.
Lekker met je geen vriendjespolitiek terwijl je mij niet eens in de archer list doet. :lol:
jij bent ook gewoon slecht in spelletjes

Jullie spreken jezelf een beetje tegen:

"Het maakt niet uit wie er captain wordt, maar het moet per se die, die en die worden."

Als het je echt niks uitmaakt en we ons gewoon op teamplay willen richten, dan kunnen we net zo makkelijk een eerlijke stemming in een week afhandelen en verder gaan. In plaats daarvan wordt er koppig gedaan en tegengestribbeld.

Ceasar, de "drama" ligt aan mensen die het niet met elkaar eens zijn en niet bereid zijn om compromissen te sluiten. Ik heb met je gesproken en jij was niet bereid om enige vorm van compromis te sluiten, dus ga dan na aan wie de drama ligt. Ik heb persoonlijk gewoonweg geen zin meer in dat controlfreak gebull**** van vorig jaar.

Kane en Ciiges, ik had jullie graag gewoon als captain gezien. Ik maak hier nu een probleem van, omdat Ceasar in zijn eentje wilt gaan bepalen of jullie wel of niet klaar zijn om captain + co-captain te worden. Ik vind dat wij dat als gemeenschap makkelijk zelf kunnen bepalen.

Ik snap ook echt niet waarom jullie zo tegen eerlijke verkiezingen zijn. Ik begin echt het gevoel te krijgen dat het puur gaat om Ceasar's angst dat hij niet meer alles zelf mag bepalen zo.

Het hele punt van de rotatie is dat we nu mensen hebben die allemaal top presteren, maar niet tegelijk in het veld kunnen. Caius/Kane of Surkan/Ciiges/mij 4 sets in een official benchen is gewoonweg achterlijk (tenzij een van ons slecht speelt, maar dat is niet zo atm.)

Ff over dat laatste punt, neem ik surkan ff als voorbeeld: Ja hij krijgt veel kills, maar in DoF ts hoor ik alleen maar: "geen samenspel, wilt alleen maar ego kills".

Past dit bij het team? Is dat wat we nodig hebben?

Ik persoonlijk voel mij prettiger om samen te spelen met Watly of Ceasar in cav, omdat ik het gevoel heb op hen te kunnen vertrouwen in sommige situaties waar ik risky/courser cav niet vertrouw

Nu zeg ik niet dat surkan weg moet of niet speelt, maar als je speelt doe dit dan wel samen met je team in teamverband, en niet alleen.

Ik heb geen kritiek op je speelstel, ik vraag mij alleen af, past dit bij het team? Want voorgaande jaren was hier veel geklaag over.

Maar ook dit is up 2 the captain.

P.s. voel je niet aangevallen Surkan, ik nam je als voorbeeld.

Watly en Caesar, vorige keer waren jullie toch Captains of niet? Waarom zijn jullie nu op mekaar aan het *****en?

Ciiges said:

Zinloos punt dat eigenlijk alleen maar bedoeld is om uit te halen naar Surkan. Als hij niet goed speelt dan speelt hij niet, als hij wel goed speelt, speelt hij wel. Gerne kut vooroordelen bij je houden.

MaHuD said:

Meningsverschil, we zijn allebei koppige personen die er niet tegen kunnen als andere mensen ook koppig doen. Daarom hadden we LeRoux ook nodig. :lol:

ja nee ik ben gewoon top talent en haal alleen maar solo kills tegen ieder team
ez
7 kills 1 ronde geen team nodig
np
30 kills  1 match geen team nodig
np
doe s ff normaal bas
als je grote boy wilt zijn moet je zelf ook normaal doen. niet doen alsof je zelf nette kerel bent. ik mag je niet maar accepteer gewoon dat we samen moeten spelen, ga van jouw gedrag toch ook niet een voorbeeld maken?

MaHuD said:
Watly en Caesar, vorige keer waren jullie toch Captains of niet? Waarom zijn jullie nu op mekaar aan het *****en?

Je hebt wat gemist vorig jaar :wink:

Meneer probeerde mij in alle macht als captain te verwijderen, omdat hij het niet eens was met bepaalde keuzes (Zoal hield hij niet van de bench D:smile: Dat is dan ook de reden waarom hij het om wil gooien...

Ik stem op MaHuD voor capitein.

Mij lijkt het persoonlijk geen slecht idee om de spelers te roeleren als de captain voelt dat het op dat moment kan.

Van Watly en Ceasar zie ik dat er nog een hoop relatieproblemen zijn die nog niet goed zijn uitgesproken. De reden waarom Roux dan ook die "populariteits wedstrijdjes wint" zoals eerder opgemerkt in de thread komt puur doordat hij instaat is het perspectief van andere te zien.

We kunnen een oefening doen om te kijken of Watly en Ceasar hier ook toe in staat zijn:

Watly, Wat zou volgens jou het voordeel kunnen zijn als de capitein zijn eigen co-captains kan kiezen en spelers niet hoeft te rouleren in een match?

Ceasar, Wat zou volgens jou het voordeel kunnen zijn als mensen kiezen wie ze leidt en als iedereen even vaak speelt in een tournooi?

Ciiges, waarom ben jij zo slecht in je punt maken? :razz: het is gewoon alsof je uit je weg gaat om slechte voorbeelden te geven.

"no offense, maar jij bent echt een rot speler en ik wil niet met jou spelen in het team, maar ik bedoel het niet gemeen."

Ik vind dit soort toernooien altijd leuk om te bekijken en vroeger deed ik er ook graag aan mee, maar er komt tegenwoordig zoveel poppenkast en toneelstukjes bij kijken voor het tournooi goed en wel begonnen is, dat wanneer het toernooi eindelijk begint iedereen een lichte hekel aan elkaar of een specifiek persoon heeft. Dit kan veel gezellig en dit moet ook veel gezelliger.

Mijn spelling is nooit goed geweest, als je spellingsfouten ziet in mijn posts dan mag je mij daar gerust op wijzen, maar verwerp niet mijn hele post alleen omdat je een spellingsfout ziet.

Denk dat momenteel genoeg gezegd is, en mensen geagiteerd worden van elkaar. Daarom sluit ik nu even het topic, denk even rustig na over wat je wilt en bedenk je vooral het belangrijkste; we willen met zijn alle winnen. Een team captain heeft bij ons nooit als een dictator rond gelopen (Mischien met uizondering toen ikzelf Captain was natuurlijk!), dus wie het ook word, als het niet bevalt kiezen we wel weer iemand anders :wink:

We zijn weer een Dagje verder, iedereen heeft even een nacht gehad om te bedaren / na te denken. Zal het topic weer openen in de hoop dat men normaal kan praten :wink:

Goedemiddag jongens en meisjes,

Als eerst zal ik even Blead's vragen beantwoorden:

Als een captain zijn eigen co-captains kan kiezen, zal dat een comfortabelere atmosfeer tussen de captains opleveren; een groter gevoel van vertrouwen.

Als alle captains gekozen worden, heeft het team alleen meer verbinding met ALLE captains en niet alleen met de captain. De afgelopen jaren werkte ons systeem, omdat LeRoux, Ceasar en ik allemaal in ieder geval een deel van de gemeenschap aanspraken en samen vrijwel iedereen wisten aan te spreken.

Verandering is niet per se noodzakelijk, maar er is altijd ruimte voor verbetering, niet waar?

Niet rouleren in officials, resulteert in dat je altijd je beste spelers in het veld hebt staan. Dit zal waarschijnlijk leiden tot betere prestaties.

Ik denk alleen dat het prestatie verlies met rouleren niet significant zal zijn, vanwege onze spelers poel, en waarschijnlijk leidt tot meer solidariteit en een betere atmosfeer. Dit leidt uiteindelijk weer tot betere prestaties. Ik gebruik hierbij AE als voorbeeld qua rouleren.

Let op dat ik alleen mensen in officials rouleer die "goed genoeg" zijn. Ik zou niet iemand met 200 uur gaan rouleren met Doner ofzo.

Ik zal heel eerlijk zijn: mijn toon had plezanter gemogen deze discussie. Dat laat niet weg dat het enige wat ik tot nu toe gehoord heb van sommigen is "Watly ****t weer" of "Bagger (punt)." Je wordt echt niet uit het team geschopt als je daaraan meedoet.

Ik wil me vervolgens als captain kandidaat aanmelden:

Naam: Watly
Waarom wil je captain worden: Omdat ik een topper ben (en ik vind het huidige aanbod aan kandidaten een beetje karig).
Wat ga je doen zodra je captain bent, en wil je leaden? Als ik captain word, spelen we wat wedstrijdjes, hebben we fun en gaan we vervolgens samen winnen.

Doelstellingen
[list type=decimal]
[*]Ik wil beter en opener plannen dit jaar. Dit houdt in dat we een online storage maken met onze tactieken, speelschema's en doelstellingen.
[*]Ik wil me goed richten op het werven en behouden van nieuwe en oude spelers. In de jeugd zit de toekomst, als we football manager mogen geloven.
[*]Ik wil aan de atmosfeer sleutelen. Ik kan uiteraard geen matties maken van iedereen, maar ik wil in ieder geval een NC hebben die memorabel is op een goeie manier, ongeacht of we winnen of verliezen.
[*]Ik wil uiteraard door de verbeterde planning en goeie atmosfeer keihard voor de winst gaan. Persoonlijk denk ik dat deze ideeën ons een betere kans geven om te winnen dan voorheen.
[*]Bovenal wil ik dat iedereen fun heeft.
[/list]

Redenen om mij te kiezen
[list type=decimal]
[*]Veel ervaring als captain in zowel BeNe als andere teams.
[*]Ik zal ook daadwerkelijk gaan leaden, waardoor er een betere aansluiting is tussen tactieken en de planning
[*]Ik ken en kan overweg met het overgrote deel van de mensen hier
[*]Ik ben redelijk bekend internationaal (wow much fab, very international)
[/list]

Qua co-captains ben ik nog onbesloten. Mij is het grotendeels om het even, ik ben alleen tegen het kiezen van co's die 1. onbekend zijn binnen de gemeenschap 2. in het verleden iets geflikt hebben, waardoor men ze nog steeds niet echt vertrouwt binnen het team.

Commanden staat hier even los van en kunnen we het later over hebben.

"Maar Waltie, wat doen we over een paar jaar dan als Ceasar, LeRoux en jij mogelijk niet meer spelen??"

Dat is dus het mooie: nieuwe captains hoeven helemaal niet bij het handje genomen te worden voordat ze echt captain kunnen worden. De beste manier om een goeie kapitein te worden, is door jezelf in het diepe te gooien en vertrouwen op de rest van het team dat ze je er uit vissen (gewoon doen dus). We hebben echt geen overgangsfase nodig voordat Tallie/Ciiges/Kane/Remco goed genoeg zijn om captain te worden; ze zouden dit jaar ook al prima zijn als captains.

Danku voor het lezen van mijn wall of text.

Mvg,
Waltie

58594048.jpg

Maar even serieus. Laat ik mij ook even in deze discussie bemoeien als echte veteraan. Want ik heb de meeste jongetjes onder mijn vleugels gehad. Natuurlijk was ik toen ook jong en liep ik vaak als stalin 2.0 door de microfoon te hijgen. Maar iedereen word ouder. Maar doe allemaal gewoon even rustig. Het is een maar een spelletje en het meest belangrijke hierin is plezier houden, jullie worden hier namelijk niet voor betaald. Maar dit weten jullie ook allemaal zelf wel. Ik heb de laatste jaren niet alles mee gekregen maar blijkbaar zijn er altijd al problemen geweest.

Zet eens op papier/beeldscherm wat voor taken het Kapiteinschap nu precies inhoud. Is dat nu alleen matches regelen etc. zorgen dat iedereen op tijd komt of is dit nu ook matches leiden. Als je het aan mij vraagt is dit namelijk 1 taak. Ik zie dat Ceasar Kapitein wil zijn, maar ik zie ook dat watly dan de leiding heeft tijdens de matches. 

Klopt dit wat ik nu zeg?

Als dit klopt vraag ik mij af, wie dan bepaald wie er allemaal spelen. Dit lijkt mij nu namelijk een situatie van 2 Kapitein op 1 schip. Bij een team"sport" is het belangrijk dat 1 iemand het volledige vertrouwen van iedereen heeft. bij sporten is dit de coach. de Coach bepaald wie er spelen en hoe er gespeeld word. maar ook hoe er getraint word. Wanneer dingen rommelen zoals dat nu al het geval is moet er ingegrepen worden. Iets wat Watly goed doet. (wacht ben ik het nu eens met watly?!) Daarom is de houding van Ceasar ook niet helemaal handig maar ik begrijp het wel. Hij doet gewoon zijn best en wil het beste voor iedereen. Wat natuurlijk een fijne instelling is. Alleen moet Ceasar niet vergeten dat het teambelang voor gaat, als het team niet wil kan je dit niet blijven tegenhouden.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Ik zou jullie ook graag willen helpen maar ik heb helaas te weinig tijd.

Blead said:
Ceasar, Wat zou volgens jou het voordeel kunnen zijn als mensen kiezen wie ze leidt en als iedereen even vaak speelt in een tournooi?

Dat we snel uit het tournament liggen en dus meer tijd hebben voor RL  :party:

Renkoo said:
Zet eens op papier/beeldscherm wat voor taken het Kapiteinschap nu precies inhoud. Is dat nu alleen matches regelen etc. zorgen dat iedereen op tijd komt of is dit nu ook matches leiden. Als je het aan mij vraagt is dit namelijk 1 taak. Ik zie dat Ceasar Kapitein wil zijn, maar ik zie ook dat watly dan de leiding heeft tijdens de matches. 

Klopt dit wat ik nu zeg?

Wanneer dingen rommelen zoals dat nu al het geval is moet er ingegrepen worden, Iets wat Watly goed doet.
(wacht ben ik het nu eens met watly?!) Daarom is de houding van Ceasar ook niet helemaal handig maar ik begrijp het wel. Hij doet gewoon zijn best en wil het beste voor iedereen. Wat natuurlijk een fijne instelling is. Alleen moet Ceasar niet vergeten dat het teambelang voor gaat, als het team niet wil kan je dit niet blijven tegenhouden.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Ik zou jullie ook graag willen helpen maar ik heb helaas te weinig tijd.

Jezus Renko, vind het bijna eng dat jij serieus reageert haha.

Walter heeft zich aangemeld om matches te commanden, dat betekent niet dat (Als ik meer stemmen heb) dit gaat gebeuren. Persoonlijk vind ik niet dat Watly dingen goed aanpakt als er dingen rommelen, tenslotte begint hij met rommelen. Ik wijk gewoon niet af van mijn keuzes, omdat er niks veranderd hoeft te worden. Ik pleit gewoon voor het systeem dat vorig jaar prima werkte, en dat dit jaar gewoon weer kan werken.

Daarnaast vind ik het wel ironisch Walter, dat je eerst alleen wilde spelen, toen je aanmeldde als commander, en nu als cpt. En dat voornamelijk omdat ik Tallie heb gekozen. Want als ik jou had gekozen (Oh wacht, dit hoefde niet persé van jou, waardoor ik voor Tallie ging) was er niks aan de hand geweest. Dat vind ik toch spijtig, ookal zal je dit ontkennen.

Maargoed, ik zie wel. heb weinig zin in mijzelf te verdedigen hier.

Ceasar said:
Blead said:

Dat we snel uit het tournament liggen en dus meer tijd hebben voor RL  :party:
Dat is nou jammer.

Persoonlijk hoop ik dat jij mensen anders zult benaderen en open zult staan voor discussie ALS jij als capitein gekozen wordt.

Voor de andere hoop ik dat het een heel fijn toernooi wordt en jullie het weer ver kunnen schoppen.

Back
Top Bottom