NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

@kaneciiges goh, verrassend

@mahud idd
Wub Wub Wub Wub Bwaaah said:
We hebben er voor gekozen om de "nieuwe generatie" er meer bij te betrekken en de oude generatie wat meer bij de captaincy vandaan te houden, vandaar dat Kane en ik een plek als Co-Cpt krijgen en mensen zoals Watly, LeRoux en Tom niet. Zoals het er nu op lijkt gaat Watly inderdaad commanden (indien nodig zal Ceasar dat overnemen), maar dat is nog een topic waar we over aan het praten zijn. Over het administratieve werk, zoals het nu lijkt gaan Kane en ik dat vooral doen, dat betekent dat er word gezorgd voor de picknights (als die komen), matches organiseren, mensen oproepen om naar de matches te komen en ik regel een training server net als vorig jaar.

Zoals ik eerder heb gezegd, de "nieuwe generatie" gaan we er meer bij betrekken. Dat zal betekenen dat de teams voor de eerste paar matches veel zullen veranderen. Spelers zoals Kane, Ciiges en Surkan zullen waarschijnlijk meer spelen dan vorig jaar/voorgaande jaren, dit omdat Ceasar en anderen (inclusief mezelf) erg onder de indruk zijn van hun spel in recente toernooien.
Wie zijn "we", en hoezo claim je al een co-cpt zonder dat er al iets besloten is?

waarom hebben we co cpts nodig
we zijn gewoon n team
iemand moet representen voor matches, etc
de rest maakt niets uit of wel?
of je nou kane of mij of tallie als co-cpt neerzet, mensen gaan schijnlijk toch eerder naar leroux, watly of ceasar toe
doe gewoon 1 captain en de rest gewoon als 'n team

michael-jackson-popcorn-meme-generator-i-m-just-here-for-the-comments-c7a82d-jpg.gif

Watly said:
Ff een voorstel: de captain kiest de co-cpt('s) niet, maar de bene community kiest de co-captains. Ik heb niet zo'n zin in dit soort vriendjespolitiek.

Therefore, ik kies liever mijn eigen captainteam ;D

Zoals ik al zei, je hoeft mij niet te kiezen, gebeurd dat wel, dan kies ik wel mn eigen co's.  En ja, het is waar dat de kans groot is dat mensen naar Roux of Walter gaan. Die kunnen het dan afschuiven naar de Co's. Zeker voor Roux is dit ideaal.

Surkan said:
waarom hebben we co cpts nodig
we zijn gewoon n team
iemand moet representen voor matches, etc
de rest maakt niets uit of wel?
of je nou kane of mij of tallie als co-cpt neerzet, mensen gaan schijnlijk toch eerder naar leroux, watly of ceasar toe
doe gewoon 1 captain en de rest gewoon als 'n team
We zijn idd gewoon een team, daarom snap ik jullie haat niet. Ik vind dit gewoon misgunnen naar Tallie en Kane toe.

Inleiding

Ik heb het persoonlijk een beetje gehad met die koppige 'ik weet het beter' attitude. De captain en co-captain zijn vertegenwoordigers, geen führers. Het ging de afgelopen jaren goed zonder verkiezingen, doordat Klaas eigenlijk niet kon (en kan) verliezen in een populariteitswedstrijdje. Klaas doet dit jaar niet mee en ik geloof dat noch Ceasar noch ik genoeg respect geniet om meneer de dictator te gaan spelen. Ik stel daarom dus voor om onze vertegenwoordigers gewoonweg allemaal te kiezen en van te voren samen vast te stellen wat deze vertegenwoordigers nou precies doen. Dan zijn zowel de mensen die alles goed geregeld willen hebben, als de mensen die geen gelul willen blij. Als men blijkbaar toch Ceasar of mezelf als dictator wilt, dan is dat gewoon mogelijk met het systeem dat ik nu voor ga stellen.

Stemsysteem

We houden 1 verkiezing waarin iedereen die captain of co-captain wilt worden zich verkiesbaar kan stellen. Iedereen krijgt een biljetje met de namen van alle kandidaten erop. Deze nummer je van 1 t/m 5 (als er 5 kandidaten zijn) met 1 je favoriet en 5 je minst favoriet. Als alle stemmen binnen zijn, worden de stemmen verdeeld over de kandidaten aan de hand van voorkeur. Vervolgens wordt de kandidaat met de minste stemmen geëlimineerd en die stemmen worden herverdeeld over de overgebleven kandidaten. Dit gaat door totdat er 2 kandidaten over zijn. Als de nr. 2 meer dan 25% (mag veranderd worden) van de stemmen heeft, wordt hij co-captain, anders mag de nr. 1 zijn eigen co-captain kiezen.

Taken van los capitanos

Afgelopen jaar was er schijnbaar het idee dat de kapitein alles zo'n beetje beslist. Dat mag dit jaar zo blijven, op één ding na: wie er speelt. Daarbij wilde ik voorstellen om over te stappen naar het roulatiesysteem dat AE gebruikt: als je goed genoeg bent, dan speel je gewoon mee ook in de officials. Om even te illustreren waarom: als iedere archer speler meedoet uit BeNe hebben we Caius, Attila, LeRoux, Kane en Violet. Afgezien van Violet's afschuwelijke awareness (xx remkoe) is iedere van deze spelers enorm goed in het spel. Caius en Kane hebben alleen afgelopen jaar verschrikkelijk veel op de bank gezeten, omdat men Attila en LeRoux nét iets beter achtte. Daarom wil ik dus de rotatie met een open roster per official vaststellen, zodat de speeltijd een beetje gelijk is. Dit zou ook gelijk de atmosfeer een stuk moeten verbeteren.

Captains organizeren wedstrijden dus, mogen die roosters opstellen en mogen met alle drama dealen.

Er zijn waarschijnlijk vragen omdat m'n uitleg bagger is, stel ze gerust.

Bagger theorie.

Het gaat goed zoals het gaat. En waar haal je vandaan waarin de kapitein alles beslist? Volgens mij wordt alles overlegd, en domweg besloten.

Waarom all in the sudden zouden we veranderen in ons systeem? Het werkt al jaren prima, en je hoort niemand. Puur omdat ik de Co's anders wil, betekent niet dat het verdere systeem moet veranderen.

Je kan het hier moeilijk maken en dit soort theorieën bedenken, of je kan gewoon simpelweg op 1 captain stemmen, die dan zijn Co's kiest. Waar komen toch al die innovatieve ideeën vandaan?..

Ik zal je stukje beantwoorden stukje voor stukje.

Ceasar said:
Bagger theorie.

Dankje

Ceasar said:
Het gaat goed zoals het gaat.

Dat is jouw mening die mogelijk gedeeld wordt door anderen, niet "de waarheid."

Ceasar said:
En waar haal je vandaan waarin de kapitein alles beslist? Volgens mij wordt alles overlegd, en domweg besloten.

Hoe het vorig jaar ging: we houden een discussie en Ceasar beslist. Het maakte niet uit of LeRoux en ik het ermee oneens was, Ceasar maakte het besluit.

Ceasar said:
Waarom all in the sudden zouden we veranderen in ons systeem? Het werkt al jaren prima, en je hoort niemand.

Omdat we de afgelopen jaren het geluk hadden dat iedereen blij was met de dictatuur die in stand was. Zoals ik al gezegd had, ik denk dat het een mooi moment is om over te stappen op een eerlijk en democratisch system.

Ceasar said:
Puur omdat ik de Co's anders wil, betekent niet dat het verdere systeem moet veranderen.

Jij beslist iets en weigert daar van af te stappen. Wat nou als iemand je als captain wilt, maar Tallie of Kane niet als co-captain? Die persoon is mooi in de aap gelogeerd.

Ceasar said:
Je kan het hier moeilijk maken en dit soort theorieën bedenken, of je kan gewoon simpelweg op 1 captain stemmen, die dan zijn Co's kiest. Waar komen toch al die innovatieve ideeën vandaan?..

Het systeem is oud en is aan vervanging toe. BeNe is een sterk team met veel ambitieuze spelers en als gemeenschap hebben we dus ook het recht op eerlijke verkiezingen ie. geen vriendjespolitiek of old-timers die alle touwtjes in handen proberen te houden.

Ceasar, als jouw keuze aan co-captains zo fantastisch is, dan zouden we dat zonder moeite terug zien in dit systeem.

Was een leuke match vanavond, spijtig dat we verloren hebben, maar zo gaat dat normaal bij de eerste wedstrijd. Goed gespeeld iedereen!

Heroes and Inquisition 9 - 5 BeNe
4110A6D1E5CCB084D35C53668461FD30941482F1
9F8B5451BA7149878AACFDFCD95C9A89493031F0
20CBAB7EAE9BC7C22A72BC672C9790C8ECA8F4BE
C86E2140E1751F8506A3B0FC7A9D7F648671B2ED

Watly said:
Ik zal je stukje beantwoorden stukje voor stukje.

Ceasar said:
Het gaat goed zoals het gaat.

Dat is jouw mening die mogelijk gedeeld wordt door anderen, niet "de waarheid."

Het gaat goed. Is geen mening maar een feit. 2 jaar lang silver. Hello?!?

Ceasar said:
En waar haal je vandaan waarin de kapitein alles beslist? Volgens mij wordt alles overlegd, en domweg besloten.

Hoe het vorig jaar ging: we houden een discussie en Ceasar beslist. Het maakte niet uit of LeRoux en ik het ermee oneens was, Ceasar maakte het besluit.[/quote]
Heb anders alles goed besproken met Roux :wink: Ask yourself.

Ceasar said:
Waarom all in the sudden zouden we veranderen in ons systeem? Het werkt al jaren prima, en je hoort niemand.
Watly said:
Omdat we de afgelopen jaren het geluk hadden dat iedereen blij was met de dictatuur die in stand was. Zoals ik al gezegd had, ik denk dat het een mooi moment is om over te stappen op een eerlijk en democratisch system.

Mooi moment zou pas in Bannerlord zijn, net zoals jouw andere innovatieve ideeën..

Ceasar said:
Puur omdat ik de Co's anders wil, betekent niet dat het verdere systeem moet veranderen.

Jij beslist iets en weigert daar van af te stappen. Wat nou als iemand je als captain wilt, maar Tallie of Kane niet als co-captain? Die persoon is mooi in de aap gelogeerd.[/quote]

Nee hoor, dat weiger ik niet. Ik meld me er alleen niet voor aan. Graag of niet, simpel.

Ceasar said:
Watly said:
Het systeem is oud en is aan vervanging toe. BeNe is een sterk team met veel ambitieuze spelers en als gemeenschap hebben we dus ook het recht op eerlijke verkiezingen ie. geen vriendjespolitiek of old-timers die alle touwtjes in handen proberen te houden.

Ceasar, als jouw keuze aan co-captains zo fantastisch is, dan zouden we dat zonder moeite terug zien in dit systeem.

Eerlijke verkiezingen hebben we voor captaincy, wat minder over cocpts. Vriendjespolitiek zou helemaal scheef zijn, want dat is echt het laatste wat ik nu doe. Als ''Old Timer'' zie ik graag dat iemand anders het doet. Maar niet tenkoste van spelers, fun, misabuse etc. Daarom heb ik mij aangemeld. Niet omdat het geweldig, leuk en geapprecieerd werk is, of omdat ik tijd over heb.

Srsly, take it or leave it.

Net met Infinity en kellermann gesproke, blijkt dat dit al gaande is :smile:
Is de OP thread up to date met de team?

In-Game Name: Volcom
Classes: Inf
Nationaliteit: Belg

Als iets werkt, betekent het niet dat er geen verbeteringen mogelijk zijn.

Om het even duidelijk te krijgen: jij hebt je aangemeld als captain omdat je niet vertrouwt dat Ciiges/Kane/Tallie BeNe kan captainen?

News flash: BeNe heeft echt geen ridder op het witte paard nodig om voort te blijven bestaan. Als Ciiges en Kane captain zouden zijn, zou het echt niet opeens berg afwaarts gaan met BeNe. BeNe heeft je echt niet "nodig" als captain. Je moet het alleen doen als je er zin in hebt, anders zijn er nu genoeg die het van je over willen nemen. Het is een privilege om captain te zijn, geen recht.

Ik vind dat jouw reacties wel een mooi voorbeeld waarom we een fatsoenlijk kies systeem nodig hebben. Hoe denkt men over dat systeem dat ik heb voorgesteld?

Goed je te zien volcom, do me a favour and readd me on steam  :???:

Welkom in BeNe 2k17!

Verder wil ik 1 ding kwijt: dit jaar zal wss ( zoals we vorig jaar ook dachten ) het laatste jaar zijn, dus om oppeens dingen te veranderen, is net iets TE, alhoewel je goede punten noemt.

Zoals gezegd door watly, tallie en Ceasar, moeten we dit jaar gewoon kijken naar welke spelers over het algemeen goed presteren, MAAR OOK ( en dit is heel belangenrijk ) 1. Normaal doen, je moet je normaal kunnen gedragen tegenover je teammates. 2. Doen wat er gevraagd wordt, je moet gewoon kunnen luisteren naar je commander in battle, en de captain als het om team-related dingen gaat. 3. Weten wanneer dingen wel en niet kunnen, sommige acties in het spel zoals YOLO-chargen omdat je dat grappig vindt, of trashtalken naar teammates of het andere team omdat je beef hebt, moet gewoon niet meer kunnen dit jaar.

We zijn allemaal grote jongens nu en we moeten het er met elkaar van af brengen dit jaar. Dus houd de discussie aan de gang, maar keep it friendly.

De punten hierboven zijn voor mij echt van belang, ook omdat dit vorig jaar bijna mijn NC kostte.

Ik ga nu lekker een dagje genieten van de zon in Turkije, ben de 22e terug. Ik ben van plan hardcore te gaan, en dit jaar iedereen iedereen afslachten samen met BeNe om die goude medaille nou eens binnen te halen.

Kusjes (naar gol)

Back
Top Bottom