NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

Naam: Ceasar
Waarom wil je captain worden: Nieuwe generatie inwijden voor deze meuk.
Wat ga je doen zodra je captain bent, en wil je leaden? Pretty much zelfde als vorig jaar. En nee, alleen noodzakelijk.

Verder zal mijn cpt-team dan bestaan uit:

Cocpt- Tallie
Cocpt- Kane

Daarnaast zal iedereen weer een kans krijgen in het begin. Echter zullen de beste later weer spelen. Er zal een BeNe_Training komen en we gaan de TS van Ciiges gebruiken.

Er zal nog steeds een stemming plaatsvinden mochten andere voor kapiteinschap willen gaan.

Ik heb hier geen problemen mee, alleen watly lijkt mij ook een zeer verstandige keus als co-cpt, ook omdat hij lead, maar ook omdat tallie vorig jaar op de NC banlist stond. Ik persoonlijk heb hier geen problemen mee, maar sommige mensen wel. Ik zou voorstellen: Cpt=Ceasar, Co-cpts=Kane, Watly.

Ik misgun tallie dit echt niet, maar met kane en ceasar die het administratieve werk doen, en watly het leaden, zie ik hier geen andere benodigdheden voor tallie.

Dit is mijn mening en geen besluit of niets, andere kunnen hieronder ook hun mening geven.

En van tallie misschien wat hij zou kunnen doen als ceasar en kane het administratieve werk doen.

Nogmaals, ik misgun hem dit echt niet.

We hebben er voor gekozen om de "nieuwe generatie" er meer bij te betrekken en de oude generatie wat meer bij de captaincy vandaan te houden, vandaar dat Kane en ik een plek als Co-Cpt krijgen en mensen zoals Watly, LeRoux en Tom niet. Zoals het er nu op lijkt gaat Watly inderdaad commanden (indien nodig zal Ceasar dat overnemen), maar dat is nog een topic waar we over aan het praten zijn. Over het administratieve werk, zoals het nu lijkt gaan Kane en ik dat vooral doen, dat betekent dat er word gezorgd voor de picknights (als die komen), matches organiseren, mensen oproepen om naar de matches te komen en ik regel een training server net als vorig jaar.

Zoals ik eerder heb gezegd, de "nieuwe generatie" gaan we er meer bij betrekken. Dat zal betekenen dat de teams voor de eerste paar matches veel zullen veranderen. Spelers zoals Kane, Ciiges en Surkan zullen waarschijnlijk meer spelen dan vorig jaar/voorgaande jaren, dit omdat Ceasar en anderen (inclusief mezelf) erg onder de indruk zijn van hun spel in recente toernooien.

Ciiges said:
val jij ook onder de oude generatie en watly onder de nieuwe?
Watly kwam in 2012 al uit voor het BeNe team, ik speelde mijn eerste match pas in 2013. Het jaar dat ik begonnen ben met BeNe ligt in het midden van het aantal NC's, dus je mag zelf bepalen of ik oud of nieuwe generatie ben.. :razz:

Ciiges said:
Is alleen een vraag, nogmaals ik misgun het je niet!
Ik snap het wel, maak je niet druk xD

Iedereen vat ''nieuwe generatie'' anders op. Persoonlijk zie ik dit als de mensen die al een aantal jaren uitkomen voor een land (En die jonger zijn dan ik :razz:)

Roux en ik spelen sinds 2011 mee. Dit wordt het 6e jaar dat wij meedoen in wss het main team. Daarnaast kan je zien dat Roux en ik minder tijd hebben omdat wij ouder worden en dus meer verplichtingen hebben <- oude garde.

Nieuwe generatie: mensen die niet heel lang bij ons zijn, en nog relatief jong. Mensen het stokje overnemen omdat zij nog 'genoeg tijd hebben voor het spel.

Het is maar hoe je hetzelf opvat. We hebben allemaal wel vaag een idee wie dit zijn.

Surkan said:
we gaan n cheater toch niet onze captain maken man wat is dit

Je hoeft niet op mij te stemmen. Besides, hoeveel chances heb jij wel niet gehad in mijn teams en BeNe? Genoeg. Dus waarom Tallie niet?

Surkan said:
we gaan n cheater toch niet onze captain maken man wat is dit
Just my two cents:

Tallie is gebanned geweest voor de finale in 2015, toen hij heeft gecheat. Daarnaast weet hij uiteraard ook wel dat het voor ons niet aangenaam was vlak voor de finale dat te vernemen. Ceasar, Watly en ik hebben ook met Tallie gesproken vorig jaar, en hebben hem een paar matches gebenched als straf van onze kant, omdat wij aanvoelden dat we vanuit BeNe toch ook een signaal moesten geven. Ik meen me te herrineren dat dit samenviel met een NC ban die die ook nog gekregen heeft omdat hij in 2015 maar voor 1 match gebanned was.

Naast het feit dat dit twee jaar geleden is gebeurd, is Tallie er genoeg voor gestraft geweest. Zoals Ceasar zei zal erl nog steeds een stemming plaatsvinden zoals elk jaar, maar Tallie niet de kans geven om daaraan mee te doen als Cpt of CoCpt is gewoon niet correct.

En Cpt ? heeft volledig gelijk:
Cpt? said:
Je hoeft niet op mij te stemmen. Besides, hoeveel chances heb jij wel niet gehad in mijn teams en BeNe? Genoeg. Dus waarom Tallie niet?

Er is altijd veel drama en een beetje ruzie in BeNe, we zullen maar spreken van sterke persoonlijkheden die soms eens botsen, maar iedereen heeft de kans om mee te doen aan zowel NC als een Cptverkiezing en moet die kans ook altijd krijgen. Anders blijft het grootste vriendengroepje over en mag de rest niet meedoen.

er is mischien een groot verschil, maar of je nu iemand neersteekt of een huis in de fik steekt, je gaat gewoon over de lijn.
Volgens mij maakt niemand het uit wie die Captain is, als er maar een goede commander in het veld staat.

Ff een voorstel: de captain kiest de co-cpt('s) niet, maar de bene community kiest de co-captains. Ik heb niet zo'n zin in dit soort vriendjespolitiek.

Back
Top Bottom