NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

De planning staat in Whatsapp en in Steam. Ik heb het gevoel dat meer mensen 1 van die 2 lezen dan de forums zelf. Ik geef iedereen zelfs nog een pm op Steam zodat ze het echt totaal niet kunnen missen whatsoever.
 
Ik zou graag mijzelf van het roster af willen hebben gehaald. Mijn aanwezigheid was niet echt geweldig, sorry daarvoor.

Ik vind de sfeer van wat ik heb meegemaakt niet echt fijn in het team. Nogmaals sorry.

Ik wens het team wel veel succes dit jaar. Zet'm op!
 
62307AA0069AC721C3AC0D0E43ADB41B581D9717
 
Surkan said:
Zeg dan ook gelijk even dat ik de hele ft7 aan het laggen was en uiteindelijk gedced was.

Je had je lag gefixd voordat we eraan begonnen. Het is ook wel heel toevallig dat je dc'de precies toen je 6-4 achter stond. :^)
 
Watly said:
Surkan said:
Zeg dan ook gelijk even dat ik de hele ft7 aan het laggen was en uiteindelijk gedced was.

Je had je lag gefixd voordat we eraan begonnen. Het is ook wel heel toevallig dat je dc'de precies toen je 6-4 achter stond. :^)
<00:06:37> Trying to connect to server on 213.164.215.31
<00:06:38> Failed to connect to server
?
 
Jij kan niet eens van mij winnen Ceasar. Ik daag je uit en dan screenshotten we alles. Daarbij een officiële scheids, sponsors en een camerateam die alles nauwkeurig kan nakijken. Ik ben er ook aan het denken de NOS uit te nodigen voor een artikel en studio sport voor een live verslag, het liefst met Youri Mulder en Evert ten Napel.
 
Sjtaf said:
Jij kan niet eens van mij winnen Ceasar. Ik daag je uit en dan screenshotten we alles. Daarbij een officiële scheids, sponsors en een camerateam die alles nauwkeurig kan nakijken. Ik ben er ook aan het denken de NOS uit te nodigen voor een artikel en studio sport voor een live verslag, het liefst met Youri Mulder en Evert ten Napel.

Als jij een scheids, sponsor en camerateam hebt + Evert ten Napel, dan hebben we een deal.
 
Smiley_de_Cameraman, Sabo_de_Commentator    verry proffecional sir  o.o
 
Annoucement:

Sinds Klaas vrijwel weinig tijd heeft, hebben we geen captain. Nu hebben ik even met Klaasje gesproken, en lijkt mij het beste dat we Kane doorschuiven als Captain. Kane doet inmiddels eigenlijk al alles en daarom lijkt het mij voor de hand dat we hem doorschuiven.

Echter wil ik jullie mening vragen voordat we iets doorvoeren. Wat vinden jullie?
 
Back
Top Bottom