NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

Dit is de ts voor vanavond nerds, voor zij die het draadje niet lezen etc...
ramjet3.bluefangsolutions.com:9990

We spelen om 20:30, gelieve zoals altijd iets vroeger te zijn zodat we nog over wat shizzle kunnen gaan enzovoorts enzoverder.

Goede training gasten!

BeNe 9 - 5 Russia

XbSIPah.png
qMdEOgg.png
L0kIbHz.png
BDS31bM.png

Ik vind bannerpack iets voor clans. Je kunt er inderdaad beter de speler mee onderscheiden maar zo groot is onze groep niet. Iedereen weet al van elkaar welke class hij speelt.

Boys, heb begrepen dat de aanwezigheid voor training een beetje min is. Vind ik eigenlijk niet zo leuk.
Als er geen motivatie is, zij het omdat mensen het spel gewoon beu zijn of omdat er persoonlijke issues zijn met het team of onderling, heb dan toch een beetje respect en laat ook iets weten.
De officials beginnen 12 Maart, heel erg lang hebben we dus niet meer.

Aanstaande Maandag en Zaterdag zijn er al trainings, zoals altijd om 19:30 GMT. En zoals altijd wees iets vroeger, dat is makkelijker voor de mensen die de moeite doen die trainings te organiseren.
Misschien Woensdag of Donderdag ook nog eentje.

Le Roux said:
Boys, heb begrepen dat de aanwezigheid voor training een beetje min is. Vind ik eigenlijk niet zo leuk.
Ik zou het erg fijn vinden als we de trainingen wat serieuzer gaan nemen aangezien de NC bijna van start gaat.

Le Roux said:
heb dan toch een beetje respect en laat ook iets weten.
Ik vind het vervelend dat ik van mensen te horen krijg "Waarom las je de match af 15 min voordat we zouden beginnen" en "Je had ons moeten laten weten dat er een match was". Ik geef bij elke match meerdere keren op verschillende manieren aan hoe/waar en wanneer er een match plaats vind. Ook heb ik aangegeven dat ik het fijn zou vinden als mensen er 30 minuten van te voren zijn omdat we dan warmup kunnen doen. Mensen die dit niet kunnen halen zouden ten minste de moeite kunnen nemen mij gewoon even een kort berichtje op steam te sturen, aangezien ik ook de moeite neem dit voor jullie te doen. Kan je niet komen, laat dat dan ook ff weten.

Le Roux said:
De officials beginnen 12 Maart, heel erg lang hebben we dus niet meer.
Zoals gezegd er is echt niet lang meer voordat de NC van start gaat, dus ik zou het erg fijn vinden als we het vanaf nu meer serieus zouden kunnen nemen en er wat meer tijd in kunnen steken,

Dank,

Kane

Watly said:
Suggestie: ff verduidelijken dat je niet afmelden = dat je er bent.
Bij deze dan maar:

Niet afmelden betekend dat je er bent. Als er mensen niks zeggen en dan opeens niet komen kan het zijn dat er matches spontaan afgezegd moeten worden en dit is niet eerlijk voor beiden teams.

KaneMaB said:
Watly said:
Suggestie: ff verduidelijken dat je niet afmelden = dat je er bent.
Bij deze dan maar:

Niet afmelden betekend dat je er bent. Als er mensen niks zeggen en dan opeens niet komen kan het zijn dat er matches spontaan afgezegd moeten worden en dit is niet eerlijk voor beiden teams.

Gaat niet werken, maar ok.

Back
Top Bottom