NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

ik vindt het goed ik heb ook veel liever plezier met iedereen dan dat we try harde en dat er ruzies of meningsverschillen ontstaan.  :grin: :grin:

Over punt #1 heb ik geen oordeel, ik wil persoonlijk meedoen voor de gezelligheid maar snap wel dat mensen er voor willen gaan.

Punt #2 kan ik niks over zeggen want ik deed niet mee in 2016 denk ik. Maar 2015 was wel gezellig.  :party:

En het laatste punt is prima.

Ik weet niet of ik het zo goed geformuleerd heb. Zo niet, dan verander ik het wel.  :party: :party:

kdenk dat we gewoon complete nerds uit moeten sluiten en voor de rest semi-casuals tot hardcore gamers er in moeten doen
dan gewoon zodra toernooi nadert beetje die shift in line-ups maken
heb geen zin om hier super veel tijd in te steken en dan met van die nerds spelen die geen eens normaal een loadout kunnen selecteren

Surkan said:
kdenk dat we gewoon complete nerds uit moeten sluiten en voor de rest semi-casuals tot hardcore gamers er in moeten doen
dan gewoon zodra toernooi nadert beetje die shift in line-ups maken
heb geen zin om hier super veel tijd in te steken en dan met van die nerds spelen die geen eens normaal een loadout kunnen selecteren

Ik had hetzelfde gevoel over 2016 mbt. tot dat try-harden. Eigenlijk de enige oplossing daarvoor is dat zoveel mogelijk mensen, met name de captains, proberen zich chill te houden. De oplossing kan dan ook alleen maar vanuit het hele team komen.

Het verschil met 2015 en 2016 was onze verwachtingen.

In 2015 waren we al tevreden met het doorgaan in een groepsfase, en gebeurde dat niet, dan was het ook prima. Gelukkig voor ons ging het dusdanig goed dat we de finales haalden. Wel compleet onverwachts.

in 2016 waren onze verwachtingen stuk hoger. Niet in de finals komen was geen optie. We moesten en zouden dat halen, vandaar de tryhard level direct al omhoog ging.

dat is ook eigenlijk wat er gebeurden als we nu (naar mijn mening) gaan proberen om door de voor rondes te komen en plezier te hebben dan daarna kunnen we alsnog kijken of we er echt voor gaan.

Als de sfeer chill is dan speelt men ook beter. Met dat tryharden gaan mensen fouten maken doordat ze zo gespannen zijn. Het wordt waarschijnlijk de laatste NC in warband en dan kun je de hoofdprijs willen of een leuke tijd hebben. En met een leuke tijd hebben is de hoofdprijs meer in zicht.
Trollen is wel een ander verhaal.
Just my two cents. Tryharden is klote.

Sjtaf said:
Als de sfeer chill is dan speelt men ook beter. Met dat tryharden gaan mensen fouten maken doordat ze zo gespannen zijn. Het wordt waarschijnlijk de laatste NC in warband en dan kun je de hoofdprijs willen of een leuke tijd hebben. En met een leuke tijd hebben is de hoofdprijs meer in zicht.
Trollen is wel een ander verhaal.
Just my two cents. Tryharden is klote.
Mee eens.

Voor mij is de ontwikkeling van nieuwe spelers erg belangrijk. Als iemand nog Nederlanders/Belgen kent die wel warband spelen, maar nog niet ingeschreven staan, vraag ze dan alstublieft!

Watly said:
Voor mij is de ontwikkeling van nieuwe spelers erg belangrijk. Als iemand nog Nederlanders/Belgen kent die wel warband spelen, maar nog niet ingeschreven staan, vraag ze dan alstublieft!

Ook nog lekker relevant voor het waarschijnlijke laatste NC

Ceasar said:
Watly said:

Ook nog lekker relevant voor het waarschijnlijke laatste NC

Juist daarom! Jij doet bovendien niet eens mee...

Back
Top Bottom