NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

Omdat het rond gestuurd word op steam.

Deze poll is alleen bedoeld voor BeNe, en het was 8 votes voor klaas, 2 voor violet en 0 voor kane, voordat dit rond gestuurd werd.

Of we doen het gewoon via pm ofzo? Ik weet het niet hoor, maar het was volgens mij wel duidelijk dat buitenlanders op een poll hier zouden gaan stemmen.

Ik stel dan voor dat men PMs naar Ciiges gaat sturen en dat hij ze dan telt. Ik vertrouw er persoonlijk op dat dit hem lukt.

Watly said:
Ik stel dan voor dat men PMs naar Ciiges gaat sturen en dat hij ze dan telt. Ik vertrouw er persoonlijk op dat dit hem lukt.

Jullie zijn echt ongelooflijk.. Klaas is simpelweg de beste man, en had idd meeste stemmen. Wat doen jullie nou weer moeilijk? Man man man..

Moeilijk? Er was naar mijn weten al minstens een week geleden gezegd om de poll niet op tw te doen. Om nu pas daar moeilijk over te doen, is pas moeilijk doen :smile:

MaHuD said:
Moeilijk? Er was naar mijn weten al minstens een week geleden gezegd om de poll niet op tw te doen. Om nu pas daar moeilijk over te doen, is pas moeilijk doen :smile:

Oi, mij heb je nooit over een poll gehoord, poll is vrijwel onzin. Zeker een poll waarbij je de uitslag al weet.

Back
Top Bottom