NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

Le Roux said:
Naam: LeRoux
Waarom wil je captain worden: Zodat we allemaal vriendjes kunnen zijn en dit jaar kunnen winnen en heel veel plezier hebben en veel lachen op ts en weinig ragen etc.
Wat ga je doen zodra je captain bent, en wil je leaden? CoCpts kiezen, dat zal nog wel even duren want NC is best nog ver weg. En ja ik wil indien nodig wel leaden.

giphy.gif

Caius-BE said:
Le Roux said:
Naam: LeRoux
Waarom wil je captain worden: Zodat we allemaal vriendjes kunnen zijn en dit jaar kunnen winnen en heel veel plezier hebben en veel lachen op ts en weinig ragen etc.
Wat ga je doen zodra je captain bent, en wil je leaden? CoCpts kiezen, dat zal nog wel even duren want NC is best nog ver weg. En ja ik wil indien nodig wel leaden.

giphy.gif
thanks babes

Misschien is het een goed idee dit thread niet meer te gebruiken voor cpt gerelateerde bull****. Bas is owner van dit draadje, dus hij zal op het gepaste moment wel een poll maken met alle kanidaten. Pakweg deze Zondag als datum voor Captainapplications.

Ik zou het heel erg leuk vinden als persoonlijke ruzies of ****posts etc naar steam of pm kunnen gaan, het siert ons niet en het is absoluut niet productief.
Surkan heeft het goede voorbeeld gegeven, laten we onze traditie van random ****posts en spam verder zetten.

Alsdus:

OMG WATLY ZIJN DIE PICS ECHT??? Of heeft Surkan ze gerigged en een andere speler met BeNe Watly op de ludus laten komen?!! Who to believe!  :neutral:

Ik zie in de OP dat je mij als geïnteresseerde captain hebt, haal mij daar maar weg, geen interesse meer.. :smile:

Watly said:
Ik was BeNe_Watly ja.

En Ciiges, ik heb de screenshots nog.  :wink:
jij was ir_watly sukkel
ik was BeNe_WatIy
je wist geen eens dat het met n I was
sukkel!!!!!!!!!!!!!!!

Surkan said:
Watly said:
Ik was BeNe_Watly ja.

jij was ir_watly sukkel
ik was BeNe_WatIy
sukkel!!!!!!!!!!!!!!!

Was toch echt een l vriend. Als jij nou gewoon een keer goed wordt, kan je me mss ooit een keer beaten.

Watly said:
Surkan said:
Watly said:
Ik was BeNe_Watly ja.

jij was ir_watly sukkel
ik was BeNe_WatIy
sukkel!!!!!!!!!!!!!!!

Was toch echt een l vriend. Als jij nou gewoon een keer goed wordt, kan je me mss ooit een keer beaten.
mooie bannerpack!!

rPCQo.png

duidelijk een I

In-Game Name:Sharky
Steam Name:Sharky
Classes:Cav
Clan:Enmity
Kleine introductie over jezelf of opmerkingen of mooie foto's of youtube filmpjes die je wilt posten of een mooie selfie of weet ik veel wat(Je bent verplicht hier iets te posten of je application wordt rejected):Best bencher eu
Nationaliteit Hollandaise

15:37 - Broomstick:
16:32 - Broomstick: https://forums.taleworlds.com/index.php?topic=357345.225
16:32 - Broomstick: vote 4 violet pls

Back
Top Bottom