NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

ik wil mij zelf gerust kandidaat stellen als captain/co-captain of om ergens anders mee te helpen en inderdaad dat gedoe van vorig jaar heb ik geen zin in.

ik heb het zelf ook druk maar wil best nog wel wat tijd vrijmaken om deze (Laatste NC waarschijnlijk) goed te laten verlopen.

en kunnen we nu aub ophouden met dat ge***** op elkaar als er een pol gedaan wordt is het een unanieme keuzen.
daarop heeft niemand te klagen en er zouden geen verdere problemen moeten zijn.

NC is een keer per jaar dan wil je dat toch zonder problemen laten verlopen als een hechte groep.

als er verder nog problemen zijn, hoop ik dat iedereen die voor zich houdt, niet gaat lopen stooken, en de uiteindelijke beslissing van (de poll) (de captain) en (de co-captains) aanvaard.
dan zouden er geen verdere problemen moeten komen.

en zoals iedereen al weet zijn er genoeg mensen die het hier al helemaal gehad mee hebben en die het zelf ook druk hebben dus waarom komt dit nu alweer terug.

verder nog op of aanmerkingen hoor ik graag maar geen ge***** of gestook over en op elkaar het enigste wat dat doet is het hele team uit elkaar laten vallen.

Wub Wub Wub Wub Bwaaah said:
MaHuD said:
Dat zijn de consequenties die je meedraagt met voor wat je hebt gedaan. Bijna 2 jaar geleden klinkt mischien veel, maar een NC is maar 1x per jaar. Er is dus maar 1 NC tussen geweest, dat is niet veel.
Bijna twee jaar klinkt niet veel, maar dat is redelijk veel. Je kunt alleen kijken naar de NC's (NC16) waarin ik niet heb gecheat, maar je kan ook verder kijken dan dat en de andere toernooien bekijken waarin ik niet heb gecheat (ECL, SNL, NASL, UNAC, WMT, ECS, WPL, 5-a-Side en ga zo maar door).

Het is wel een beetje heel erg zielig dat mijn "kansen" als co-cpt worden vermindert omdat er nog een handje vol mensen butthurt zijn om datgene wat ik heb gedaan. **** happened, get over it.
Eigen schuld, had je maar niet moeten cheaten. Zo simpel is het.

Het is alsof de zooi van vorig jaar zich gewoon verplaatst naar dit jaar. Gevalletje koppen tegen elkaar 'toeken' en uitpraten.
Laat dit geen egostrijd zijn, maar denk aan het grote geheel en sta open voor suggesties. Beide partijen doen dit op het moment uitermate slecht naar mijn mening. En als dit zo door blijft gaan snap ik heel goed dat mensen er nu al geen zin meer in hebben. Probeer eens buiten je eigen gelijk te denken en discussieer in plaats van 'welles nietes'. Oude garde noemt zich dat.
Één punt dat aangehaald is waar ik het volkomen mee eens ben is Tallie. Niet omdat ik hem niet mag maar omdat het de nodige frictie kan veroorzaken buiten het gezeik dat we ieder jaar extern krijgen. En met de huidige interne 'onenigheden' lijkt het mij sowieso geen verstandige keuze.

Met vriendelijke groet,

Allesjtaffa, doei.

Er zijn nu zo'n 10 pagina's besteed aan het zeuren over die captain ****. Er zijn al een aantal mensen die duidenlijk hebben aangegeven dit niet leuk te vinden, toch gaat dit gezeur door. Denk is een keer niet aan jullie zelf maar aan het team. Het is toch belachelijk dat sommige mensen hun tournament moeten opgeven omdat ze geen hebben in jullie gezeik.

Keller said:
NC has not been announced yet and this kind of **** has already started. So I'll be clear this year. If this ends up like last year and people start fighting, speak in eachothers back, try to overthrow the Captaincy in the middle of the tournament or provocate eachothers during training/officials because they can't play together, I'll just quit. The way it ended up last year just made me sick and I am here to win this **** tournament.

Thanks

Tell me who did that? Oh wait, wasn't that my ****ing Cocpt???... I didn't pay much attention to it that time, but considering that hes sorta doing the same now, its getting personal. I don't care about drama unless its getting personal, which is the case now.

MaHuD said:
Dat zijn de consequenties die je meedraagt met voor wat je hebt gedaan. Bijna 2 jaar geleden klinkt mischien veel, maar een NC is maar 1x per jaar. Er is dus maar 1 NC tussen geweest, dat is niet veel.

Golradir said:

De enige die daar nog wakker van mag liggen, is onze cpt uit 2015, Roux. Die man wil Tallie gewoon een kans geven en is niet butthurt, zoals hij een paar pagina's geleden zei. Besides, ik ben ooit gekickt uit OLL because double clanning, mag ik wel cpt zijn????? Vind wat jullie momenteel zeggen echt simple minded en dat van waarschijnlijk onze ''oudste'' spelers., had toch wel beter verwacht... BeNe staat voor nieuwe kansen. Er zijn zo ****ing veel al met tig kansen. Tallie moet hier nu ook bij. Hij heeft vorig jaar geen enkele official gespeeld, dat was goed. Nu moeten we toch eens van de betere kant laten zijn.

Sjtaf said:
Het is alsof de zooi van vorig jaar zich gewoon verplaatst naar dit jaar. Gevalletje koppen tegen elkaar 'toeken' en uitpraten.
Laat dit geen egostrijd zijn, maar denk aan het grote geheel en sta open voor suggesties. Beide partijen doen dit op het moment uitermate slecht naar mijn mening. En als dit zo door blijft gaan snap ik heel goed dat mensen er nu al geen zin meer in hebben. Probeer eens buiten je eigen gelijk te denken en discussieer in plaats van 'welles nietes'. Oude garde noemt zich dat.
Één punt dat aangehaald is waar ik het volkomen mee eens ben is Tallie. Niet omdat ik hem niet mag maar omdat het de nodige frictie kan veroorzaken buiten het gezeik dat we ieder jaar extern krijgen. En met de huidige interne 'onenigheden' lijkt het mij sowieso geen verstandige keuze.

Ik heb mij vorig jaar niet eens uitgelaten over Watly's behaviour, dat is pas dit jaar gestart. Dus ik zie niet in hoe dit verplaatst is. Terwijl ik mij hier vol goede moed en enthousiasme voor heb aangemeld, wordt dat flink de grond in geboord. Altho, eindelijk eens een reactie waar ik wel wat mee kan en ook serieus neem.

Het gezeur gaat inderdaad door, en dat is pittig. Hier heb ik ook totaal geen behoefte aan. Om te laten zien dat het geen egostrijd is, trek ik mij dan maar terug uit deze ''strijd''. Laat ik dan maar de wijste wezen. Daarmee voorkomen we 10 extra's pagina's aan gezeik. Uiteindelijk (Alhoewel ik dat steeds meer betwijfel) willen we fun hebben en goed presteren. Iets wat iedereen wilt. Jullie veroordelen Tallie wel tot nog een jaar bench, wat spijtig is. Ik heb mij aangemeld als captain, niet als speler, wat betekent dat ik niet meespeel als ik de rol niet heb. Lekker kinderachtig ja, blijkbaar wordt het zo gespeeld hier.

Ja, mijn frustraties zitten hoog, well done Walter. GL.

Naam: LeRoux
Waarom wil je captain worden: Zodat we allemaal vriendjes kunnen zijn en dit jaar kunnen winnen en heel veel plezier hebben en veel lachen op ts en weinig ragen etc.
Wat ga je doen zodra je captain bent, en wil je leaden? CoCpts kiezen, dat zal nog wel even duren want NC is best nog ver weg. En ja ik wil indien nodig wel leaden.

Jammer dat het zo is gegaan.
Ik denk dat het waarschijnlijk toch Klaas gaat worden en dat iedereen daar vrede mee zal hebben.

Ceasar said:
De enige die daar nog wakker van mag liggen, is onze cpt uit 2015, Roux. Die man wil Tallie gewoon een kans geven en is niet butthurt, zoals hij een paar pagina's geleden zei. Besides, ik ben ooit gekickt uit OLL because double clanning, mag ik wel cpt zijn????? Vind wat jullie momenteel zeggen echt simple minded en dat van waarschijnlijk onze ''oudste'' spelers., had toch wel beter verwacht... BeNe staat voor nieuwe kansen. Er zijn zo ****ing veel al met tig kansen. Tallie moet hier nu ook bij. Hij heeft vorig jaar geen enkele official gespeeld, dat was goed. Nu moeten we toch eens van de betere kant laten zijn.

Ik heb mij vorig jaar niet eens uitgelaten over Watly's behaviour, dat is pas dit jaar gestart. Dus ik zie niet in hoe dit verplaatst is. Terwijl ik mij hier vol goede moed en enthousiasme voor heb aangemeld, wordt dat flink de grond in geboord. Altho, eindelijk eens een reactie waar ik wel wat mee kan en ook serieus neem.

Het gezeur gaat inderdaad door, en dat is pittig. Hier heb ik ook totaal geen behoefte aan. Om te laten zien dat het geen egostrijd is, trek ik mij dan maar terug uit deze ''strijd''. Laat ik dan maar de wijste wezen. Daarmee voorkomen we 10 extra's pagina's aan gezeik. Uiteindelijk (Alhoewel ik dat steeds meer betwijfel) willen we fun hebben en goed presteren. Iets wat iedereen wilt. Jullie veroordelen Tallie wel tot nog een jaar bench, wat spijtig is. Ik heb mij aangemeld als captain, niet als speler, wat betekent dat ik niet meespeel als ik de rol niet heb. Lekker kinderachtig ja, blijkbaar wordt het zo gespeeld hier.
Pardon? Waar is gezegd dat Tallie niet mag meespelen?

Ceasar said:
Keller said:
NC has not been announced yet and this kind of **** has already started. So I'll be clear this year. If this ends up like last year and people start fighting, speak in eachothers back, try to overthrow the Captaincy in the middle of the tournament or provocate eachothers during training/officials because they can't play together, I'll just quit. The way it ended up last year just made me sick and I am here to win this **** tournament.

Thanks

Tell me who did that? Oh wait, wasn't that my ****ing Cocpt???... I didn't pay much attention to it that time, but considering that hes sorta doing the same now, its getting personal. I don't care about drama unless its getting personal, which is the case now.

MaHuD said:

Golradir said:

Simple minded? Jij neemt een irrelevant voorbeeld, van doubleclanning, wat helemaal geen relevatie heeft op BeNe, en dan noem je onze beargumentatie simple minded? En nee, Bene staat niet voor nieuwe kansen, het is toch verdomme geen kinderopvang.

Wie ben jij om te oordelen over nieuwe kansen? De persoon die freaking al 3 jaar niet meespeelt?

Of ik, de persoon die wel invloed heeft op het team...??

Klaas heeft zich aangemeld als kandidaat en het lijkt mij vrij duidenlijk dat hij dan ook cap zal worden. Kunnen we dan nu aub over deze **** ophouden...

Ceasar said:
Wie ben jij om te oordelen over nieuwe kansen? De persoon die freaking al 3 jaar niet meespeelt?

Ach knulletje toch, doe even rustig aan en denk aan je bloed druk. Alleen vorig jaar deed ik niet mee, grapjas. Je hoeft niet gelijk persoonlijk aan te vallen als je geen argument meer bedenken kan.

Golradir said:
Ceasar said:

Ach knulletje toch, doe even rustig aan en denk aan je bloed druk. Alleen vorig jaar deed ik niet mee, grapjas. Je hoeft niet gelijk persoonlijk aan te vallen als je geen argument meer bedenken kan.

Ik weet niet hoor, maar volgens mij voel jij je aangevallen met mijn ''simple minded'' opmerking. Get a grip m9.

Jammer dat het uiteindelijk zo afgelopen is, maar enfin.

Excuses dat het uiteindelijk op drama is uitgelopen. Ik sprak met Ceasar over zijn plannen om Tallie als co-captain te nemen en hij gaf me het idee dat mijn zorgen hierom op dove oren vielen. Vervolgens heb ik dus mijn zorgen geuit op de forums en suggesties gegeven over hoe we onze systemen als team mogelijk kunnen verbeteren. Ik zelf heb eigenlijk niet echt het gevoel gekregen dat de discussie die daarop volgde zo verschrikkelijk giftig was als sommigen beweren, maar ik zal proberen me wat rustiger te houden vanaf nu.

Ik trek mij ook terug als kapiteins kandidaat. Ik stem op Oberführer Klaas.

Ceasar said:
Golradir said:
Ceasar said:

Ik weet niet hoor, maar volgens mij voel jij je aangevallen met mijn ''simple minded'' opmerking. Get a grip m9.

Gol beschuldigt je van persoonlijke aanvallen door gebrek aan argumentatie, waarop jij zegt dat Gol zich aangevallen voelt (no **** sherlock). Je hebt jezelf teruggetrokken, ga dan niet verder met drama maken.

Watly said:
Ceasar said:
Golradir said:
Ceasar said:

Gol beschuldigt je van persoonlijke aanvallen door gebrek aan argumentatie, waarop jij zegt dat Gol zich aangevallen voelt (no **** sherlock). Je hebt jezelf teruggetrokken, ga dan niet verder met drama maken.

Oh ya lel. Cant be arsed reading half the ****. Drama maken is alles wat ik nog kan doen, en prolly will do.

Back
Top Bottom