NC 17 Belgium and the Netherlands

Users who are viewing this thread

Dat is geen voordeel Ceasar.

Jullie hebben beide ie zeggetje gedaan, verder discusseren kan ook nog.

Ik zou het fijn vinden als we hier tot een eind kunnen komen, dit zou een poll kunnen zijn, maar dat vertrouw ik niet. Misschien een ander idee is met zn alle op ts samenkomen en hierzo de stemming uitvoeren voor een zo eerlijk mogelijk resultaat.

Dit zijn ideeen, als iemand anders suggesties heeft, zou ik die graag zien!

Fijne dag nog heren, ik ga nog ff de laatste zon pakken in turkije.

Kusjes (naar MaHuD)

Ceasar said:
Daarnaast vind ik het wel ironisch Walter, dat je eerst alleen wilde spelen, toen je aanmeldde als commander, en nu als cpt. En dat voornamelijk omdat ik Tallie heb gekozen. Want als ik jou had gekozen (Oh wacht, dit hoefde niet persé van jou, waardoor ik voor Tallie ging) was er niks aan de hand geweest. Dat vind ik toch spijtig, ookal zal je dit ontkennen.
Misgunnen noemt men dit, lieve Ceasar.. :smile:

Wub Wub Wub Wub Bwaaah said:
Ceasar said:
Daarnaast vind ik het wel ironisch Walter, dat je eerst alleen wilde spelen, toen je aanmeldde als commander, en nu als cpt. En dat voornamelijk omdat ik Tallie heb gekozen. Want als ik jou had gekozen (Oh wacht, dit hoefde niet persé van jou, waardoor ik voor Tallie ging) was er niks aan de hand geweest. Dat vind ik toch spijtig, ookal zal je dit ontkennen.
Ik denk persoonlijk dat het niet handig is om Tallie/jij (co)Captain te maken.
Zoals al eerder is genoemd, is het zeer waarschijnlijk dat er weer een discussie komt over BE NE apart of samen, het lijkt mij alleszinds niet handig om extra reden te geven om ons te splitsen door iemand met een 'NC Strafblad'  boven aan te stellen. Dat is olie op het vuur gooien.

Ceasar said:
dat noemen ze het beste willen voor het team

Surkan said:
Ceasar said:
dat noemen ze het beste willen voor het team

Vind niet dat jij het zo mag bekijken tbh. Het is de captain die het maakt of juist niet maakt. De co's helpen hier slechts bij. Je zou dus moeten kiezen voor de juiste captain, niet voor de juiste co.

Het lijkt me duidelijk dat deze discussie niet zomaar opgelost gaat worden. Ik stel dan ook voor dat we gewoon gaan pollen voor een captain, en dat die dan zelf bepaald wie zijn co-captain(s) worden.

We zijn hier om samen Mount & Blade te spelen, er lol in te hebben en eindelijk de NC te winnen. Met de huidige houding is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Laten we gewoon net als vorig jaar de captain **** sorten en dan als een team van (grotendeels) vrienden deze NC winnen.

Kane***** said:
Het lijkt me duidelijk dat deze discussie niet zomaar opgelost gaat worden. Ik stel dan ook voor dat we gewoon gaan pollen voor een captain, en dat die dan zelf bepaald wie zijn co-captain(s) worden.

We zijn hier om samen Mount & Blade te spelen, er lol in te hebben en eindelijk de NC te winnen. Met de huidige houding is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Laten we gewoon net als vorig jaar de captain **** sorten en dan als een team van (grotendeels) vrienden deze NC winnen.

Agreed.

MaHuD said:
Ik denk persoonlijk dat het niet handig is om Tallie/jij (co)Captain te maken.
Zoals al eerder is genoemd, is het zeer waarschijnlijk dat er weer een discussie komt over BE NE apart of samen, het lijkt mij alleszinds niet handig om extra reden te geven om ons te splitsen door iemand met een 'NC Strafblad'  boven aan te stellen. Dat is olie op het vuur gooien.
Persoonlijk vind ik dat een zwakke reden, omdat ik bijna twee jaar terug een keer iets fout gedaan heb mag ik geen co-cpt of cpt meer worden? Belachelijk.

Er zal zeer waarschijnlijk een discussie komen over het BeNe gedeelte, dat klopt, maar volgens een van de head admins zal er niets aan veranderen aangezien hij erg blij is dat BeNe weer mee gaat doen.

mijn steun heb je volledig Kane, zoals je zegt de pol is het best idee dan kan er ook niemand zeggen dat het niet goed is want over het algemeen heft het team dan voor die persoon gekozen. de co-cap komen daarna vanzelf wel door overleg van het team en wie de captain het liefst zou hebben.

het enigste wat we nu dus moeten doen is een pol maken.

Ik was inderdaad niet van plan om captain te worden, maar als men zo omgaat met het captaincy voel ik me echt wel gedwongen.

Tot nu toe is het enige argument waarom we Ceasar als captain zouden moeten kiezen: "het ging de afgelopen jaren ook goed, dus waarom het systeem veranderen."
1. Ik heb dan misschien een bril, maar LeRoux, Ceasar en Waltie is toch net ff iets anders dan Ceasar, Kane en Tallie.
2. Dat het de afgelopen jaren goed ging, betekent niet dat we minimaal weer 2de worden als jij captain wordt.

Je hebt geen zin om te commanden en aan je antwoord op Blead's vraag te zien, ook geen zin om discussies met mensen uit te voeren. Aangezien Kane of Tallie waarschijnlijk trainings zouden organizeren, zou je dus alleen captain zijn om tijdens officials spelers uit te kiezen.

Leg ons dan aub uit waarom we je als captain nodig zouden hebben.

Mijn grote issue met Tallie co-captain is een principe kwestie. Iemand die 2 jaar terug gepakt is voor valsspelen en eigenlijk niks gedaan heeft om zijn reputatie te fixen, ga je toch niet co-captain maken zodat hij "zich kan bewijzen"? Je zet toch ook geen ex-crimineel in het minister bankje, puur en alleen zodat hij kan bewijzen dat hij zich wel aan de regels kan houden?

Ik heb werkelijk waar niks tegen Tallie, maar cheaters co-captain maken gaat me echt veel te ver.

Ik had in eerste instantie gehoopt dat er iemand naar voren zou stappen met jeugdige motivatie en een wil om dingen te verbeteren; in plaats daarvan hebben we deze poppenkast. Zolang het blijft bij een ***** fight, ga ik er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. We zullen wel zien bij de poll wat men wilt.

NC has not been announced yet and this kind of **** has already started. So I'll be clear this year. If this ends up like last year and people start fighting, speak in eachothers back, try to overthrow the Captaincy in the middle of the tournament or provocate eachothers during training/officials because they can't play together, I'll just quit. The way it ended up last year just made me sick and I am here to win this ****ing tournament.

Thanks

Persoonlijk vind ik dat een zwakke reden, omdat ik bijna twee jaar terug een keer iets fout gedaan heb mag ik geen co-cpt of cpt meer worden? Belachelijk.

Er zal zeer waarschijnlijk een discussie komen over het BeNe gedeelte, dat klopt, maar volgens een van de head admins zal er niets aan veranderen aangezien hij erg blij is dat BeNe weer mee gaat doen.
Dat zijn de consequenties die je meedraagt met voor wat je hebt gedaan. Bijna 2 jaar geleden klinkt mischien veel, maar een NC is maar 1x per jaar. Er is dus maar 1 NC tussen geweest, dat is niet veel.

Los van Caesar en Watly, wie kan en wil er leiding geven tijdens de matches? En wie wil wellicht geen leiding geven, maar denkt wel goede strats te hebben?

Naam: ogl
Waarom wil je captain worden: ik ben watly niet
Wat ga je doen zodra je captain bent, en wil je leaden? ik ben niet watly

allejopa!

OurGloriousLeader said:
Naam: ogl
Waarom wil je captain worden: ik ben watly niet
Wat ga je doen zodra je captain bent, en wil je leaden? ik ben niet watly

allejopa!

Welcome to the roster.

Keller said:
NC has not been announced yet and this kind of **** has already started. So I'll be clear this year. If this ends up like last year and people start fighting, speak in eachothers back, try to overthrow the Captaincy in the middle of the tournament or provocate eachothers during training/officials because they can't play together, I'll just quit. The way it ended up last year just made me sick and I am here to win this **** tournament.

Thanks

Also, I agree with Kellermann.

Watly said:
Mijn grote issue met Tallie co-captain is een principe kwestie. Iemand die 2 jaar terug gepakt is voor valsspelen en eigenlijk niks gedaan heeft om zijn reputatie te fixen, ga je toch niet co-captain maken zodat hij "zich kan bewijzen"? Je zet toch ook geen ex-crimineel in het minister bankje, puur en alleen zodat hij kan bewijzen dat hij zich wel aan de regels kan houden?

Ik heb werkelijk waar niks tegen Tallie, maar cheaters co-captain maken gaat me echt veel te ver.
Dat is een van de slechtste voorbeelden die ik in tijden heb gehoord, al helemaal van jou. Ik heb in de afgelopen twee jaar in meerdere toernooien mee gedaan, ik heb meerdere toernooien gehost en een excuses post gemaakt na de NC15, wat wil je dat ik nog meer doe om mezelf bij de community te betrekken? En zeggen dat ik de co-cpt status wil om me te bewijzen vind ik nog wel het aller domste aan jou post.

MaHuD said:
Dat zijn de consequenties die je meedraagt met voor wat je hebt gedaan. Bijna 2 jaar geleden klinkt mischien veel, maar een NC is maar 1x per jaar. Er is dus maar 1 NC tussen geweest, dat is niet veel.
Bijna twee jaar klinkt niet veel, maar dat is redelijk veel. Je kunt alleen kijken naar de NC's (NC16) waarin ik niet heb gecheat, maar je kan ook verder kijken dan dat en de andere toernooien bekijken waarin ik niet heb gecheat (ECL, SNL, NASL, UNAC, WMT, ECS, WPL, 5-a-Side en ga zo maar door).

Het is wel een beetje heel erg zielig dat mijn "kansen" als co-cpt worden vermindert omdat er nog een handje vol mensen butthurt zijn om datgene wat ik heb gedaan. **** happened, get over it.

Handjevol? Wie denk jij dat dat 'handjevol' is?

**** happened, butt hurt. Je laat je zelf niet van de goede kant zien.

Back
Top Bottom