Nations' Five-a-Side III - FIN III - Ohi on

Users who are viewing this thread

Meil on treeniottelu AE-porukalla samaan ainaan, mut voin mahollisesti poiketa jälkipään setteihin jos ette ota nenille liian ripeetä tahtia.
 
Valitsit suomen komppanian sijasta AE:n häpeä!! Mut asiaan tosi hyvä matsi oli kyl toi 2h vaa toimii aika moitteetta!!  :mrgreen:
 
Bauglir lisätty joukkueeseen Red Wormin tilalle, Red Worm oli sanonut että hänet voi vaihtaa jos tulee joku muu joka olisi aktiivisempi, hän kiinnittää enemmän huomiota IG:n otteluihin.
 
Eikö pate pelaakkaan ykkösessä  :shock:

Ja mietin muutes sitä että tuleeko siitä ongelmia jos meidän rosterissa on 4given mun paikalla tuolla turnaustopicissa
 
Hyvä kun huomasit, kyllä Mursu mun muistaakseni sen korjauksen teki siinä threadissä missä tiimit ilmoitettiin, muttei muutosta näköjään ole tehty.
 
Kyllä mäki enemmän oon noissa IG:n otteluissa mutta en usko että näitä 5aside matseja montaa loppujen lopuksi ookkaa. Onko muuten lähiaikoina tulos matseja? Saatan olla pari päivää poissa
 
Seuraavan ottelun mapit tulee varmaan tietoon keskiviikkona tai torstaina, olen mahdollisesti poissa viikonlopun joten ens viikon maanantaille alustavasti ajattelin järkätä harjotusmatsin ja sitten ite ottelun tiistaille tai keskiviikolle (riippuen milloin deadline on). Saatte tietty pelata harjoitusottelun viikonloppuna jos haluatte ja voin koittaa järjestää, pyydätte vaan.

Ja meillä luultavasti tulee olemaan vaan yks ottelu enää. :smile:
 
Enhän mä muistanu että ne toisen viikon mapit oli jo tuolla, yritän järkätä jonkin matsin sunnuntaille. Mutta voi jumalauta noiden mappien kanssa tässä turnauksessa, paskempia voinu valita.
 
Back
Top Bottom