Nations Cup Q&A

Users who are viewing this thread

Megamen said:
Wat de **** is dit inderdaad, wie is cheeta  :???:

Ja, wie is die teringleier.

Eingelijk gewoon een community member, maar door een of andere manier krijg ik klereveel vragen over de Nations cup, aangezien ik er niet te veel over weet is het makkelijker voor iedereen om hier je troep te vragen.
 
Het lijkt me sterk dat je veel vragen krijgt over de NC, aangezien niemand weet wie je bent. Stuur de mensen met vragen door naar LeRoux en mezelf op steam en maak geen thread aan over de NC, tenzij je van plan bent om als captain te runnen (en dat lijkt me een slecht idee, aangezien er niemand is van voorgaande jaren die je kent.)
 
HAVE NO FEAR, ROUXINATOR IS HERE

Maak je geen zorgen Cheeta, BeNe Sub-Board Nerds (en dat zijn we allemaal) kunnen onvriendelijk zijn naar mensen die ze niet kennen.
Zie het als een stam van middelmatig-ontwikkelde mensapen die een vreemdeling zien.


Van wie krijg je die vragen over de NC? Voor mijn part mag er nu al best een draadje zijn waar we eens kunnen spreken over de NC.

EDIT: BeNe in a nutshell.
 
Ben meer dan genoeg haat gewend met al die internetforums en "salty rages."


Waarom krijg jij die vragen Cheeta?

Ik heb 1 keer in een volle ts gezecht van: Ja die Nations Cup lijkt me wel chill idd..

Sindsdien heb ik er veel vragen over gekregen, en als er 1 schaap over de dam gaat......
 
Le Roux said:
HAVE NO FEAR, ROUXINATOR IS HERE

Maak je geen zorgen Cheeta, BeNe Sub-Board Nerds (en dat zijn we allemaal) kunnen onvriendelijk zijn naar mensen die ze niet kennen.
Zie het als een stam van middelmatig-ontwikkelde mensapen die een vreemdeling zien.


Van wie krijg je die vragen over de NC? Voor mijn part mag er nu al best een draadje zijn waar we eens kunnen spreken over de NC.

EDIT: BeNe in a nutshell.
geen zorgen roux, ik ben ook onvriendelijk naar de mensen die ik ken  :party:
 
Golradir said:
Le Roux said:
HAVE NO FEAR, ROUXINATOR IS HERE

Maak je geen zorgen Cheeta, BeNe Sub-Board Nerds (en dat zijn we allemaal) kunnen onvriendelijk zijn naar mensen die ze niet kennen.
Zie het als een stam van middelmatig-ontwikkelde mensapen die een vreemdeling zien.


Van wie krijg je die vragen over de NC? Voor mijn part mag er nu al best een draadje zijn waar we eens kunnen spreken over de NC.

EDIT: BeNe in a nutshell.
geen zorgen roux, ik ben ook onvriendelijk naar de mensen die ik ken  :party:

Behalve tegen mij <3
 
Gadver, was al een paar maanden bezig voor de nieuwe NC thread, krijgen we dit..

Ik ben dit jaar een Bleadtje of Mahudtje, voor de mental support op dit forum xD

Cheeta said:
Ben meer dan genoeg haat gewend met al die internetforums en "salty rages."


Waarom krijg jij die vragen Cheeta?

Ik heb 1 keer in een volle ts gezecht van: Ja die Nations Cup lijkt me wel chill idd..

Sindsdien heb ik er veel vragen over gekregen, en als er 1 schaap over de dam gaat......

Honestly denk ik niet dat jij of één van uw maten veel zal gaan spelen voor BeNe deze NC.  De meeste mensen die voor het eerst actief meedoen voor BeNe, zitten meestal op de bench, of je moet net zo pro zijn als ik. Toch wil ik dat jullie/jij hier rekening meehoud(t)(en).
 
@Ceasar

Ik ben wel geinteresseerd om te zien wat je hebt gemaakt  :lol: aangezien de thread naam nu: NC Q&A is kun je dat nog lekker posten.

En ik weet niet of die mensen inderdaad geintereseerd zijn in joinen, van wat ik binnen krijg vinden hun het vermakelijk om te kijken.  :facepalm:

Tot slot, Ik ga vast wel proberen er in te komen. Met 2,4k uur zou het de moeite waard zijn om te proberen.  :party:
 
Wat wel een goeie vraag is wat ik heb gehoord:

Wat als M&B Bannerlord uit is voordat de NC begint? (geld voor alle cups)
 
Back
Top Bottom