Nations cup 2017 (Norge og Danmark)

Users who are viewing this thread

Greedalicious

Grandmaster Knight
Hallo damer og herrer, Nations Cup er ikke langt unna, nå er det på'n igjen.
Jeg samler opp et lag av norske og danske spillere siden ingen av landene kan stille 8 til en match uten den andre.
Så! De som er interesert kan kontakte meg her eller på steam ( http://steamcommunity.com/id/Greedaliciousblabla/ )
Var fornøyd med resultatet i fjor uten mye trening, vi kan gjøre en bedre jobb i år.

PS: Vi aksepterer folk som ikke spiller mye competitive, men folk MÅ ha en interesse for det, og ikke minst de må oppføre seg. Om folk oppfører seg som drittunger kaster jeg dem ut.
Målet er å vinne. Vi lærer bort det folk trenger å vite fra scratch om nødvendig. Oppførsel og holdning er viktig.


PPS: Islendere kan også sannsynligvis spille med oss, tror det skal gå bra.
 
KtDwEln.png
 
:lol: Gissar på att vissa svenskar tidigare har visat sig vara kaxiga och generellt irriterande gentemot dom två grupperna. Eller så är det av en språklig natur som endast norrmän och danskar inbjudes.
 
Gestricius said:
:lol: Gissar på att vissa svenskar tidigare har visat sig vara kaxiga och generellt irriterande gentemot dom två grupperna. Eller så är det av en språklig natur som endast norrmän och danskar inbjudes.

Nä det var för att när Skandinavien med mig som kapten vann nations cup 2014 och endast dom bra norrmännen och bra danskarna fick spela blev dom ledsen och ville göra sitt eget lag :smile:
Du förstår, i deras ögon är nations cup (lag som representerar sitt land) en "fun cup" och inte en tävlingsinriktad turnering
 
Shemaforash said:
Gestricius said:
:lol: Gissar på att vissa svenskar tidigare har visat sig vara kaxiga och generellt irriterande gentemot dom två grupperna. Eller så är det av en språklig natur som endast norrmän och danskar inbjudes.

Nä det var för att när Skandinavien med mig som kapten vann nations cup 2014 och endast dom bra norrmännen och bra danskarna fick spela blev dom ledsen och ville göra sitt eget lag :smile:
Du förstår, i deras ögon är nations cup (lag som representerar sitt land) en "fun cup" och inte en tävlingsinriktad turnering

Dock så var Oliver kapten och ledde matcherna, iallafall när jag kollar tillbaka på de matcherna vi spelade tillsammans :wink: Du var andra kapten kommer jag väl ihåg, Oliverans intresse och ambition för laget gjorde så att vi vann NC 2014. Var iallafall en rolig turnering med glada ögonblick :grin:

Sverige kommer för övrigt att spela i NC 2017, vi föredrar att spela utan norrmän och danskar för att vi hade så otroligt kul förra året och även året innan.

 
skojar du med mig? Både ju och jag vet att du inte gav oss vinn. Oliver gav oss vinn när han var commander. Han var kapten, du var inte commander. Gud  vad arg jag blir när folk ljuger Shema. Har match inspelat mot Tyskland. Oliveran var commander där. Även i alla andra officiella matcher. Du var långt från commander, mitt minne är vackert nog att komma ihåg att Oliveran var commander.

Ingen av oss två fattar varför du går runt o säger att du var commander.

Trevlig kväll med dig :razz:
 
visa klippet :grin:

enda anledningen oliveran är kapten på papper är för att han hade inga problem att ta sig an rollen att organisera matcher, precis som alla andra år när chaingun var kapten lol (pre 2014). han hjälpte till med taktik men jag ledde varje match lol vet inte vart ni fått denna bild ifrån ni var ju med och spelade???
 
Kanske inte skall använda Norge och Danmarks fina tråd till saker som denna. Det var ett tag sedan nu så minnet är inte det bästa, men jag vet att shema spelade stor roll inte bara som spelare för oss utan som ledare också. Sedan vem som stod som ledare och vem som ledde är en annan femma
 
Ja, Shema var/är en otroligt stor spelare för SCA/SWE. Shema hade grymt bra taktiker kommer jag ihåg då, du Shema, alltid gillade att dela dina ideer. Men att tillägga, Shema gjorde inte taktikerna ensam, Oliveran var alltid i fronten på det och ledde matcherna. Känns ju fan nästan att jag är sämre på Svenska än Engelska, vad i helvete är detta för värld vi lever i? :grin:

Dock! När vi spelade mot Finland så var Shema aktiv i pratandet. Men Oliver gjorde ändå det mesta av pratandet :grin:
 
RobinWar said:
Ja, Shema var/är en otroligt stor spelare för SCA/SWE. Shema hade grymt bra taktiker kommer jag ihåg då, du Shema, alltid gillade att dela dina ideer. Men att tillägga, Shema gjorde inte taktikerna ensam, Oliveran var alltid i fronten på det och ledde matcherna. Känns ju fan nästan att jag är sämre på Svenska än Engelska, vad i helvete är detta för värld vi lever i? :grin:

Dock! När vi spelade mot Finland så var Shema aktiv i pratandet. Men Oliver gjorde ändå det mesta av pratandet :grin:

db0.jpg


 
Förlåter du mig? Sluta :grin: Nu låter du som en konstig jävel Shemis. Du vet att du inte var commander, samt att din norska ae medlem och danska ae medlem nekar till att du var commander :razz: Ja, det var det sista jag hade att säga, puss på dig.
 
Nu har jag definitivt mitt svar.  :dead:

Danskar och norrmän, om ni kuppar in mig till makten i sub-forumet så lovar jag att banna alla svenskar förutom mig och Ulf.
#MakeTheSubForumScandinavianAgain
 
Back
Top Bottom