Nations Cup 2016

Users who are viewing this thread

Olisi silti parempi jos voisit sanoa, vaikka sitten ihan mutu-tuntumalta, että mitkä päivät luultavimmin sopii sulle. Sitten voidaan suunnitella matsipäivät, treenit jne. ottaen kaikki huomioon :smile:
 
Sen verran pystyn arvioimaan, että ens vuoden puolella kerkiin parhaiten klo 20.00-20.30:n jälkeen. Päivistä en vain voi sanoa.
 
Maanantai: Joo
Tiistai: Joo
Keskiviikko: Joo
Torstai: Joo
Perjantai: Joo
Lauantai: Joo
Sunnuntai: Joo

No siis kuhan vaan ilmoittaa tarpeaksi aikasin niin mikäs siinä.
- Bitter Bloom
 
Noniin elikkä ensi viikon keskiviikolle saadaan luultavasti harjotusmatsi! DoFia vastaan.

Ja Bauglir sanoi että häneltä on myös kyselty matseja, toivotaan että sieltäkin saadaan jotain.

Ja sitten kaikki painostetaan Mursu tulemaan joka ikiseen matsiin.
 
Kuulostaa hyvältä. Koitetaas kaikki tulla paikalle joskus kaheksan maissa vaikka, että ehtii kattoo sen + lämmitellä enne matsii. Pja tosiaan liittykää steamgrouppiin, mä laitan huomenna asianmukaset hlöt admineiks jne ja me päivitellään sinne aikatauluja jne. sitä mukaa mitä uutta tulee.
 
En todennäköisesti pääse sunnuntaina matsiin :/

Ja saa nähdä miten kerkeen pelata, kun aikaa on sen verran vähän, mutta pistäkää mut kuitenkin rosteriin :smile:
Kyllä mä pelaamaan aina voin tulla, jos aikataulut vain sopii yhteen!
 
Minä päivinä pääset pelaamaan?
Code:
[b]Maanantai:[/b]
[b]Tiistai:[/b]
[b]Keskiviikko:[/b]
[b]Torstai:[/b]
[b]Perjantai:[/b]
[b]Lauantai:[/b]
[b]Sunnuntai:[/b]
 
Tähän en pysty vastaamaan kovin hyvin, sillä riippuu pitkälti koulutehtävistä sekä muutamasta muusta asiasta, että olenko iltaisin kotona ja onko aikaa pelata. Voin mä tohon jotain arvioita heittää, mutta sen verran voin sanoa ainakin, että perjantaina ja lauantaina en varmasti pysty kovin usein pelaamaan.

Maanantai: Kyllä
Tiistai: Kyllä
Keskiviikko: Kyllä
Torstai: Kyllä
Perjantai: Ei
Lauantai: Ei
Sunnuntai: Kyllä
 
Silloin ei kai oo mitään tiedossa, ellei sit pelailla keskenään.

Mut tosiaan me katotaan tänä sunnuntaina mitä me tehään, tullaan paikalle kaheksalta.
 
Jonkun pitäs muuten ilmottaa Suomen NC-tiimi tonne nations cuppiin. 2 tuntii aikaa ennen kun karttojen äänestykset loppuu.

EDIT: no mä tein sen äänestyksen. Tehdään virallinen ilmoittautuminen huomenna tapaamisessa!
 
Back
Top Bottom