Nations Cup 2015 - VIRALLINEN matsi FIN vs RUS 8.1., 21:00

Users who are viewing this thread

No mä ajattelin pelata Kanadan joukkueessa ku mun mummin siskon perhe asuu siellä, tai sit Saksan joukkueessa ku mun veli ja sen perhe asuu siellä. Sori nyt vaan pojat.

Noo ei ny kai, kyl mä varmaan voin tulla teamkillaamaan teitä, pääosin ryozua ja axlia, silloin ku ei oo iltavuoroa.  :cool:
 
Jabbe said:
Noo ei ny kai, kyl mä varmaan voin tulla teamkillaamaan teitä, pääosin ryozua ja axlia, silloin ku ei oo iltavuoroa.  :cool:

Pitää tehä joku vuorolista tähän teamkillaus hommaan, tulee niin helvetin tungosta että joku jää vielä vaille omaa osuuttansa mun ja akselin tappamisesta.
 
Zoltanus said:
Voin tulla vähän ainakin treeneihin mukaan.
Pelkäsin jo, ettet osallistuisi tänä vuonna. Taidat olla Warbandin ainoa pelaaja, joka on osallistunut jokaiseen Nations Cupiin!  :smile:
 
joo, kattellaan vaikka lauantaina 20:00 jos sais porukkaa kasaan TS:ään ni katotaan vähän tarkemmin et kuka johtaa, millon aletaan treenaan jne., ja mahd. uusille (tai epäaktiivisille) tyypeille mahdollisuus ulista mulle vastaan kaikesta.

uliskaa jo täällä tai steamissa jos ei pääse lauantaina ulisemaan.
 
sotamursu123 said:
joo, kattellaan vaikka lauantaina 20:00 jos sais porukkaa kasaan TS:ään ni katotaan vähän tarkemmin et kuka johtaa, millon aletaan treenaan jne., ja mahd. uusille (tai epäaktiivisille) tyypeille mahdollisuus ulista mulle vastaan kaikesta.

uliskaa jo täällä tai steamissa jos ei pääse lauantaina ulisemaan.

I will be there
 
sotamursu123 said:
joo, kattellaan vaikka lauantaina 20:00 jos sais porukkaa kasaan TS:ään ni katotaan vähän tarkemmin et kuka johtaa, millon aletaan treenaan jne., ja mahd. uusille (tai epäaktiivisille) tyypeille mahdollisuus ulista mulle vastaan kaikesta.

uliskaa jo täällä tai steamissa jos ei pääse lauantaina ulisemaan.

tulossa
 
Back
Top Bottom