Nations Cup 2015 - VIRALLINEN matsi FIN vs RUS 8.1., 21:00

Users who are viewing this thread

EIKÖHÄN NYT OLE SYYLLISET HÄVIÖÖN LÖYDETTY.

http://youtu.be/BV-3q1J2K6A?t=45m3s

http://youtu.be/BV-3q1J2K6A?t=1h18m42s

:lol:

joo eli periaatteessa oli tämän vuoden NC:t sitten tässä, pizzamiehiä vastaan vielä lohkon kolmannesta sijasta 16 - 0 voitto pelattavana ja sen jälkeen kaikki voi taas vuodeks lopettaa pelaamisen  :cool: (vai miten se menikään...)
 
Siinä tapauksessa, http://forums.mbmerc.com/index.php?/topic/1394-mercenaries-league-season-2-signups-end-at-1522015-18gmt-hh-end/

Omia poikia ei vissiin löydy kuuttatoista, joten muutama mahtuu mukaan. Nimet mulle ja pankki sponssaa varusteet.
 
ryozu said:
Kaikki mahdollisuudet jatkoon kunhan vaan keksitään joku tekosyy BeNen tai Venäjän diskaukseen.

ryopo nyt on sun vuoro hoitaa oma osuutes tiimin puolesta.

:!:

venäläiset ddossas servun et me menetettiin kulta ettei jyrätty yli ja sit hävittiin :grin:DDD
 
Lt said:
Kröhöm, Elazulia muistelen. Eiköös se 3 kertaa putkeen meikäläisen reenimatsissa teamkillannut :grin:. Taitaneet pojaat ottaa oppia.

Miksen muista tätä :grin: olisko ollu joku niistä matseista kun on ollu humalassa tai sit valvonu pari päivää putkeen
 
Jos Elazul pelaa yhtä hyvin matseissa kuin IG:llä niin voit Mursu potkia mut ja Raydenin ulos KURWASTA pian.  :wink:

PS: Saattaa olla, että en pääse otteluun mikäli se on nyt viikonloppuna. Nettiä en saa toimimaan millään, ilmeisesti modeemi paskana. Uusi modeemi on tilauksessa, mutta tulee luultavasti vasta ensi viikolla. :/
 
Jabbe said:
Jos Elazul pelaa yhtä hyvin matseissa kuin IG:llä niin voit Mursu potkia mut ja Raydenin ulos KURWASTA pian.  :wink:

PS: Saattaa olla, että en pääse otteluun mikäli se on nyt viikonloppuna. Nettiä en saa toimimaan millään, ilmeisesti modeemi paskana. Uusi modeemi on tilauksessa, mutta tulee luultavasti vasta ensi viikolla. :/

tällä viikolla on italia vs venäjä, joten meillä on viikko ilman matsia.
 
Joo, eli tosiaan mummo kuoli tossa joku aika sitten ja oon menossa hautajaisiin ja menee sen takia kouluhommat vähän sekasin, eli mulla ei oo aikaa pelata tätä viimestä matsia.

Vissiin axl tai sandorra voi hoitaa tän viimesen matsin pois alta vai ilmotetaanko vaan ettei voida pelata?
 
Voitettiin jo vissiin, 16 rundia "Israelia" vastaan (pidättäydyin erittäin mustasta huumorista). Italia vasta ens viikolla käsittääkseni, eiköhän hoitune myös silloin. Mä ainakin haluan piestä vielä jotakuta.

Aika veemäinen ottelujärjestys tavallaan, meiän kannalta olis saanut olla toisinpäin, mutta meni jo.
 
Tyah849 said:
Voitettiin jo vissiin, 16 rundia "Israelia" vastaan (pidättäydyin erittäin mustasta huumorista). Italia vasta ens viikolla käsittääkseni, eiköhän hoitune myös silloin. Mä ainakin haluan piestä vielä jotakuta.

Aika veemäinen ottelujärjestys tavallaan, meiän kannalta olis saanut olla toisinpäin, mutta meni jo.

28. päivä mulla on ne hautajaiset ja 27. päivä on eka koe, seuraavalla viikolla lisää, eli en oikeen tohon viimeseen matsiin pääse Xd.
 
Sandorra on kyselly Italialta matsia sunnuntaiksi. Ei ole vielä varmistunut, mutta mitenkäs porukkaa pääsisi paikalle? Ei varmaan voida olettaa, että ne olis ihan noin vain jyrättävissä.
 
Pitäisi käydä.

Ja kaikille jotka miettii jaksaako, kai te tajuatte että jos me annetaan Italialle default wini/hävitään niin jäädään vähemmille pisteille kuin Ruotsi, koska niillä on enää matsi vain Georgiaa vastaan.
 
Back
Top Bottom