Nations Cup 2015 - VIRALLINEN matsi FIN vs RUS 8.1., 21:00

Users who are viewing this thread

Ihan semmonen pikku heitto tähän että mulla on kone ruvennut kettuilemaan kunnolla vastaan. Suomeksi kone vetää BSoDin tai jäätyy aina sillon tällön. Yleensä kesken kaiken kun tekee jotain porukalla tms. Eli jos moon kentällä, saattaa yhtäkkiä mies hävitä.
 
Sandorra said:
Ihan semmonen pikku heitto tähän että mulla on kone ruvennut kettuilemaan kunnolla vastaan. Suomeksi kone vetää BSoDin tai jäätyy aina sillon tällön. Yleensä kesken kaiken kun tekee jotain porukalla tms. Eli jos moon kentällä, saattaa yhtäkkiä mies hävitä.
Mursu sponssaa sulle  2000€ koneen.
 
Jabbe said:
Sandorra said:
Ihan semmonen pikku heitto tähän että mulla on kone ruvennut kettuilemaan kunnolla vastaan. Suomeksi kone vetää BSoDin tai jäätyy aina sillon tällön. Yleensä kesken kaiken kun tekee jotain porukalla tms. Eli jos moon kentällä, saattaa yhtäkkiä mies hävitä.
Mursu sponssaa sulle  2000€ koneen.

Munki kone tekee BSoDeja sillointällöin! Oikeesti. Mut aika harvoin kun pelaan Warbandia :sad:
 
Jabbe said:
Sandorra said:
Ihan semmonen pikku heitto tähän että mulla on kone ruvennut kettuilemaan kunnolla vastaan. Suomeksi kone vetää BSoDin tai jäätyy aina sillon tällön. Yleensä kesken kaiken kun tekee jotain porukalla tms. Eli jos moon kentällä, saattaa yhtäkkiä mies hävitä.
Mursu sponssaa sulle  2000€ koneen.

Asiahan on tällä sovittu
 
Joo, voitais ottaa mursu joukkueen viralliseksi sponsoriksi, siitähän on tullu miljonääri niillä youtube-leffoilla tienatuilla mainostuloilla.
 
ryozu said:
Joo, voitais ottaa mursu joukkueen viralliseksi sponsoriksi, siitähän on tullu miljonääri niillä youtube-leffoilla tienatuilla mainostuloilla.

kohta 3$. !

joo saksa kyseli matsia keskiviikolle, moniko ois pääsemässä?
 
Back
Top Bottom