Nations Cup 2014 - Suomen joukkue

Users who are viewing this thread

Kaikki ei ole vastannut vielä, mutta luulen, että saadaan tarpeeksi pelaajia perjantaiksi. Voi olla, että matsi alkaa vasta 21:00.
 
tl:dr

mulle lyötiin lykkäystä ku oksensin lutin eessä sen jälkeen ku olin sille sanonu et oon jo terve ja pystyn jatkaan...  :lol:

eli tosiaan ens viikonloppuna en viel pääse mihinkä paitsi ehkä läppärillä, mut ens keskiviikosta tai torstaista eteenpäin mun pitäs olla jo kai jyväskylässä. todennäkösesti en pahemmin pysty puhuun kun en viimeseen 3 viikkoon oo saanu ku pihistyä tän taudin takia et kattoo ny sit millon oon puhekunnossa, ehkä just varotuksia pystyn kähiseen mut en takaa et niistä saa selvyyttä. jonkun aikaa saattaa olla et tarttee pitää oksennustaukoja kesken kaiken mut luulisin et parin päivän treenin jälkeen oon kyl ihan taas pelissä mukana. eli varmaan ens viikon perjantaina suunnilleen.

en varmaan ala vänkään mistään kapteenin paikasta eli bruglir ja nabbe hoitelee näitä asioita ainaki toistaseks sit ensisijasesti, oon vaan pelaamassa ellei jotkut muut väkisin jotain vänkää.
 
sotamursu123 said:
mulle lyötiin lykkäystä ku oksensin lutin eessä sen jälkeen ku olin sille sanonu et oon jo terve ja pystyn jatkaan...  :lol:
Mitä Lt siellä intissä nyt jo tekee :?: :?: :?:

(no ei vaa :grin:)
 
11.2.2014 TI HARJOITUSOTTELU ILLALLA!!!

(varmistan tarkan ajan huomenna, luultavasti 20:00/21:00.)
 
Back
Top Bottom