Nations Cup 2014 - Suomen joukkue

Users who are viewing this thread

oon torstai-iltana jyväskylässä, perjantaina muija menee yliopistolle viel et tuun varmaa perjantaina takoon taitoo kalloon, pääsen kai matsiin kans.                :!:            ps. alatzy juoksee loput javittaa tdm
 
Mitä nyt taas Mursu, saitkos armeijasta vapaata? (jouduit)

Ja Nabbe, eikö tästä puhuttu, ei perjantaille matseja. Perjantaina Luti on kumminkin kännissä.
 
Pakko kyllä kysyä, että miksei Ithiliä hyväksytä  joukkoeeseen? Paska syy olla ottamatta mukaan, jos on jostain vihainen. Tänä vuonna, kun muutenkin on jo heikko joukkoe, niin yks veteraani lisää ei tekisi pahaa. Maajoukkoeesta on kyse, mielestäni kaikille mahdollisuus tasavertaisesti. Ikinä ei tiedä, osoittautuuko (esim.) Ithil avainpelaajaksi.


      Itselläni ei niinkään kiinnostus riitä harjoitteluun, jotta edes keskinkertasesti pärjäis. Tuskin olemme tänä vuonna edes top 10 porukkaa. Jos jengi ottaa homman tosissaan, voin luvata myös oman työpanokseni. Ongelmana joukkoeella on paljon: Lukuisia hyviä pelaajia vuosien saatossa lopettanut tai ei vaan yksinkertaisesti enää jaksa. Suomen nykyisestä parhaimmistosta vuorostaan Mursu, axL ja Para eivät pääse kuitenkaan joka harjoitukseen/ matsiin. Olen myös kuullut huhuja, että kukaan ei edes vaivaudu TS:ssä ääntä pitämään. Näillä perusteilla oma mukaantuloni on vaakalaudalla.

Harjoituksia on kerran viikossa, kuin puulaakipelejä pelaisi. Varsinkin uusien pelaajien kohdalla, tars olla ainakin se 3 kertaa viikossa reenit, joissa vain vedetään meleetä (2v1 jne.) Ylipäätään joukkoeen kannalta olis tärkeetä, että porukka tunsis toisensa, kommunikois aktiivisesti ja pelaisivat yhdessä esim. IG:llä. (Edellämainittu tapa lienee ainoa keino saada allekirjoittanut innostumaan ja mukaan pelaamaan).

Pari (kolme) vuotta sitten, kun minä ja Mursu saavuttiin syvältä Warbandin uumenista mukaan NC-meininkiin, oli joukkoe parhaimmillaan: Oli Ajokoiran spirituaalinen ja auktoriteettinen apu, kunnon asenne, kova kokoonpano, sekä kunnon (aktiiviset) harjoitukset. Me uudet olimme samassa vaiheessa silloin kuin tämän vuoden ensikertalaiset. Olen itse positiivisesti yllättynyt, että 5 vuotta vanhaan peliin löytyy uusia (innokkaita?) pelaajia. Siksi toivonkin, että otatte koko homman semitosissaan. Palkintona on kumminkin kerskumisoikeudet, pienessä, tiiviissä yhteisössä.

Tässä vaiheessa korostankin veteraanipelaajien arvokkuutta joukkoeelle. Uusi veri ei tietenkään haitaksi ole, mutta pelisilmä ja kokemus on asioita, joilla peli puoliksi voitetaan. Niinpä toivonkin, että veteraanit järjestäisivät harjoituksia ja pelisessioita aktiivisemmin, joihin nuoremmat sitten saapuvat. Niinkuin aiemmin mainitsin IG:llä pelaamisestä, käy tämä erittäin hyvin harjoitukseksi ja "tutustumisleikiksi". Eipä reenit välttämättä aina sitä kymmentä pelaajaa tarvitse. Eikä verissä suin koko iltaa tarvitse pelata pakon edestä.

Lopuksi, toivon, että sekava monologini vaikuttaisi jokaiseen sen lukeneeseen NC-pelaajaan positiivisesti. Hauskaahan tänne ollaan pitämään tultu ja sitä myös saadaan, jos homma otetaan edes hieman tosissaan ettei aivan pipariksi mene.
 
Toi ei ole luti liian tunteellista tekstiä.
TAI se on alottanut perjantain päivää aikasemmin ja lähteny juomaan.

Silti oon kyllä samaa mieltä tosta että kyllä se pitäisi ithil kanssa ottaa joukkueeseen eikä jättää ulos vaan sen taki että tämä meidän "kapteeni" on peppukipeä. Joukkueessa ei ole kai edes minkäänlaista rajaa mikä rajoittaisi pelaajien määrää.

Ja onneks meillä on ryozu joukkueen henkisenä isänä vaikka hän ei olekkaan samanlainen larppaaja kuin Ajokoira.
 
Se mun posti oli lähinnä vitsi, koska Ithil sanoi että voisi tulla mukaan "sähläämään" ja meillä oli vähän aika sitten ollu matsi jossa ei muuta tehtykään ku sählätty. Sen vastaus siihen näytti vaan sen kuka tässä oikeesti on peppukipeä :p Se saa liittyä jos haluaa mutta en usko että se koskaan tulis meidän kanssa mihinkään tutustumisleikkeihin IG:lle mistä Lt juuri puhui. Treenimatseja ei oo pidetty kovin paljoa, mutta ilmottautumisen deadline on vasta ens viikon puolivälissä, luulen että jos nyt jo treenattais 3 kertaa viikossa, porukka kyllästyis ennen turnauksen loppumista.
 
Jos olis esim. 3x viikossa reenit ainakin niin kauan, kuin porukkaa riittää. Jos vaan joku on halukas niitä järkkäämään.

Mua voi pyytää millon vaan pelaileen ja tulen kans, ellei oo mitään hullun tärkiää kesken.
 
Sovinnolla vaan.

Mä pääsen paremmin peleihin mukaan maaliskuussa, mutta pystyn pelailemaan silloin tällöin ens viikosta lähtien, mikäli paska netti sallii. Siis jos mattimyöhäisiä tarvitaan, ei ole ihan niin sydämen asia kuitenkaan. (Plus oon varmaan taas hieman ruosteessa viikon pari.)
 
Tyah849 said:
Sovinnolla vaan.

Mä pääsen paremmin peleihin mukaan maaliskuussa, mutta pystyn pelailemaan silloin tällöin ens viikosta lähtien, mikäli paska netti sallii. Siis jos mattimyöhäisiä tarvitaan, ei ole ihan niin sydämen asia kuitenkaan. (Plus oon varmaan taas hieman ruosteessa viikon pari.)

Niin eli voitat vaan 9/10 vastustajasta...
 
Pakkohan se itekki kommentoida.

Voi vittu teidän kanssa, tässähän puhutaan ja väitellään koko ajan vain tietokonepelissä järjestettävässä maajoukkueottelusta.. On se perkele..

UGH!
 
tumblr_mntajs689S1sshng0o1_400.gif
 
Back
Top Bottom