Nations Cup 2014 - Suomen joukkue

axL

Sergeant Knight
WBWF&S
Best answers
0
Meikä meni jo tilapäisesti tauolle tuolta klaanin puolelta että tuskin otan tähänkään osaa. Aikaa on toisaalta 22. Tammikuuta asti et ei sitä koskaan tiedä.

Clagius

Sergeant at Arms
Best answers
0
Kaipa sitä voisi mukaan tulla. Pelit siis alkaa käsittääkseni ensimmäinen tammikuuta?

Clagius

Sergeant at Arms
Best answers
0
Jahas. Siinä artikkelissa luki jotain ensimmäisestä päivästä, mutta toivottavasti ei. Voi olot olla aika kohillaan uudenvuoden jälkeen.  :smile:

ryozu

Baron
Best answers
0
Mursu laittaa vaan harjotusvapaa-hakemukset menemään sanomalla että on Suomen e-urheilu-maajoukkueessa. :wink:

Lt

Sergeant at Arms
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Onpas pirun aikasin tänä vuonna. Ennen viimiset pelit kumminkin vapun aikoihin pelailtu.

Envious_Elazul

Sergeant Knight
NW
Best answers
0
Jaa se alkaa niin aikaisin. Jos tarvitte jossain välissä pelaajaa niin ainakin helmikuun ajan olen käytettävissä ja kukaties vielä sen jälkeenkin. Toisaalta viimeisimmät taidonnäytteet na 5-a-side matsissa englantilaisia vastaan oli niin helvetin heikot, että vieläkin osittain tekisi mieli mennä autotalliin hengittelemään pakokaasuja tai vaihtoehtoisesti sammua änkyräpäissään lumihankeen

Lt

Sergeant at Arms
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Jälkimmäinen kuullostaa ihan mukavalta touhulta!

Kyllä nyt aina yks Elazul mukaan mahtuu!

Bauglir

Master Knight
Best answers
0
Sunnuntaina brittejä vastaan treenimatsi 8 suomen aikaa, koitetaan kerääntyä vähä aikasemmin teamspeakkiin, koitan saada battlegroundsista paikan meille

ryozu

Baron
Best answers
0
Voin tulla varalle pelaamaan, ei tätä voi jättää väliin. En tosin lupaa mitään taitotason suhteen, ei oo aikaa treenata joka ilta.

Primi

Knight at Arms
WBNWWF&SVCM&B
Best answers
0
Suomi-Ruotsi-matsi ikävästi samaan aikaan. Taitaa mulla mennä edelle :oops:

Jabbe

Knight
WBWF&SNW
Best answers
0
5-1 Kanadaa vastaan, mitä helevettiä?!?

hei Bauglir, sopiiks et sä johdat sunnuntaina  :lol:

Jabbe

Knight
WBWF&SNW
Best answers
0
Oon sukulaisten luona tänään, luultavasti tulen kahdeksaksi kotiin, mutta en voi ihan varmaksi sanoa.