Nations Cup 2012 - Sweden

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Vafan, kom igen nu! TAGGA! Mordgrim kanske kan "commanda"? eller någon annan som känner sig manad? :grin: Annars får vi helt enkelt tvinga bald att spela ändå ^^
 
Om det är så illa:

Jag erbjuder mig ta över den övergripande ansvaret i sådant fall. Vad jag däremot verkligen skulle vilja är att någon annan är commander in-game. (Ni känner mig inte tillräckligt och jag är inte en "pratare", och har hursomhelst ingen pålitlig omgivning för realtidskommunikation/spel.) Val av in-game commander torde ändå vara ett mindre problem, det finns ju t.ex. spelare här som jag vet leder på träningar i IG. Senast jag ledde var in-game var i America's Army, har inte blivit något av det i Warband.

Missköter jag mig får vi återgå till ritbordet, men jag anser det är bättre att jag försöker mig på detta än att Sveriges NC-lag läggs ner.

Mitt Steam username: [email protected] (ej använd emailadress sedan många år) om någon vill kommentera/diskutera icke-offentligt. Men det är bättre om ni säger öppet vad ni tänker.
 
Roligt att höra att du är sugen att ta över, som sagt så behöver vi nu någon/några som är villiga att ta över själva "commandandet" ingame, vi skulle kunna ha en träning där vi ser vilka som passar för en sådan roll, men då måste även drivet finnas hos oss alla att spela NC, vilket jag hoppas finns! Jag menar inte att vi måste ta hela grejen på största allvar, men vi kan fortfarande spela seriöst.

Om vi t.ex kör en träning någon gång nu i veckan? Antingen en veckodag (måndag-torsdag) eller på söndag, tror jag skulle passa bäst för så många som möjligt iaf!
 
Förslag på träningstid: http://www.doodle.com/56dcbv92hskibrhi

Skriv under med era rosternamn, det kommer säkert komma spam från utomstående personer i och med att jag postar här

Givetvis är inget definitivt förrens Shema säger något till mig, och jag inväntar fler åsikter.
 
Hur gammal är du? 17
Har du fungerande mikrofon och TS? sjävklart!
Hur länge har du spelat Warband? (endast multiplayer) ca ett år
Hur många klanmatcher har du lirat? ehm.. mellan 15-20st
Primär roll: Archer/xbow
Sekundär roll: Infanteri 1h&sköld
Hur aktiv är du?: spelar så mycke jag kan (varje dag om inget kommer ivägen.
Steam namn: EtTan
 
(Wrong thread, please use new one. Använd gärna den nya tråden.) Could an admin close this one?

Hej EtTan,

kan du komma på träningen 20:00 imorgon (torsdag)? Efter den träningen kommer vi veta lite mer om spelarna och om det behöver göras förändringar i lagsuppställningen.

Men som sagt, du ser mer av detta i http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,216841.0.html
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom