Nations Cup 2012 - Suomen maajoukkue

Users who are viewing this thread

Kyllä kait olisi helpointa käyttää korven serveriä ja kait se mumblekin ihan kelpo on. Kyllähän mielummin teamspeakkiä käyttäisi, mutta eipä siinä mitään jos muut haluavat käyttää mumblea.

Tuckmunkki voisi olla kiinnostunut, mutta en noista muista oikein usko, joita luettelit 2010 joukkueesta.
 
- mumble on hyvin samankaltainen kuin ts ehkä jopa hieman yksinkertaisempi (oma mielipide) ja puheenlaatu on aivan yhtä hyvä.
- Korven servu on käytössä aina kun harjoituksista sovitaan. avataan servu samantien.
 
Pistän joku päivä äänestyksen Mumble vs. Teamspeak. Sen jälkeen voimmekin sopia harjoituspäivät sekä ajat. 2-3 harjoitusmatsia ennen varsinaisia otteluita voisivat olla ihan jees!
 
Jabbe said:
Pistän joku päivä äänestyksen Mumble vs. Teamspeak. Sen jälkeen voimmekin sopia harjoituspäivät sekä ajat. 2-3 harjoitusmatsia ennen varsinaisia otteluita voisivat olla ihan jees!

Miks et pistä heti?

Minä voin pari harkkamatsia järjestää ja varata meille sitten ENL servunkin kun tarve vaatii.
 
Minäkin voisin tulla mukaan kokeilemaan, mikäli sallitte. Joku tuossa nditions- serverillä mukaan kyseli ja aattelin että voisinhan minä ulkomaalaisia tulla kuoliaaksi naputtelemaan.

Yhteyttä voi ottaa Skypeen: lt.aro
                            Steamiin: LtAro
 
demon xd said:
Taitaa mennä silleen että korpi tarjoaa jousia ja heppoja, jos olen porukoitten taisteluluokkia oikein tajunnut. :shock:
Kysellään porukoilta harjoituksissa, että mitä classia haluavat ja osaavat pelata. Laitetaan ne muistiin ja yritetään täyttää heidän toiveensa, mutta välillä jotkut voivat joutua eri classia pelaamaan mitä haluavat.
Itse pelaan kaikkia classeja ihan hyvin, tosin ylivoimaisesti paras olen jousimiehenä.
Zoltanus on varmaankin heppaukko ja katsotaan, jos saataisiin Nico vielä kaveriksi, mutta paremman puutteessa voin itsekin hepan selkään hypätä.
Sovitaan nämä classit myöhemmin kunhan saadaan joukkue kasaan!  :wink:
 
Voin varmaan kyllä tulla harjoituksiin mukaan, ihan vaan huvin vuoksi, mutta ellen yhtäkkiä innostu niin tuskin, tuskin minusta varsinaisesti pelaamaan on. :razz:
 
Annan tuon Mumble vs. Teamspeak äänestyksen olla tämän päivän.
Huomenna voidaan äänestää harjoituspäivistä ja myöhemmin ajoista.
Minun suunnitelmani olisi harjoituksiin se, että niiden kesto olisi n. puolitoista - kaksi tuntia.
Alussa olisi lämmittelyä, mm. duelaamista tai 3 vs. 3 ym...
Lämmittelyn jälkeen battlea.
Muidenkin ideat ovat tervetulleita!

Huomasin, että aikaisempien Nations Cupin konkarit käyvät foorumeilla, mutta ilmeisesti kiinnostusta turnaukseen ei ole tai he eivät ole Warbandia enää paljon pelanneet.
Voin tietysti lähettää heille vielä yksityisviestejä! :twisted:
Tällä viikolla yritän saada yhteyttä mm. Nicoon ja Parasdoxaan, niistä saisimme hyvän cavin ja inffin. :smile:

E: NC - 12 banner packia on alettu tekemään, laitan linkin aloitusviestiin, kun paketti ilmestyy.
Ei niitä bannereita vielä harjoituksissa tarvita, mutta harjoitusmatseissa kyllä.

Harjoitusmatseja olisi hyvä olla 1-3 ennen virallisia otteluita. Niissä mitattaisiin tasoamme sekä tietäisimme, että mitä osa-alueita pitää parantaa.
Harjoitusmatsien vastustajiksi voisi yrittää mm. Ruotsia ja Saksaa.
Demon xd tai minä voimme kytätä vastustajia meille, mutta ei ole mitään kiirettä vielä.
 
Voisit Jabbe ainakin alustavasti ilmoittautua jo Suomen kapteeniksi, että saataisiin meidät listoille. Ja tee Suomelle threadi tonne team organisaatio puolelle. Hyvää mainostusta ilmouttautua nyt jo, kun ei varmaan aika monet suomalaiset edes tiedä, että ollaan panemassa joukkuetta kasaan (tietääkseni aika monet eivät katso suomi foorumia olleskaan).
 
Zoltanus said:
Voisit Jabbe ainakin alustavasti ilmoittautua jo Suomen kapteeniksi, että saataisiin meidät listoille. Ja tee Suomelle threadi tonne team organisaatio puolelle. Hyvää mainostusta ilmouttautua nyt jo, kun ei varmaan aika monet suomalaiset edes tiedä, että ollaan panemassa joukkuetta kasaan (tietääkseni aika monet eivät katso suomi foorumia olleskaan).
Homma hoituu, kun pääsen kotiin tänään (n.klo 18:00)! :smile:
 
Back
Top Bottom