Nations 5-a-side III

sotamursu123

On probation
WBNW
Best answers
0
Joo eli varmaan kaikki pääsee ainaki aluks treeneihin, lopuks sit kun ilmotetaan tiimi karsitaan osa pois ja ilmotetaan 8 parasta viralliseen joukkueeseen. Tuskin jos jaetaan kahteen tiimiin niin ykkös- ja kakkostiimit. Täl kertaa ei näyttäis olevan class limittejä eli isommat mahdollisuudet päästä joukkueeseen jos osaa vähintään kahta classia hyvin. (esim. nabbe)

Jos jäät pois lopullisesta joukkueesta, älä itke vaikka oletkin paska, treeneihin mukaan ja sinullakin saattaa vielä olla toivoa! Treeneihin mukaan vaan niin ens vuonna uusiks treenien jälkeen. Saattaa löytyä myös paikka mahdollisesta kakkostiimistäkin.

Onko vapaaehtoisia kapteeneja vai jaksaako muut taas kuunnella mun paskanjauhantaa?

Niin ja semmonen homma, ekat kaks viikkoo tääl yliopistolla menossa ja on vähän enemmän läsnäolopakkoja jne. joten olis hyvä saada varakapteeni ainakin n. 2 viikon ajaksi, tai sitten vaan ei järjestetä mitään kahteen viikkoon.

Vissy

Baron
WBNW
Best answers
0
kyl mä sun jauhantaa jaksan. viel. vähän.

saatan jäädä joistakin treeneist sit pois, riippuu mun aikataulust

Waurio

Regular
Best answers
0
Kai sitä melkein vois tulla sekaan perseilemään ja varastamaan Nahka-Akselin tapot.

sotamursu123

On probation
WBNW
Best answers
0
TS: 87.229.55.114

käykää tuol, tallentakaa kirjanmerkkeihin ja pistäkää pokee jos tuntuu et tarttee tommosen O:n kuvan nimen viereen.

Zoltanus

Master Knight
M&BWB
Best answers
0
sotamursu123 said:
Niin ja semmonen homma, ekat kaks viikkoo tääl yliopistolla menossa ja on vähän enemmän läsnäolopakkoja jne. joten olis hyvä saada varakapteeni ainakin n. 2 viikon ajaksi, tai sitten vaan ei järjestetä mitään kahteen viikkoon.
Ja läsnäolopakko tunteja jotain max 10 varmaan.  :mrgreen:

sotamursu123

On probation
WBNW
Best answers
0
Zoltanus said:
sotamursu123 said:
Ja läsnäolopakko tunteja jotain max 10 varmaan.  :mrgreen:
Eka viikko on kyl just jotain vittuilua, tänään oli sauna ilta + poikkeuksellisesti kaikki läksyt huomiseks eikä ens viikoks...
Huomenna on avajaisbileet illalla, kolmelta aamul menee paikka kii, sit heti aamulla poikkeuksellisesti kaheksalta alotetaan "päivän projekti", perjantait normaalisti vapaata...  :lol:

Lt

Sergeant at Arms
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Voin tulla mukaan, nytkun konekin toimii kahden viikon tauon jälkeen :grin:.

sotamursu123

On probation
WBNW
Best answers
0
sandorralle vois kai vaan lyödä korven bannerin tohon, vai onko jotain muita ideoita?
ja röllille sit rölli tottakai

ryozu

Baron
Best answers
0

No.. ehkä meillä on jo tarpeeks tölkkejä bannereina.

Alene

The Queen of Diamonds
Archduke
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
sotamursu123 said:
Treenit joka päivä 19:00 niille jotka sattuvat paikalla olemaan.

Petturit:
Alene
Ite oot. Prkl.

Pääsisin 1-2 treeniin viikossa, eikä mulle sitä paikkaa joukkueesta ennenkään ole herunut, johtuen taitojen puutteesta. Tai sitten siitä ettei mulla ole kovinkaan aikaa tulla treeneihin. Tai sitten siitä ettei sitä mikkiä ole. Tai sitten kahden tai kolmen edellä mainitun syyn yhteisvaikutuksesta. Nii kerta. Pitäkää tunkkinne.

Jabbe

Knight
WBWF&SNW
Best answers
0
ryozu said:

No.. ehkä meillä on jo tarpeeks tölkkejä bannereina.
Jotenkin mullakin tulee aina Sandorrasta mieleen Sandels.  :grin: