Nations' 5-a-Side 2 - Suomen joukkue

Users who are viewing this thread

Alatzy said:
sotamursu123 said:
Joo elikkä en pääse jostain syystä enään korven mumbleen, tarttee käyttää TS:ää tästä eteenpäin kunnes taas pääsen (jos pääsen) mumbleen.
Tuliko bannia?  :grin:

Santtu on suuttunu mursun pätemisestä niin paljon. :grin:
No mutta kyllä sä sinne näköjään taas pääset.
 
Jabbe said:
Hyvä, että sait kovan tiimin meitä vastaan, tosin olisin itekki voinu kysyä ku Ritterbruder on mulla facessa kaverina. :grin:
Eilinen ottelu Nubijukin tiimiä vastaan meni melko mallikkaasti ja axL:lta tuli loistavat bumpit jälleen.
Taitaa tuo Turkin tiimi olla saman tapainen, kun tuo Ranskan, eli parempia open mapeissa.

Väittäisin että kovempi closedissa, koska Ottoman on parempi miekalla kun lancella, ja tiimillä on myös kovia inffejä.
 
sotamursu123 said:
Jabbe said:
Hyvä, että sait kovan tiimin meitä vastaan, tosin olisin itekki voinu kysyä ku Ritterbruder on mulla facessa kaverina. :grin:
Eilinen ottelu Nubijukin tiimiä vastaan meni melko mallikkaasti ja axL:lta tuli loistavat bumpit jälleen.
Taitaa tuo Turkin tiimi olla saman tapainen, kun tuo Ranskan, eli parempia open mapeissa.

Väittäisin että kovempi closedissa, koska Ottoman on parempi miekalla kun lancella, ja tiimillä on myös kovia inffejä.
Ottoman on kuule kova sillä lancella ja Hives miekalla! :grin:
 
Maanantaina 10.9. treeni matsi Bratishkia vastaan. 20:00
(R1ch, Svan, Dima_152, Aerik, SifoN, Bendetto, Malefick, Rene)

Bratishki tosiaan hakkas ABEE:n niin pahasti et ne rage quittas kesken matsin, eli "helppo" treenimatsi tulossa.
 
Joo eli pelataan eka mappi perjantaina ja toinen lauantaina. :grin:
No ei, varmaan se sunnuntai on paras päivä jälleen, valvon muutenkin pitkään ku puol kolmen aikaa yöllä täytyy lähteä sinne Norjaan.
Mursu vois koittaa järkätä harkkamatsia huomiseksi, ite oon tänään Hesassa ja tuun kotiin joskus kuuden ja seittemän välillä.
 
Teil näköjään nää matsit sujuu iha hyvin :razz: Yrittäkää pitää sama yllä!! Mie joudun koulun takia menemää aikasee nukkumaa ku ei muute jaksa kantaa sahaa metäs jaja muuteki viikonloppuisin pitää kämppä olla tyhjillää eli kone jää tänne et oli iha hyvä etten tullu mukkaa :smile: mut tää torstai on semmone heleppo päivä et menee valvote koko yö jos ihmettelette et mitä helvettiä mie 5:08 aikaa oon vielä koneella :razz:
 
joo no meillä on ae:n kanssa wnl matsi tänään 20.30, että jos noiltaki on pelaajat siinä matsis nii minä, razer ja nele ollaa poissa riippuen siitä millon tää on.
 
Back
Top Bottom