Någon som spelar battle for wesnoth?

Users who are viewing this thread

Rhodokguard

Hej jag undrar om det finns någon på forumet som spelar Battle for Wesnoth. I så fall kan vi kan vi kanske lägga till varandra som vänner och spela ihop och det kunde vara trevligt. och om det är någon som funderar på att skaffa battle for wesnoth så måste jag varna er, deras spelforum är inte som det här forumet. Det är mycket stränga regler, t.e.x inga svordomar, inget som inte angår spelet och så vidare. Men spelet är roligt. 
 
Wismar said:
Tror det räcker med trådarna nu...

Bestämmer väl inte du?
Forumet är ju till för att saker ska diskuteras.
Då ska man inte vara konservativ med antalet trådar, visst det ska vara kvalitet på trådarna men någorlunda liberal får man väl ändå vara?

För att återgå till ämnet,
nej jag har inte spelat wesnoth över huvudtaget. Verkar vara som alla andra browserstrategispel som jag tröttnat på inom ett par veckor.
eRepublik däremot, det var grejer det, innan admins gjorde spelet oigenkännligt efter ett års avbrott.
Minns den Svenska invasionen av Tyskland där vi hade planterat en mullvad i tyskarnas regering och som till slut blivit vald till president och gjorde vår seger ultimat. :twisted:
Det kriget förgjorde ju dock alliansen vi var med i, aja. Sedan tredje världskriget och slagfälten i Kanada och USA.
Ärorikt. :cry:
 
Wismar said:
Tror det räcker med trådarna nu...
Jag trodde att forum var till för att spruda av liv, samtal och diskussioner. Men menar du att det räcker för mig eller varje medlem?
 
Ignorera honom, den enda reglen om trådar som finns (forutom att inte posta förbjudna saker) är att man ska använda gammla threads när det går istället för att skapa nya.

T. ex. skapa inte en till Skandinavisk Politik tråd...  :wink:
 
Visst men för att spara trådar så har jag en annan fråga.
När man spelar M&B warband MP så finns det en server som har en och samma bana hela tiden. Man kan stå på ett flygande skepp, springa från en levande mur, åka minibåt och skjuta med pil och båge. Jag tycker hemskt mycket om den här banan men jag vet inte vad servern/banan heter. Är det någon som vet vad den heter? Jag har letat efter den men utan framgång :sad:
 
heter den så? jag minns inte vad den hette men man kan åka på flygande holländaren, åka på en snabb rund båt och skjuta pil och båge med mera. Det som kännetecknar banan är också att det är många buggar. tex när man ska rida häst och det finns flera bås så öppnas inte dörren. känner du igen beskrivningen?
 
Va?

Han är en "Jesus-freak".... :lol:

Lite som en "Westboro Baptist Church" av Warband, fast med mer tking. Hela hans grej är att straffa "spelare" för att folk inte är kristna nog.
 
Oj det visste jag inte. Fast jag har tittat igenom serverlistan men inte hittat namnet bettys server. Synd bara att vissa banor var bra.
 
Back
Top Bottom