När började du lira M&B?

Users who are viewing this thread

Turona said:
BlodsHammar said:
Turona said:
Började runt 2004 eller så, hade ett långt uppehåll o började igen 2009.
Inte Einhärjar! *stirrar och grumblar vansinnigt*
Hmmm, va? Har jag missat något? :razz:

Ja, se citaten nedan.


NaglFaar said:
LucasJohansson said:
Jag tror bestämt att denna unge man inte är det.
Anslut till våra led!



nope, de är ja inte! Vem är Einhärjar?

Vem är Einhä...
Ve...
Suck!

Ok!
Vi är den största klanen på jorden, än så länge, till Mount & Blade. Vi är skandinaver endast och vi älskar vikingar.
Så jag bjuder in dig till våran klan. Bara ansök i Einhärjar tråden och du kommer att bli antagen.
 
Aha, tittar säkert närmare in på det när Warband kommer ut, men till dess lugnar jag mig med anslutningar. :smile:
 
köpte spelet idag o börjat lira helt sjukt skoj och intressant spel
 
En engelsman började tjata lite om ett rollspel som verkade intressant och man provade på det för ett halvår sen och självklart fastnade man ju i det!
Ett halvår gammal M&B lirer  alltså :razz:
 
Köpte en nyckel våren 2005 så...jag tror jag började nån månad eller så innan dess :grin:

Ett av mina bästa köp nånsin...
 
Jeg begynnte med .808, hvis jeg husker det riktig og har spilt det siden  :grin:
jeg tror jeg aldri har kjøpt ett spill for så lite penger som jeg fikk så mye ut av.
Takk, taleworlds!
 
först beta jag hittade på TPB :wink: käns som det var 10år sedan men jag älskar hur det har utväcklats det enda jag saknar är back nights xD
 
Det var i tidlig 2005. Jeg husker ikke hvilken versjon det var, ei heller hvor jeg fikk det anbefalt. Det kostet 40 norske kroner den gangen - eller deromkring.

Gleder meg som en unge til warbands.
 
Lirat sedan 0.751 faktiskt. Börja precis när versionen släpptes och var helt shockad över hur bra spelet var då!

Sen när varje uppdatering gjorde spelet flera gånger bättre så har jag varit i extas sedan dess :wink:

Vänter nu ivrigt på Warbands för jag vill fan lira kampanjen! Skaju va massa nytt gott till den så!
 
0.632 hösten 2005 vill jag minnas att det var. Troligen var det rome total war forumet var jag läste en diskussion om M&B.

Jag var genast att fan det är FPS med medeltida vapen, men utan onödigheter.
 
Back
Top Bottom