Mouse Sorunu

srv5

Sergeant
WBWF&SNW
Best answers
0
Bendeki sorun mousenin çalışmaması oyun satın alıp yükledim biraz oynadım daha sonra kapatıp tekrar açınca (oyunu)
menüye geliyor mouse hareket ediyor yani seçenekler gibi oyun menülerinin üstüne mouse getirdiğim zaman ışık yanıyor fakat tıklayınca hiç bir şey olmuyor yardım edin.

:sad:
 

Searcy

Master Knight
WB
Best answers
0
srv5 said:
Bendeki sorun mousenin çalışmaması oyun satın alıp yükledim biraz oynadım daha sonra kapatıp tekrar açınca (oyunu)
menüye geliyor mouse hareket ediyor yani seçenekler gibi oyun menülerinin üstüne mouse getirdiğim zaman ışık yanıyor fakat tıklayınca hiç bir şey olmuyor yardım edin.

:sad:
Herhalde oyunu tekrar yüklemeyi denemişsindir?
 

BozKurT1807

Recruit
Best answers
0
Counter Strike oynuyormusun weya anti cheat açma gereği duyulan oyunlar..
öyle oyunlarda açılan anti cheatlar açık kalınca mount blade e girio ama yeni oyun falan filan yerlerine tıklanmıyor... banada olmustu.  :grin:
 

afetuldehset

Recruit
Best answers
0
aynı sorunu bende de veriyor forumda baktım sXe diye bişey diyolar ama ne olduğunu bilmediğim için hiçbir işime yaramadı. yardımcı olursanız sevinirim
 
Best answers
0
Sevgili dostum masaüstünde sağ tıkla kişiselleştir de.
açılan pencerede sol alttan görüntüye bas.
sonra da orta veya küçük ü seç arızan düzelecek.
malesef hiç bir arkadaş bilmiyor bunu
bende forum tr de gördüm.windows 7 de düzeldi.bizzat test ettim