Mount & Blade yleinen keskustelu

Attributet

  • Strenght

    Votes: 23 41.8%
  • Agility

    Votes: 11 20.0%
  • Intelligence

    Votes: 8 14.5%
  • Charisma

    Votes: 13 23.6%

  • Total voters
    55

Users who are viewing this thread

Pelasin tuossa eilen vanhaa kunnon M&B 0.808.
Mielestäni jotkin asiat tässä pelissä ovat parempia kuin vastaavat warbandissa.
Esimerkiksi questit, kun menet Quest valikkoon sinulla on mahdollisuus katsoa suoritetut ja käynnissä olevat tehtävät. Tätä
en ole itse ainakaan warbandista löytänyt.
Myöskin ruokapuoli 0.808:ssa pitää itse asettaa ruoka mitä haluaa joukkojensa syövän. Warbandissa ne syövät kaikkea mitä on inventoryssa ja se myös nostaa joukkojen moraalia. Itse pidän enemmän tästä 0.808 systeemistä.
Myöskin scoutit ovat ihania. Vaegirejen ja Swadianejen "foragerit" ja "war partyt" ovat hyvää vastusta, varsinkin foragerit on heikommalle armeijalle hyvää ruokaa. Myöskin saa monta hyvää modia 0.808:siin.
Siinä mielipiteeni tästä hyvästä M&B versiosta.
 
Ookko huomannu, että module.ini -tiedostosta voit ainaki säätää sen ruokapuolen M&B:a vastaavaksi?

"#change this to 0 if you want to keep the food slot in inventory window.
disable_food_slot      = 1"

Tollanen rivi löytyy warbandin rukkailutiedostoista. Tokihan itekki pelaisin wanhaa aitoa ja alcvperäictä jos siinä ois grafiikka ja animaatiot ees warbandin tasoa.
 
Hah, nyt vasta tuli ostettua tuo warband kun steamissa oli -75% ale. Tähän asti olen hakannut pelkkää wanhaa m&b:tä
 
Ruokaslottisysteemi on aika paskaa kun vetelet >200 sotilan partylla. Ainakin The Last Daysissa sai world mapissa joka toinen askel olla laittamassa uutta lihankimpaletta tuohon reikään.
 
Olisi kysymys linnoista... Olen nyt vallannut 3 linnaa ja yhden niistä Kuningas antoi minulle. Saako siihen millään muulla tavalla ostettua joukkoja, kuin laittamalla omia joukkoja? Menee aivan hirveästi rahaa ja aikaa menemällä edes takaisin kaupungeista linnaan. Ja olen huomannut videoissa, että pelaajille tulee ilmoitus valloituksien jälkeen, että he voivat saada "apurin", jolle pitää maksaa pieni viikkopalkka ja hän hoitaa sinun verot sun muut kylä/kaupunkiasiat.

Kiitos etukäteen,
Mazure
 
Jos et haluu mitään isompaa modia ladata niin suosittelen ihmeessä tota Diplomacya ei taida nativea muuttaa mitenkään paitsi oman kuningaskunnan ja mestojen hallitsemiseen lisää vaihtoehtoja.
 
Jees sain Ragnarilta vihdoinkin linnan jossa oli valmiiksi jo 200 jätkää? :grin: Sekä menin naimisiin Lady Theran kanssa. Ei ollut mitkään halvat Vegas-häät vaan maksoi 18 tuhatta denaria.
 
KingAragorn said:
Jees sain Ragnarilta vihdoinkin linnan jossa oli valmiiksi jo 200 jätkää? :grin: Sekä menin naimisiin Lady Theran kanssa. Ei ollut mitkään halvat Vegas-häät vaan maksoi 18 tuhatta denaria.
jo pelissä opetetaan että vaimon "pito" on kallista  :grin:
 
Back
Top Bottom