Open Mount & Blade: With Fire and Sword LAN Server Problem

Users who are viewing this thread

[TR]
Merhaba,

28 Mayıs Cuma günü Steam üzerinden Mount & Blade: With Fire and Sword oyununu satın aldım. Daha sonra bir arkadaşıma daha hediye olarak satın aldım ve birlikte belirli programlar kullanarak LAN bağlantısı ile sunucu açmayı denedik, sunucu açık gözüküyordu yani buraya kadar bir sorun yok. Ancak o benim kurduğum sunucuya girmeyi denediğinde veya ben onun sunucusuna girmeyi denediğimde "Hatalı giriş anahtarı." uyarısıyla karşılaşıyoruz ve sunucularımıza katılamıyoruz. Ne yapmamız gerekiyor gerçekten bilmiyorum bu yüzden yardım istemek için başvurmak istedim, umarım yardımcı olabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim :smile:

[EN]
Hello there,

I bought Mount & Blade: With Fire and Sword on Steam on Friday, May 28. Later, I bought it as a gift for a friend and we tried to open a server with a LAN connection using certain programs together, the server seemed to be on, so there is no problem until here. However, when he tries to login to my server or I try to login to his server, "Incorrect login key." message and we are unable to join our servers. I really don't know what we need to do so I wanted to apply to ask for help, I hope you can help. Thank you from now :smile:

Back
Top Bottom