Mount&Blade tyylisi

Millaisella hahmolla pelaat?

  • Jousimies

    Votes: 7 7.1%
  • Ratsastava Jousimies

    Votes: 17 17.3%
  • Jalkamies

    Votes: 23 23.5%
  • Kauppias/muu

    Votes: 3 3.1%
  • Ratsumies

    Votes: 38 38.8%
  • Karvainen Prostituoitu

    Votes: 10 10.2%

  • Total voters
    98

Users who are viewing this thread

Oma tyylini on muuttunut täysin jalkaväkeen, koska olen vittuuntunut takaapäin tuleviin hevosmiehiin, jotka raukkamaisesti tökkii selkään peitsillä. Eli kevyt vaatetus joka sisältää kevyen kypärän, aloitus paita tai muuten kevyen suojuksen, aloitus kengät. Aseistukseen kuuluu hyvä kilpi, pisin mahdollinen keihäs, ja joku nopea miekka. Jos vain mahdollista niin tämä toimii parhaiten Nordien Huskarlilla. Eli jatkossakin hevosmiehet, valmistautukaa lentämään hevosen selästä. :twisted:
 
Yksinpelissä jyrään perus ratsumiehenä (keihäs/peitsi, miekka ja kilpi).

Moninpelissä olen lähiaikoina koittanut keskittyä jousimiehenä olemiseen. Varsinkin deathmatcheissä mahdollisimman vähän panssareita, senhetkisen tiimin nopein (ja tarkin) jousi tai heavy crossbow, miekka ja noin 60 nuolta. Kun pelimuotona on battle, täytyy välillä myöntyä käyttämään panssareita ja kentästä riippuen hankkimaan kilven.
 
Minulla on monta hahmoa joilla kaikilla on omanlaisensa taistelutyyli (Pelaan Native Makeupilla) Ehkä kiinnostavin niistä on Ninja-tyylinen hahmoni. Minulla on myös esim. Viikinki-tyyppinen hahmo.
 
Moninpelissä aina jalkamies, varusteina paras kilpi, ilmanen ase ja lopuilla rahoilla panssaria jos riittää. Kahenkädenaseita oon yrittäny viime aikoina käyttää enemmän, eihän siitä mitään tuu kun pitäs ilman kilpee torjua :wink:. Mut great hammer on cool, se pitää silti aina ottaa.
Joskus harvoin kun pelaan jotain muuta kun siegejä tai duelejä niin otan keihään ratsuväen varalta.

Yksinpelissä oon vähän millon mitäkin, yleensä kuitenkin jalan.
 
Itse en ole tottunut käyttämään kilpeä ratsumiehenä käytän usein Peitsi / varsijousi Yhdistelmää.

Peitsi on hieno ase kun sitä oppii käyttämään sillä saa helposti tiputettua nuo Khergititkin kaakin selästä ja sitten viellä voimakas varsijousi päälle niin homma valmis haarniska päälle ja taistelu kentälle .
 
Back
Top Bottom