Mount&Blade-kysymykset sekä muu tilpehööri

Users who are viewing this thread

Nobooooooo :lol:

Dranton on yksi Zendarissa asustaneista ammattiturnauspelaajista (Mikä lie). Oot saattanu törmätä konstaapeli Hareckiin, Xerinaan ja Kradukseenkin.
 
Tiiättekö ku aattelin pistää mount&bladesta videoita youtubeen niin mikä olis hyvä kamera tai siis esim gamecam on ihan surkee niin mistä sais ladattuu jonkun paremman
 
Da_mambo said:
Mut pystyykö sen koko version lataa ilmaseks ku on vähän perseestä jos joutuu 30 sekuntii vaa kuvaa

Öh ei mitään maksullisia ohjelmia voi ladata ilmaiseksi paitsi laittomasti.  :shock:

Paitsi jos koulun tai muun vastaavan kautta saa.
 
Zoltanus said:
Da_mambo said:
Mut pystyykö sen koko version lataa ilmaseks ku on vähän perseestä jos joutuu 30 sekuntii vaa kuvaa

Öh ei mitään maksullisia ohjelmia voi ladata ilmaiseksi paitsi laittomasti.  :shock:

Paitsi jos koulun tai muun vastaavan kautta saa.

Ja piratismistahan täällä ei saa puhua,vaikka kaikki sitä kuitenkin tekee.

Hullu maailma.
 
Oliko tuo Rest tunnustus?
Jos oli niin:
0471598.jpg

Ja sanon uudestaan ladatkaa X-Fire
 
En tiedä onko kellää tietoa onko tässä warbandissaki joku saatanan bugi? Oon pelannu day 3003 ja voitan taistelun tai mitä vaa raiskaan kylän niin aina kaatuu työpöydälle perkele. Sama oli sen ekan M&B kanssa siinä oli c++ error. Mä saatana kusen ja itken kohta verta jos tässä taas käy näin ettei voi pelaa loppuu asti. Voi perkeleen perkele ja saatanan saatana.
 
Mul olis taas kysymys (pidätte mua varmaan tyhmänä ja niin olenkin mutta asiaan) latasin modin nimeltä custom settlements koska halusin jonkun modin et voi tehä ite linnan sit sain ladattua  ja tää tieto meni tonne mun käyttäjälle missä on kaikki nää ladatut tiedostot sit siel lukee nää kaikki mitä siihen sisältyy mut miten saan sen warbandiin et pystyn pelaamaan tätä  (toivottavasti tajusitte)
 
Back
Top Bottom