Mount & Blade II: Bannerlord - Tartışma Konusu

Users who are viewing this thread

PostalNikov

Knight
Ivır zıvırları düzeltelim diye yaptıkları saçma sapan updateler yüzünden modlar da bozuluyor. Taleworlds, öyle bir oyun ürettin ki zaten single oynayan çoğu birey mod kurmadan native oynayamıyor. O yüzden native'yi düzeltmek için ekstra çaba harcamayın. Allah aşkına şu oyuna elle tutulur içerikleri ekleyip tam sürüme çıkarın artık. Ayıptır artık kaç sene geçti. Armağan bey erken erişimden sonra 1 sene içinde çıkarabiliriz demişti. Hangi 1 sene artık.
 

Unique

Grandmaster Knight
WB
Arkadaşımla ne kadar beklersek bekleyelim çatışma bulmuyor sebebi var mı çünkü oyuncu sayısından dolayı olduğunu sanmıyorum
 
Yöneten kodlayan arkadaşlar eğer burayı okuyorsa oyun konsola gelirken direkt Klavye & Mouse desteği ile gelmeli. Herkese açık olmalı bu özellik. Zira oyunda özellikle savaş esnasında onlarca kontrol var ve ben konsol sahibi birisi olarak bunca şeyi nasıl seçeceğimi hayal dahi edemiyorum :d
 

WomaNizer

Squire
WBNW
Yöneten kodlayan arkadaşlar eğer burayı okuyorsa oyun konsola gelirken direkt Klavye & Mouse desteği ile gelmeli. Herkese açık olmalı bu özellik. Zira oyunda özellikle savaş esnasında onlarca kontrol var ve ben konsol sahibi birisi olarak bunca şeyi nasıl seçeceğimi hayal dahi edemiyorum :d
Kesinlikle... Warband'ı ps4 de arada oynamaya çabalıyorum. Gerçekten işkence... Klavye & Mouse desteği olmaz ise oynanacak bir tarafı olmaz.
 

Unique

Grandmaster Knight
WB
Mp girip gamepad ile oynadım ve oyunun oynanmayacak bir kısmı kesinlikle yok gayet kolay ve rahat geldi, sp için hiçbir sorun çıkartacağını sanmıyorum açıkçası. Eklenmesi gereken gamepad ayarları eklendiğin sürece, ölü bölge ayarlaması hassaslık gibi şeyler gelirse daha fazla bir şey eklenmesine gerek yok gibi.
Edit: Emir kısmının zorluğundan bahsedilmiş daha çok orayı bilemicem
 

Makaveli23

Sergeant Knight
Sesimi duyan bir modcu veya geliştirici varsa envanter ekranının sol tarafında bulunan panele arama motoru eklesin lütfen. Hile modu ile falan zırh denerken veya zırh modlarından istediğimiz zırhı ararken çok amelelik oluyor. Basit bir arama sekmesi çok fazla zaman kazandırır.
 
Mp girip gamepad ile oynadım ve oyunun oynanmayacak bir kısmı kesinlikle yok gayet kolay ve rahat geldi, sp için hiçbir sorun çıkartacağını sanmıyorum açıkçası. Eklenmesi gereken gamepad ayarları eklendiğin sürece, ölü bölge ayarlaması hassaslık gibi şeyler gelirse daha fazla bir şey eklenmesine gerek yok gibi.
Edit: Emir kısmının zorluğundan bahsedilmiş daha çok orayı bilemicem
Zaten mesele bu hocam. Ben birlik seçeceğim, komutlardan komut seçeceğim işte ileri git geri git üzerine bir de dizilim seçeceğim 3 sekme aşağı iniyorsunuz dizilim de seçecekseniz ee bunu gamepad ile nasıl yapmayı planlıyorlar acaba? İllaki bir şey koyarlar ama bence ama kesinlikle M&K desteği olması lazım PS tarafında bu işler nasıl bilmiyorum ama Xbox'da CoD gibi oyunlarda var Gears of War'da da var ve adam akıllı çalışıyor. Bu destek Bannerlord'a da koyulmalı.

Hiç değilse adaletsizlik olur vs muhabbeti olursa Single Player'da olsun. Ama bence her oyun modunda olsun ve çapraz eşleşme olsun. Böylece onlineda adam bulamama sorunu da azalmış olur. Ama sunucuları nasıl halleder TW bilmiyorum. Oyunun tam sürümünün kasımda ve bununşa beraber konsollara da geleceği söyleniyor bakalım ne kadar doğru.
 
Kesinlikle... Warband'ı ps4 de arada oynamaya çabalıyorum. Gerçekten işkence... Klavye & Mouse desteği olmaz ise oynanacak bir tarafı olmaz.
Hiç oynanmaz değil ama pratikliği ve oyun zevkini de dolayısıyla baltalar. Ben onca emri nasıl vereceğim gamepad ile savaş esnasında.
 

WaziG

Knight
WBNWWF&S
Zaten mesele bu hocam. Ben birlik seçeceğim, komutlardan komut seçeceğim işte ileri git geri git üzerine bir de dizilim seçeceğim 3 sekme aşağı iniyorsunuz dizilim de seçecekseniz ee bunu gamepad ile nasıl yapmayı planlıyorlar acaba? İllaki bir şey koyarlar ama bence ama kesinlikle M&K desteği olması lazım PS tarafında bu işler nasıl bilmiyorum ama Xbox'da CoD gibi oyunlarda var Gears of War'da da var ve adam akıllı çalışıyor. Bu destek Bannerlord'a da koyulmalı.

Hiç değilse adaletsizlik olur vs muhabbeti olursa Single Player'da olsun. Ama bence her oyun modunda olsun ve çapraz eşleşme olsun. Böylece onlineda adam bulamama sorunu da azalmış olur. Ama sunucuları nasıl halleder TW bilmiyorum. Oyunun tam sürümünün kasımda ve bununşa beraber konsollara da geleceği söyleniyor bakalım ne kadar doğru.
Hiç oynanmaz değil ama pratikliği ve oyun zevkini de dolayısıyla baltalar. Ben onca emri nasıl vereceğim gamepad ile savaş esnasında.
Valla vermesenizde olur , oyun cs de ak çeker gibi 1-3/1-1 komutları arasında gidip geliyor. YZ mi? O zaten hak getire.
 

Rhoviar

Ck3 ps5'e port edildi. :grin: Sıkıntısız oynanıyor. Pratikliği ve oyun zevkini maalesef baltalayacak. PC tadını hiçbir zaman vermez konsol. Konsolda pratik olarak ustalaşmak PC'ye göre zaman alıyor. Özellikle FPS oyunlarında inanılmaz yavaş kalıyorsun. Ancak 1-2 ay sonra bi bakıyosun kol ile dalga geçer gibi oynuyosun. Bannerlord'da da öyle olur.
 

Unique

Grandmaster Knight
WB
Oyunla ilgili fanart yapmayı düşünüyorum, referans alabilmem için hoşunuza giden kale veya şehir varsa ismini paylaşabilir misiniz?
 
Top Bottom