Mount & Blade II: Bannerlord - Tartışma Konusu

Users who are viewing this thread

Royalus

Marquis
M&BWBWF&SNWVC
İki gündür adam akıllı foruma bakamadım iş güçten.Ne oluyor arkadaşlar beta yüklen-geri çekildi falan ne oluyor yahu! :grin:
Hahahhahaha :grin: :grin:
Lamkrin öldümü? @Lamkrin
Yok o bayıldı.
Wazig:Bu tw kedi kesip yiyor. @WaziG
Valtoin:O armağana söyle bana bir görünsün. @Valtoin
Dijitürk: Ustalık sistemi yine gelmedi. @dijiTurk
https://forums.taleworlds.com/index.php?threads/beta-patch-notes-e1-6-0.443898/post-9708055 Yeni yükleme ekranları çizimleri ve imparatorluk için gelen aksesuarlar. Sonunda Tac gelmiş
Sesimiz ulaşmış sonunda biryerlere :grin:
Şu fil beni gram heyecanlandıran bir şey değil. Ben daha oyunda lorduma Warband'deki gibi şu tarafa git diyemezken, şuna niye insanlar heyecanlanıyor anlayamıyorum.
Kesinlikle beyim.Fil çok şaşırttı beni ama asıl meseleler hala nasıl yok anlamadım gitti.Hala boşver sadece.
@Unique Neler oluyor? :grin:
 
Last edited:
@Makaveli23
[Avantaj ve dezavantaj dagilimini kendimizin belirleyecegi, anlamli oranlara ulasabilen, farkli yetenek dagilimlarindan birini geliştirerek belirlemek] + [bir veya birkac ustalik esyasi seceneginden bir tanesini perk secer gibi secmek(ayrica buradaki esyalara satin alinabilir ozel kaplamalar da sunulmali)(ayrica buradaki esyalardan bazisi ek yetenek katkidi da sunmali, fonksiyonellik harici olarak) ]

Bu ikisini yapmak ne kadar zor olabilir? İster ayri ayri secilsin bu iki ayak, ister ayni yerde, ister ana menude, ister secim penceresinde. İster sunucularda aktif efilebilir sekilde olsun, isterseler de direk yeni bi mod olarak yer bulsun..

Sonucta, yapilabilitesi de eglendirebilitesi de cok yuksek bence. Bunu dusunmeden sahada iyi var olamam ki.
 
Kral tacını 1 yıl sonra eklemek kadar zor olabilir
:sad: Peki, eger ekleseler, (hangi yetenek dagiliminda ve hangi ustalik esyasi ile oynsyacagina karari kendinin verdigi, farkli farkli yetkinlikte dost ve rakiplerin oldugu bu sekildeki bir oyun modunda) oynamak ister miydin?
 

Unique

Master Knight
WB
Herkesin olabildigince esit
Durumlar eşit olucak ki, millet neyde profesyonelse onu oynayacak. Etrafına bakıp bu tür oyunları incelediğinde, Mordhau veya For Honor olabilir. Hiçbir oyunda zamanını verdikçe karakterin güçlenmez, karakterin gücü hep aynı kalır. Sadece sen daha çok tecrübe edinirsin ve dövüşmeyi öğrenirsin.
 
Durumlar eşit olucak ki, millet neyde profesyonelse onu oynayacak. Etrafına bakıp bu tür oyunları incelediğinde, Mordhau veya For Honor olabilir. Hiçbir oyunda zamanını verdikçe karakterin güçlenmez, karakterin gücü hep aynı kalır. Sadece sen daha çok tecrübe edinirsin ve dövüşmeyi öğrenirsin.
Yani, oyunu ogrenmis iki kisiden hangisi once hamle yaparsa o dövüşü bilir ve kazanir. Dovusmeyi bilen kazanmali, herkesin esit oldugu bir ortamda diyorsun degil mi?

Bu gorunus disinda karakterlerlerin birbirine benzemesi demek, surekli ilk hamle yapabilenin kazanmasi demek. Sıradanlık demek.

Ayrica, 10pingi, mekanik klavyesi vs vs olanin her zaman 60pinge karsi tecrubeli olmasi demek.


Ben buna karsiyim. Benim onerim, karakterlere ruh vermek demek. Secimlerinle kendini yansitman demek. Degisken, hep siradisi cevre demek. Ve bu cevrede, dostlarinla hareket ederek yasayacagini bilmen demek.

Herkes atiyorum 50saat puan kasip, 1000 puana sahip olacak. Herkes esit puanda, herkes eşit secim hakkinda olacak . Ama secimlerinle/hareket tarzinla, takim olmayi ogrenir, eglenceli bir sekilde dovusursun boylece. Sans veya ping ile degil, taktik becerilerinle dovusursun.
 

Unique

Master Knight
WB
Yani, oyunu ogrenmis iki kisiden hangisi once hamle yaparsa o dövüşü bilir ve kazanir. Dovusmeyi bilen kazanmali, herkesin esit oldugu bir ortamda diyorsun degil mi?

Bu gorunus disinda karakterlerlerin birbirine benzemesi demek, surekli ilk hamle yapabilenin kazanmasi demek. Sıradanlık demek.
Ben bannerlord'u profesyonel olarak oynayan birisi değilim, For Honor için konuşacak olursam söylediğin yanlış. İki oyun da vurma oyunu değil, vurmaktan çok savunma yapmayı bilmen gerekiyor. İlk vuran kazanır mantığı saçmalıktan ibaret, Bannerlord'un multiplayer modunu oynayıp oynamadığın konusunda şüphelenmeye başladım.
Ayrica, 10pingi, mekanik klavyesi vs vs olanin her zaman 60pinge karsi tecrubeli olmasi demek.
Ne yaparsan yap her oyunda pingi düşük olan zaten üstün olucak buna çare bulamazsın. Mekanik klavyeyle de alakası yok bu işin, gamepad ile oynayan insanlar da var. Bunu mordhau ve honor için söylüyorum.

Bİ zahmet oyuna 2000 saatini veren adam tecrübeli olsun da 2 saati olan adamı alsın değil mi?
 
@Unique For honoru bilmiyorum malesef. Benzerlerin oynayisiyla, daha uzun sure oynayanin daha fazla galip gelecegi dusuncesi bence yanlis. Dusunceme göre, ping ve sans, once hasarı birakandan daha belirleyici oluyor siradan oynayista. E daha adil ve sıradışı dolayısıyla da eglenceli ve ayrica kordineli olacak olan da diğer acikca secenekken senle ayni dusuncede olamıyorum.



Tpnin videosunda migferleri begendim. Yeni bir suru sey var. Hicbir sey yapmamis değiller.
 

umuteserr

Veteran
Yani, oyunu ogrenmis iki kisiden hangisi once hamle yaparsa o dövüşü bilir ve kazanir. Dovusmeyi bilen kazanmali, herkesin esit oldugu bir ortamda diyorsun degil mi?

Bu gorunus disinda karakterlerlerin birbirine benzemesi demek, surekli ilk hamle yapabilenin kazanmasi demek. Sıradanlık demek.

Ayrica, 10pingi, mekanik klavyesi vs vs olanin her zaman 60pinge karsi tecrubeli olmasi demek.


Ben buna karsiyim. Benim onerim, karakterlere ruh vermek demek. Secimlerinle kendini yansitman demek. Degisken, hep siradisi cevre demek. Ve bu cevrede, dostlarinla hareket ederek yasayacagini bilmen demek.

Herkes atiyorum 50saat puan kasip, 1000 puana sahip olacak. Herkes esit puanda, herkes eşit secim hakkinda olacak . Ama secimlerinle/hareket tarzinla, takim olmayi ogrenir, eglenceli bir sekilde dovusursun boylece. Sans veya ping ile degil, taktik becerilerinle dovusursun.
Senin dediğin noktada işler eşitlikten çıkıyor. Eskiden okuldan kaçıp kaçıp internet kafelerde sabahlardık knight metin2 hesaplarımız için çünkü sen uyusan arkadaşın uyumuyordu :grin: Ama bir oyunun hedeflediği şey bu olmamalı bence. Ben bu oyuna işten geldikten sonra biraz hayattan kafayı uzaklaştırmak için giriyorum. Keyif için mesai harcamak çok mantıklı gelmiyor bana. Gerçi ben artık multi oyunlar oynamıyorum uzun zamandır. Aktif oyuncuların fikri daha önemli tabii.
 
Senin dediğin noktada işler eşitlikten çıkıyor. Eskiden okuldan kaçıp kaçıp internet kafelerde sabahlardık knight metin2 hesaplarımız için çünkü sen uyusan arkadaşın uyumuyordu :grin: Ama bir oyunun hedeflediği şey bu olmamalı bence. Ben bu oyuna işten geldikten sonra biraz hayattan kafayı uzaklaştırmak için giriyorum. Keyif için mesai harcamak çok mantıklı gelmiyor bana. Gerçi ben artık multi oyunlar oynamıyorum uzun zamandır. Aktif oyuncuların fikri daha önemli tabii.
Tamam 100 olmasin, 50de olmasin. 15 saate tekabul edecek kadar mac bitiren biri, 500 yetenek puani ve 500 u.esyasi puani alsin, yani iki taraf da fullensin. Sadece 15 saatte. Yavas yavas istedigin kombinasyonu olusturup istedigin noktaya gelmeyi deneyimleyecek sekilde oynayacaktin, istersen sifirlayip farkli bir kimlige burumek uzere sahaya cikarticsn katakterini tekrar.

Surekli farkli karakterde dost/dusmanlar gorurduk. Surekli bir kesim olarak sifirlama sonrasi gelisen newbieler(15saatte max noktaya gelecek sekilde) gorurduk. Capcanli, koordinasyona iten bi Battlefield.

Yani gercekten, ilgini ceker senin de. Donersin inan, mpye. Şevkle.
(* ince dusunulmesi lazim bu tarz bi iki ayakli ustalik sisteminin. puf noktalar iskalanmamali. or; 6 u.esyasindan biri fonksiyonel degil, yetenek katkisi sunmali, digeri fonksiyonellik+jatki, kalani salt fonksiyonellik gibi. yahut ters orantida tercihe bagli kotasi degisen anlamli katki oranlari vs )
 
Top Bottom