Modlist

Users who are viewing this thread

Temudjin

Regular
Hittade en modlist med en killes favoritmoddar. En del riktigt bra moddar faktiskt, som t.ex. Britain at war, 1257 Edition, Blood, Roots of Yggdrassil och Gangs of Glasgow. 

Länken till modlistan är i.a.f. http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,60476.0.html .

Enjoy!

mm ja FaceFacer.. hip hip hurra värkligen.. hey... vad sägs om att vi gör en Skandinavisk Modlist här?

du vet på svenska.. det rena språket :grin:

Kunne være meget sjovt at se hvad vi scandinavere har lavet af mods.. Kan ikke komme på andre end Europe 1200, Realm of Revolution, Savage og Britain at War, og så er der også nogle soundtrack mods af Adorno som jeg ikke kan huske navnene på :razz: .. Tror ikke der er flere faktisk

Ingen gider have det til at stå på svensk når de kan have det til at stå på dansk istedet! :razz:

Dansk ftw

oversættelse:

Ja.. hvorfor ikke have en skandinavisk mod liste? Jeg mener hvis der findes en på engelsk, hvorfor så ikke på dansk.
Så here we go!..

bare en joke btw.. Har ikke noget imod den står på svensk :razz:

Till alla svenskar, danskar, norrmän, skåningar och 08:eek:r. Jag la upp länken för att ni kanske var intresserade av lite nya moddar, inte för att ni skulle starta ett nordiskt språkkrig med varandra. 

Temudjin said:
Till alla svenskar, danskar, norrmän, skåningar och 08:eek:r. Jag la upp länken för att ni kanske var intresserade av lite nya moddar, inte för att ni skulle starta ett nordiskt språkkrig med varandra.

Alle man till posteringarna nu bryter det nordiska språkkriget ut!

Temudjin said:
once at war. always at war

NaglFaar said:
Jag är lätt med :grin:
Ja! Nu startar vi en arme! Okej. Jag e fältmarsalk.. och vi ska ha fina uniformer och vita peruker. och marchera i långa led! Who's with me!?.. nehepp- ingen--

Back
Top Bottom