Modit

Mitä modeja pelaat eniten?

  • The Last Days

    Votes: 20 39.2%
  • Darkmod

    Votes: 3 5.9%
  • Onin no Ran

    Votes: 0 0.0%
  • Story mod

    Votes: 10 19.6%
  • 1066: Norman Invasion

    Votes: 3 5.9%
  • Pirates

    Votes: 7 13.7%
  • Star wars

    Votes: 5 9.8%
  • RTW-mod

    Votes: 2 3.9%
  • A Shield Lying on the Water

    Votes: 1 2.0%

  • Total voters
    51

Users who are viewing this thread

Pipuli

Squire
Tässä ennen Lostia, tein pollin modeista. Kysymys taitaa tulla selväksi, jo otsikosta, jos ei tässä selvennystä.

Tämä kysely on modeista, suositummista ja tunnetuimmista, jotka löydät "chill boardista". Itse en tiedä vielä mitä äänestän, mutta tämä poll ei suljeudu koskaan, ellei lockia tule. Joten kaikki kykenevät vastauksia tulemaan vaan.
 
Story Modia kai pelaan eniten, mutta tuo Onin No Ran kuulostaa hyvälle, en ole vielä kokeillut.
 
Noista normanni-invaasiota, enimmäkseen tulee pelattua puolessa tunnissa tehtyjä kotitekoisia minimodeja joita ei edes kehtaa laittaa jakoon.
 
Kiitos, onkos muuten storymodiin tullut päivitystä osasta 4 eteenpäin? (tai se kohta missä pitäis hyökätä dhorak keeppiin)
 
Jerky said:
Kiitos, onkos muuten storymodiin tullut päivitystä osasta 4 eteenpäin? (tai se kohta missä pitäis hyökätä dhorak keeppiin)

Siinähän voi edetä Dark knighteihin, kunhan tappaa Baronin. Ei, ainakaan en ole huomannut uutta päivitystä.
 
Niin tai jos tappaa paronin ja puolustaa linnaa ja ottaa sen itelleen ja palauttaa reliikin niin pääsee taistelemaan Dalicianeita vastaan
 
mikkinaattor said:
Niin tai jos tappaa paronin ja puolustaa linnaa ja ottaa sen itelleen ja palauttaa reliikin niin pääsee taistelemaan Dalicianeita vastaan

Niin, tiedän.
 
jeps mä pelaan kanssa tota Storymodia, mut oon jumissa siinä kohtaa kun liityin nyt niihin dark knighteihin ja se bossi antoi sen ekan tehtävän ni en pääse siinä jotenkin eteenpäin  :???: hakkasin sen jonkun dhorakin merceneasis partyn vai mikä olikaan, mutta mitä nytten pitää tehdä??? vastatkaa pliis joku viisas  :smile:
 
mace said:
jeps mä pelaan kanssa tota Storymodia, mut oon jumissa siinä kohtaa kun liityin nyt niihin dark knighteihin ja se bossi antoi sen ekan tehtävän ni en pääse siinä jotenkin eteenpäin  :???: hakkasin sen jonkun dhorakin merceneasis partyn vai mikä olikaan, mutta mitä nytten pitää tehdä??? vastatkaa pliis joku viisas  :smile:

Joo, tuolta Mod foorumilta saa tietoa story modista ja sen läpi pääsystä. En kuitenkaan linkittänyt vaan annan suoran ohjeen:

-Do what you like with the prisoner.
-Go to Czengy Keep, talk to Baron and tell him you are going to kill. Naturally he will attack (not his party spawn next to keep and is small, he may run away)
-Return to keep and talk to besiegers under the flag of truce, talk to Dougin and ask him about how to benefit from that.
-Now a relatively hard quest, find a "Refugee Party" and attack them.
-Return to keep and talk to Dougin (dude seriously those guys could get any more typical) and you are now a Dark Knight.
-Attack the keep take it over and this is your new base. Here you can train your weapon skills (50g for 1 point? I'll keep slaughtering farmers), buy horses and recruit Dark Knights (and hunters and lancers and crossbowmen)
-Talk to Dougin, get your first mission, and hurry to Dhorak keep, see the Dark Knight Caravan? join the fray, kill everyone. Getting the "Dark Knight Caravan" party killed means instant end, the plot won't advance.
-A messanger (oh please, A Dark Messanger) will come after you finish the battle, he will point you to the cave entrance. He can also your party if you wish as a hero.
-Dark Messanger will give you instructions you need, you acually don't have to worry about items, just be sure to get Sherra, Marnid and Borcha at the top of your party list. When you enter the cave and clear a segment you might be kicked back to world map, just enter the cave again for next segment.
-Caves have bunch of river pirates, easy pickings. But the interior of fortress (and the outdoors) is an adrenaline rush. I must add this is the most captivating part of the mod. Also is the end of the mod.

Sry, etten suomentanut, mutta en nyt oikein jaksanut. Kysy, jos et ymmärrä.
 
Noista eniten pelaan tuota TLD modia, mutta kaikista eniten tällä hetkellä pelaan Expanded Gameplayta. Se on mukava.
 
Mulla noissa modeissa kusee se kun yritän käynnistää niitä ni tulee --> unable to open file plaplapla/resources.brf. Siis ne toimi kyllä ennen, mutta sitte asensin uudelleen, koska linnat oli sinisiä ja sen jälkeen ei toiminukkaan. Minä kyllä oon pistäny module_infoon kaiken tarpeellisen.
 
Vilu said:
Mulla noissa modeissa kusee se kun yritän käynnistää niitä ni tulee --> unable to open file plaplapla/resources.brf. Siis ne toimi kyllä ennen, mutta sitte asensin uudelleen, koska linnat oli sinisiä ja sen jälkeen ei toiminukkaan. Minä kyllä oon pistäny module_infoon kaiken tarpeellisen.

mm... ootkos myös kopioinu sen skins kansion, jos se kerran on vanhempi modi. Ja pelaa 0.751:selle tulleita modeja niin elämä helpottuu.
 
Back
Top Bottom