Mitä teet viikonloppuna?

Users who are viewing this thread

Toppo

Veteran
Niin... Mitäs ihmettä touhuat viikonloppuna? Ryyppäät, olet kädellä vai teetkönä yhtään mitään?

Ittellä meni viikonloppu aika... nojoo en enää juo alkoholia, en tippaakaan :cry:
 
Minä terrorisoin lähialuetta paskalla jousiammunta taidoillani, on se katto niin kätevä asia... Kerran meni koko maalitaulusta ohi ja osui kattoon, ja siitä se komealla kaarella kimposi monenkymmenen metrin päähän, 3 metrin päähän jostain vanhuksesta :lol:
 
aion vetää käteen ja juoda samaan aikaan. Se kyllä vaatii melko paljon harjoitusta molemmissa taidoissa, en suosittele noviiseille.
 
Worbah said:
aion vetää käteen ja juoda samaan aikaan. Se kyllä vaatii melko paljon harjoitusta molemmissa taidoissa, en suosittele noviiseille.

Juu tosi juttu... Mullakin nyrjähti kerran, onneks olin niin tunnelis, etten tuntenu mitää :lol:
 
jaa, tulevana viikonloppuna vai?

Noh, lähen käymään kemijärvellä moikkaamassa äitiäni, veljiäni, mummuani, vaimon äitiä ja isää ja ehkä muutamaa kaveria.
























ja yritän valloittaa maailman
 
Ilex said:
Toppo said:
Ilex said:
Sitä samaa mitä joka viikonloppu...

YRITÄN VALLOITTAA MAAILMAN!

ai... kuis luonnistaa?
No mun kätyrit on alkanu jo riehumisen Ranksassa ja aloittelee Saksassa. Kohta pitäs maailman olla mun. :razz:

Eikös siellä Ranskassa jotain pommeja ollu...?

Nojoo ens viikonloppuna kyllä aion vaikka sitten hakata M&B:n puhki.
 
hobla habla cha cha chaa!! tämä viikonloppu menee selväpäisenä..
näillä näkymin pääsee viimeinki alottaan siian narrauksen kotijoesta.
ja kyllä kädetykselle on aina aikaa.
 
Nautin siitä että olen jo valloittanut maailman, mä oon nääs jokaisen maan presidentti/pääministeri/kuningas/hallitsia. Mulla on vaan eri naamari aina päässä.
 
Back
Top Bottom