Mitä musiikkia kuuntelette?

Mitä musiikkia kuuntelette pääasiassa?

  • Rokkia

    Votes: 46 35.1%
  • Poppia

    Votes: 10 7.6%
  • Metallia

    Votes: 70 53.4%
  • Räppiä

    Votes: 8 6.1%
  • Amispoppia

    Votes: 7 5.3%
  • Bluesia

    Votes: 7 5.3%
  • Klassista

    Votes: 9 6.9%
  • Hip Hoppia

    Votes: 4 3.1%
  • Jotain muuta, mitä?

    Votes: 34 26.0%

  • Total voters
    131

Users who are viewing this thread

*bump*

Nyt kaikki äänestämää Elton Goofya Radio Rock Starba -kisassa!  :lol:

http://beta.radiorock.fi/rockstarba

Toi tyyppi on siis miun entinen mantsan ja bilsan ope. Kävin ton keikalla Wiltsussa täs viikko pari sitte.

Aika uskomaton heppu  :razz:

EDIT: Niin siis sen löytää tuolta alhaalta, ei oo tää eka mikä siihen tulee.

En oo vielä ehtiny noit muita kuuntelemaa, saa nähdä josko niistä ois vastusta Goofylle :grin:
 
Itse kuuntelen kaikkea muuta kuin räppiä, japanimusiikkia tai jotain iskelmää. Parasta on kyllä DnB ja Jungle.
 
Kymppilinja - Minä feat. Mariska

''Muru hei takki auki, täältä tulee hauki, joka susta tykkää, heikkoudet on myös mulla, jotenkö ala tulla, tahdon juuri tuollaisen...''

:lol:
 
Cheezburger said:
FFDP jyrää. Samoin Cob ja Metallicakin kaikessa masentavuudessaan on ihan hienoa tavaraa.

Tällähetkellä itse kuulostelen ahkerimmin Stam1naa ja Kataklysmiä.
Oot Oikeassa FFDP on paras Bändi ikinä.
 
mynameoverhere said:
Temuzu said:
Ah, Radio Rock. Tsemiromanttinen matka Pariisiin. Eroottisia tarinoita. Ja Marse.
Ihan kuunneltava kanava, mutta alkaa ärsyttämään vanhojen ohjelmien toisto kymmenen kertaa päivässä / viikossa.
Jees. Viime aikoina lähes aina kuin mahdollista mp3-soittimessa pyörii radio tallennettujen biisien sijaan. (eli aina kun liikkuu siellä missä jtn kuuluu.) Ehkä nuo soittimestani löytyvät biisit ovat sitten niin puhki kuunneltuja?

Alkaa itseäni myös vähän kyrsimään tämä toisto. Esim sunnuntaina aamupäivällä kuluu "hyvää läppää", joka ei enää olekaan niin hyvää kun sama klippi pyörii uudestaan parin tunnin päästä.
Tai sitten se Pearl Jamin "got some" joka on hyvä biisi mutta ei sitäkään jaksa jatkuvasti kuunnella.

Muita radiokanavia en osaa kuunnella. Vaikka rockille kääntäessä kuuluisi suht huono biisi, niin kanava pysyy. Muita kanavia surffaillessa on melko nollatoleranssi siinä että kuuluuko juuri kääntöhetkellä hyvä biisi.
 
Soitan ite Metalli bändissä, Meillä tulee demo toussa kesäkuun loppu puoliskolla. Voin pistää linkkiä myöhemmin, jos se on edes sallittua?
 
qweeqwee said:
Soitan ite Metalli bändissä, Meillä tulee demo toussa kesäkuun loppu puoliskolla. Voin pistää linkkiä myöhemmin, jos se on edes sallittua?

Kyllä sen pitäisi olla, mikäli:
1. Ette pyörittele musiikkivideossa rakkauden julmia valtikoitanne.
2. Se ei ole tekijänoikeussuojattu, tai sinulla on tekijänoikeudet.

MAINOS: Metukan lainopillinen apu, vain 2,55€/min +pvm!
 
Hmm, taidankin olla aika epänormaali, mutta en oikein kuuntele musiikkia. Kyllä pidän musiikista, oikeastaan kaikesta paitsi jostain liioittelun puolelle menevää "***** WAAAAAARrrraaAAAAAArraAAAARGH SATAN ****" death metalia. Erityisesti pidän vanhahkosta hevistä/rokista/metal/mikälie esim. Metallicasta.
Ehkä kannattaisi hankkia vähän musaa nyt kun kerran sain iPhonen jolle sitä saisi. En vain tiedä mistä aloittaa...  :neutral:
Olen vähän epävarma itsestäni kun tullaan musiikkiin...
 
Metallica "vanhahkoa"?  :shock:

70-luvun rokki on "vanhahkoa", perkele. Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Uriah Heap ja Judas Priest. Metallica on ihan tuoretta tavaraa!

Suomessa on ziljoona radiokanavaa ja Internetistä löytyy lisää. Eikun etsimään ja kokeilemaan, mikä kolahtaa.
 
Jhessail said:
Metallica "vanhahkoa"?  :shock:

Vanhahkoa sillä tavalla, että se syntyi 80-luvulla, eli se on minua vanhempaa. Mutta tarkoitin kyllä kaikkea 70-80 luvun tavaraa. En vain osaa kaikkia musiikkitermejä kunnolla ja minulle mikä tahansa jossa kitaraa vingutetaan kovaa ja lauletaan huutaen on metallia. Olen tämmöinen musiikkin00b.
Päätin ise asiassa tänään ladata jotain musiikkia, ja pari Metallica-albumia panin tulemaan. Kun olin about 10-11 vuotias metallica oli koulussani kova sana, ja pidin siitä tosiaan oikeasti enkä vain koska se oli hetken huuma ja muoti-ilmiö.
[edit]
BTW, kuvittelenko vain, vai ovatko useimmat rokin/hevin/metallin kuuntelijat nykyään jotain v**un outoja wannabe-emoja?
 
Underground Räp.. " Ehlzi,Rakim,Grand Agent, "  G-Funkii " Lil½Dead,RED,Nate Dogg,US Toxic,Ratt Pac.... Laidasta laitaan. oikeastaan kaikki menee paitsi raskaampi metalli.. Reggae on myös mieli musiikkia, ei sen takia että olen hatsia polttava hippi, vaan siinä on sielua ja Rytmiä.. lempi artistit " Buju Banton,Collie Buddz,Alborosie,Gentleman,Yellowman,Uwe Banton ja sanotaan vaikka Bob Marley ja hänen pojat :smile: 
 
30 Seconds To Mars -fani:
girls-emo-haircut.jpg

Metallica -fani:
met4.jpg

Impaled Nazareth -fani:

death-metal-singer.jpg


Ja ei, en ole tosissani  :grin:
 
Back
Top Bottom