Mitä musiikkia kuuntelette?

Mitä musiikkia kuuntelette pääasiassa?

  • Rokkia

    Votes: 46 35.1%
  • Poppia

    Votes: 10 7.6%
  • Metallia

    Votes: 70 53.4%
  • Räppiä

    Votes: 8 6.1%
  • Amispoppia

    Votes: 7 5.3%
  • Bluesia

    Votes: 7 5.3%
  • Klassista

    Votes: 9 6.9%
  • Hip Hoppia

    Votes: 4 3.1%
  • Jotain muuta, mitä?

    Votes: 34 26.0%

  • Total voters
    131

Users who are viewing this thread

Filippus

Banned
Itse kuuntelen siis rokkia. Sellaista kuin AC/DC, KISS, Hanoi Rocks, Guns N´ Roses jne. Tuossa on aika vähän äänestys vaihtoehtoja mutta en nyt enempää keksinyt. Sanokaa jos jokin olellinen puuttuu niin lisään.
 
Troll said:
Entä jos joku kuuntelee useampia noista. :???: Minulle ainakin kelpaa hyvin Hevi, Blues ja Metalli. Joitain muitakin kuuntelen jonkiverran.
Ai niin, olin unohtanut pistää että voi äänestää monta vaihtoehtoa.
 
Jonkinverran metallia, mutta eniten elektronista. :razz:
Elektronisestä lähinnä EBM:ää, Aggrotech:iä ja Dark electroa.
Metallista taas enimmäkseen industrialia ja toki myös electro-industrialia.

Noo, kyllähän se rockki menee kanssa.
 
Kaikennäköstä. Metallipainotteistahan tuo vähän on, mutta soittolistassa on kaikkea Sinatrasta Black Uhuruun.
 
Guns 'N Roses, Slipknot, Sentenced, AC/DC, Kotiteollisuus, Mokoma, Amorphis, Killswitch Engage, Metallica, Motörhead, Rammstein, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus...
Siinä ehkä ne tärkeimmät, enimmäkseen metallia ja rockia.
 
2 vaihtoehtoa? Mitäs vittua? Ainua mikä jäi pois oli amispoppi. Olipa heikko suoritus kyselyn osalta. Mitä se hevi etes on, meikä kait on eläny kokoaika siinä käsityksessä että se on ylleisnimike metallimusiikille siitä kiinnostumattomille.
Enivei. Samantapainen vastaus mitä Worbahilla, että kaikki menee, mutta mättöpainotteistahan tuo on. Suosikkiorkesterit tällä hetkellä taitavat olla Stam1na, Sotajumalaja ja Watain. Tosin jäläkimmäistä ei nykyään jostakin syystä jaksa kuunnella muuten kun päissään. Sillon se uppoaakin sitten paremmin kun rullatuolivammanen ylitsepääsemättömään suohon.
 
Don Doggy said:
Räppiä, Hip Hoppia ja Nu-Metallia
Tiivistettynä siis linkin parkia...

mut itte kuuntelen kaikenlaista...on sellasia kausia jollon tulee kuunneltua metallia ja joskus taas rockkia, harvoin enää bluesia tai jazzia.  Toolia ja Smash and Pumpkingsia tänään. Guns n roseta tuli joskus yläasteella kuunneltua, samoin AC/DC:tä...GN:ltä Civil War ja right next door to hell on kelpoja kappaleita. AC/DC:ltä vanhat back in black levyyn asti. For those about the rock on lähinnä kuuntelussa pysynyt. Liinkin parkin ekan levyn kuuntelin tossa vähän aikaa sitten, aivan äärettömän loistavaa tavaraa. Ja sit samoin paras suomalainen bändi koskaan, mukaan luettuna paras kitaristi: Kingston Wall...taydellistä. Harmi vaan että kitaristi meni hyppäämään kellotornista.
Pitkään jo pyöriny idea sienistä ja Kingstonwallista yhessä...

Tosiaan ja siinä on muuten vänkä lista kaikesta mitä olen viimesen vuoden aikana kuunnnellut:
http://www.last.fm/user/jimi777
 
Nahkuri said:
2 vaihtoehtoa? Mitäs vittua? Ainua mikä jäi pois oli amispoppi. Olipa heikko suoritus kyselyn osalta. Mitä se hevi etes on, meikä kait on eläny kokoaika siinä käsityksessä että se on ylleisnimike metallimusiikille siitä kiinnostumattomille.
Enivei. Samantapainen vastaus mitä Worbahilla, että kaikki menee, mutta mättöpainotteistahan tuo on. Suosikkiorkesterit tällä hetkellä taitavat olla Stam1na, Sotajumalaja ja Watain. Tosin jäläkimmäistä ei nykyään jostakin syystä jaksa kuunnella muuten kun päissään. Sillon se uppoaakin sitten paremmin kun rullatuolivammanen ylitsepääsemättömään suohon.
Juu oli tarkoitus pistää monta mahollisuutta mutta unohtu eikä enää voi muokata.
 
Klassinen + poppi noista lähimpänä meikäläisen musiikkimakua. Kun on riemukas olo niin kasaripoppi soi, ja kun haluaa syvällisempää niin sitten klassista tai muuta taidemusiikkia.
 
Nahkuri said:
Sehän se sitä laatumussiikkia onkin  :lol:

Elähä poika ruppee, ihkuinta ikinä.

...

No hyvä on, kyllä löytyy kaikki levyt. Perkele, piti mennä täälläkin myöntämään.
 
Jyri777 said:
Jhessail said:
Kaikkea paitsi jazzia.
Johtuu vaan siitä, että et oo kuullu hyvää jazzia=)
http://www.youtube.com/watch?v=E8DCDrKX4_I

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo kaveri vetää Blueskaavaa. Aika jazzilla tazzilla tosin, mutta blueskaavaa. Aluksi ainakin. Sitten en enää pysynyt perässä.

Noh, minä Cläpä kuuntelee? Claptonia tietty .-O

Paljon, enemmän ja kaikkea. En ole vielä elämässäni pystynyt määrittelemään yhtään genreä tai bändiä joka yksinään olisi hyvä. Mä kuuntelen hyviä biisejä. Tottakai monilla bändeillä on levyllinen hyviä biisejä, mutta enimmäkseen kuuntelen vaan biisejä. Mulla on levyhyllyssä yli 500 cd levyllistä musiikkia ja melkein 1000 lp levyä(ne on niitä isoja mustia kiekkoja joita skrätsääjät käyttää nykyään, mutta uskokaa tai älkää, niin ennenvanhaan niillä kuunneltiin kaikki musa).

Tottakai voin listata bändejä ja genrejä tähän myös, mutta ... noh, mikäs siinä tehään listaa joka taatusti tulee jäämään vajaavaiseksi.

- Opeth - heavya
- OPL Bastards - elektrojunkkaa
- Dimmu Borgir - Heavya
- Seasick Steve - Bluesia
- Dire Straits - poprokkia
- Kingston wall - progerokkia
- Mozart - klassinen
- Beethoven - klassinen
muuta klasarisuuret, tsaikovskit, bachit, sibeliukset jne.
- Alter Ego - Elektrojyrä
- Mr. Ozio - elektroa
- Lukuisia house, techno, trance, rave yms suuruuksia joiden nimiä kukaan ei muista.
- Prodigy - h.mm.. multigenraalista elektroa. Minun ensimmäisiä suuria rakkauksia musiikkiin.
- Jimi Hendrix - progerokkia
- Stevie Ray Vaughan - Kitarataituruusrokkia
- 22 pistepirkko - Taitaa olla rokkia tämäkin
- Alamaailman vasarat - h.mm... Kuvitteellista kansanmusaa instrumentiaalina apocalytica meiningillä. http://www.vasarat.com/ Tämä on aivan mahtavaa. Etusivulla saa kuunnella paljon biisejä. Youtubesta löytyy läjä videoita. Setti on muistaakseni Vetopasuuna, saksofoni(toisinaan bassoklarinetti), kaksi selloa, urkuharmooni ja rummut
- Tuomari Nurmio - h.mm.. mikähän lie genre
- M.A. Numminen - Ihan mahtavia multigenraalisia lauluja banjolla
- Cleaning women - Elektroa oikeilla soittimilla jotka on ihan itse tehty. Mahtavia soundeja ja ennenkaikkea mahtava liveshow
- Arch Enemy - Ruotsalaista Heavya hämmentävällä vokalistilla
- Lynyrd Skynyrd - Etelän rokkia
- ZZ Top - Erilaista etelän rokkia
- Apollo 440 - Elektro
- Chemichal Brothers - Elektro
- FatBoy Slim - Groove-elektro
- BB King - Blues
- Walter "wolfman" washington - Blues
- Howling Wolf - Myös blues
- Black Sabbath - alkuhevi
- Pepe Deluxe - Loistavaa suomielektroa


listaa voisi jatkaa vaikka kuinka kauan. Tuossa kuitenkin pintaraapaisua. Kaikille jotka ette ole kuulleet, niin suosittelen kokeilemaan Alamaailman vasaroita ja Cleaning Womenia. Iahn loistosettiä.


Eric_C
 
Back
Top Bottom