Misafirperver misiniz?

Misafir sever misin?

  • Olmazsa olmaz

    Votes: 5 8.5%
  • Tanıdıksa alırım bi dal

    Votes: 27 45.8%
  • Sadece özel durumlarda davetli olanlar

    Votes: 15 25.4%
  • Sevmem gerekirse tiksinirim

    Votes: 12 20.3%

  • Total voters
    59

Erozbey

Duke
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Sevgisiz Sevgilisiz said:
Su olmazsa olmaz diyen 2 kisi kim ya bi ortaya ciksin. Ya sizde hic yalniz kalma hissiyati, ne bileyim bi ozel alan ihtiyaci yok mu? İnsan evinde rahat etmek ister, sokaktan adam cagirip onlara pasta falan mi yapiyosunuz, akil sir erdiremiyorum
Sana 2 saatte bir misafir geliyor herhalde.
 

Lalaitha

Banned
VCNWWBWF&S
Best answers
0
nerede o eski misafirler...
misafire göre yapacağım şey değişir. yatılı olanı istisnai bir durum olmadıkça hiçbir şekilde sevmem. gelen misafir sevdiğim, samimi olduğumuz bir misafir ise gecenin ilerleyen saatlerine kadar sohbet ederim, güzel olur. yok sevmediğim veya nötr olduğum bir misafirse, hoşgeldin faslından sonra biraz oturup, odama kapanırım. ayrıca gelen misafiri ilk defa görüyorsam ayıp olmasın diye otururum tabii.
 
Best answers
0
Erozbey said:
Sevgisiz Sevgilisiz said:
Valla şu sıralar pek haz etmediğim insanlar çok geldi. İnsan bi yerden sonra bikiyor erozyon kardes
Kaça gidiyorsun?
12,5 falan, yeter mi?

Calradianın Bilgesi said:
Evde takilmanin mekanda takilmaya gore ne kadar ucuz oldugunu farkettiginde gorucem seni sevgisiz
Forumdaki tek aklı başında adam burada, hesaba katılması gereken onemli detayları ve yillarin verdigi deneyimleri goz onunde bulundirarak konusuyorsun bilge ihtiyar. Ancak sor bakayim misafirlerim disarda da bulusmak istedigim kisiler mi...
 

Penta

Sergeant Knight at Arms
Best answers
0
Evim olsa arkadaşlarımı sık sık misafir etmeyi çok isterdim.
 

Erozbey

Duke
M&BWBWF&SNWVC
Best answers
0
Sevgisiz Sevgilisiz said:
12,5 falan, yeter mi?
Yeterli. Evin kontrolü sende değil. O yüzden böbürlensen de kurtarmıyor. Neyse ki biraz üniversite zamanı, tam olarak mezun olduktan sonra bu problemden kurtulmuş olacksın. Genelde çocuk olarak hemen hemen kimseyi istenmez. Oturmak zorundasın, ilgilenmek zorundasın, hele çocukları varsa ayrı bir problem. Üniversitede eve çıkarsan sıkıntıların sona ermiş olur.
 
Best answers
0
Erozbey said:
Sevgisiz Sevgilisiz said:
12,5 falan, yeter mi?
Yeterli. Evin kontrolü sende değil. O yüzden böbürlensen de kurtarmıyor. Neyse ki biraz üniversite zamanı, tam olarak mezun olduktan sonra bu problemden kurtulmuş olacksın. Genelde çocuk olarak hemen hemen kimseyi istenmez. Oturmak zorundasın, ilgilenmek zorundasın, hele çocukları varsa ayrı bir problem. Üniversitede eve çıkarsan sıkıntıların sona ermiş olur.
Valla şuanlık yetmiyor ama mesele yaş değil... Şuanki misafir çevrem can sıkıcı ve rahat bırakmayan insanlar yani aslında bu konu yakın çevremin ne kadar leş olmasıyla ve sosyal olarak berbat bir halde olmamla alakalı. Elbette kafa dengi arkadaşlarla dışarı, içeri, dağ, bayır heryerde takılınır. Ehem, neyse konunun akışını bozmaya gerek yok, buraya dertlerimi yazmıcam ve bundan sonra evime gelicek davetsiz misafirler için evde yokmuş taklidi yapıcam
 

The Lonely Wanderer

Grandmaster Knight
WBWF&SVC
Best answers
0
Ya şimdi ciddi olalım, misafir ağırlamak bir sanat.

Ben gelen misafirle çok hoş sohbet muhabbet yapamayacağım için birinin bir sohbet başlatması lazım. Misafire ikram yaparım, çayını yemeğini hallederim ama sohbet önemli. Gelen adam oturup tv izlemeye geliyorsa evinde izlesin hocam nedir yani.
 

logrolf

Sergeant at Arms
WBNWWF&SVC
Best answers
0
Birkeresinde gece 12 de evde herkes yatmış uyumuşuz.Komşu çıktı geldi uyku tutmadı diye gece 4 e kadar çay kahve yaptırttı bi de kendine ertesi gün pazartesiydi bide gel de kanser olma böyle insanlara
 

BattleRoyal

Squire
NW
Best answers
0
logrolf said:
Birkeresinde gece 12 de evde herkes yatmış uyumuşuz.Komşu çıktı geldi uyku tutmadı diye gece 4 e kadar çay kahve yaptırttı bi de kendine ertesi gün pazartesiydi bide gel de kanser olma böyle insanlara
Abi cidden var mı bu tarz komşular ya? Apartman pişmanlıktır.
 

logrolf

Sergeant at Arms
WBNWWF&SVC
Best answers
0
Madrøx said:
logrolf said:
Birkeresinde gece 12 de evde herkes yatmış uyumuşuz.Komşu çıktı geldi uyku tutmadı diye gece 4 e kadar çay kahve yaptırttı bi de kendine ertesi gün pazartesiydi bide gel de kanser olma böyle insanlara
Abi cidden var mı bu tarz komşular ya? Apartman pişmanlıktır.
tabi daha neler neler var görsen bide eskiden ev müstakildi o zamanlar bildiğin dört yol hanı gibiydi bizim ev gelen geçen uğruyodu sonradan müteahhite verince kurtulduk biraz
 

BattleRoyal

Squire
NW
Best answers
0
Ya çevreniz tarafından sevilen bir ailesiniz ya da komşularınız çok gevşek. 16 sene apartmanda oturdum bana öyle gevşek komşu denk gelmedi.