Mijn grote vraag

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.

Bascavia10

Sergeant at Arms
TADAA... maak je gereed, hier komt hij!

Waarom neemt Taleworlds niet iemand aan zoals Highlander, of Razz of zoiemand! Het spel opzich is goed, het idee is leuk en met de scripting is ook niet mis maar het grote probleem is, denk ik, gewoon het feit dat de graphics ongelooflijk slecht zijn! Sorry, ik vind Mount&Blade een superleuk spel maar zelfs de nieuwste Total War game (Imperial Total War) heeft betere kwaliteit grapichs en de mannen die op het slagveld staan zijn meer dan 10 keer zoveel, en de map is ook nog groter! Laat staan dat ik het vergelijk met de laatste Call of Duty, COD: Airborne of Bioshack. Echt verbluffende grapichs. En daartegenaan kan MB niet. Dat vraag ik me af. Het moet prima te doen zijn. Enige nadeel is dat de downloadsize naar 1 GB of meer zou veranderen: maar dat is geen probleem, aangezien je dan gewoon een producent zou kunnen zoeken. En dat iedereen het kan modden is ook geen probleem: Total War bied ook support voor modders en verkoopt gewoon nog duizenden spelen per jaar.

EVEN TER DUIDELIJKHEID: IK WIL HIER GEEN KRITIEK MEE LEVEREN, HET IS GEWOON EEN FEIT DAT DE GRAPICHS VAN MOUNT&BLADE ENIGZINS VEROUDERD ZIJN

Nogmaals, Mount&Blade is een groot fantastisch spel alleen het heeft gewoon een verfrissing nodig! En ik wil niet op Nijis katten: zijn modificatie is echt ongelooflijk goed, alleen hij is meer een scripter dan een modeller (is mijn menining). En volgensmij heeft Mount&Blade een modeller nodig.
 
Pop quiz:

Wat is het verschil tussen Taleworlds en Creative Assembly, ex-Irrational Games, Infinity Ward etc?

Als je het antwordt weet dan zul je zien hoe stom het is om Taleworlds vergelijken met deze games.

 
Skyrage said:
Pop quiz:

Wat is het verschil tussen Taleworlds en Creative Assembly, ex-Irrational Games, Infinity Ward etc?

Als je het antwordt weet dan zul je zien hoe stom het is om Taleworlds vergelijken met deze games.

AHUM.

Conclusie: Jij vind dat MB een minder spel is, alleen omdat het geen opdrachtgever heeft.

Ok, dat is waar maar tog...

TOPIC LOCKED
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom