Mielipiteet Mount&Bladesta?

Users who are viewing this thread

Jukka27

Recruit
Mitä mieltä olette tästä kyseisestä pelistä?
Mielestäni peli on loistava, lisenssi on ostettu.
Grafiikka ei ole ihan huippua, mutta sisältö korvaa sen lähes täysin. :smile:
 
No melko ihana kai tuo on, en mä muuten olis puolta vuotta näillä foorumeilla notkunu.

Grafiikalla ei hirveästi ole mulle ainakaan väliä, heppoja vaille hienoa kai tuo minusta on. Aivan perkeleen tunnelmallinen. vihollislaumojen teurastamisessa vaan on sitä tiettyä puhtautta ja rehellisyyttä.

Lisää kaikennäköstä kamaa vois olla, sekä aseilla eroa.
 
Kyllä se hyvä peli on. Itse olen pelannut sitä aina sieltä 0.6xx:n julkaisemisesta asti. Mukavaa on se, että aina kun tuntuu, että on saanut pelistä kaiken irti, tulee uusi päivitys ja modeja yms. ja pelattavaa on taas lisää.
 
Loistava, vaikka kehitettävää on aina.. (esim. AI voisi joskus käyttää vähän vaihtelevampia taistelukenttätaktiikoita)
 
Täytyy nostaa hattua armaganille ja kumppaneille, koska Mount&Blade yllätti minut täysin.

Kun latasin demon, odotin jotain hack/slash tyylin peliä. Mutta tämä löi minut ällikällä, koneisto toimii kuin unelma. Vihdoin jotain uniikkia peli-markkinoille, joilla jylläävät isot rahat ja massa-pelit.
 
Olin niin myyty ku latasin tän ekan kerran Mbnetistä...no lisää oli pakko saada, nyt vain kovasti pohdiskelen, että miten sen "lisenssin" ostaminen onnistuu, kun Paypall ja se toinen mikäliesielläsivuillamainuttu-juttu on uppo-outoja. Mites ostitte sen? (tyhmä (n00b) kysymys, mutta pakollinen)
 
Viihdyttävä roolipeli. Toivottavasti vain valmistuisi pian, nimittäin nyt M&B tuppaa hieman kyllästyttämään kun on jo kaikki kamat hankittu ja vihollisjoukkoja tarpeeksi teurastettu. Loppuu tekeminen kesken :evil:

Grafiikat ovat suht hienoa ja pelattavuus on sujuvaa, hieman vaan keskeneräisyys alkaa tylsistyttämään, mutta se kyllä hoituu tulevien päivitysten myötä(toivottavasti :smile:)

"Lisenssi" ostettiin kaverin kanssa puoliksi eli maksoin frendille 5€ ja hän osti pelioikeudet.
Jos nyt M&B:hen sattuu tulemaan moninpeli niin ostan sitten oman "lisenssin" :smile:
 
Paitsi yllä jo sanottu asiat, tunnelma jne:

1. Peli on erittäin intuitiivinen. Ei ole tarve lukea mitään ohjeita.
Tunnustan toki että se "Couched Lance" kesti hiffata...

2. Yksinkertainen, siinä merkityksessä että pelissä on ne osat jotka tekevät sen hyväksi mutta ei mittään turhaa. Tietenkin voi lisätä uutta mutta se täytyy tehdä harkiten. Toivottavasti Armagan ei täytä murtoosaakaa niistä vaatimuksia jota näen näissä foorumeissa. Ruutiaseita, magiikkaa... bah :sad:

3. Ensimmänen peli jossa hevonen on keskeinen osa pelistä. Saisi tulla jopa keskeneisemmäksi.

Vaikuttava suoritus, erityisesti jos ajatteelee sitä että Armagan on itse tehnyt 3d-moottorin. Kasittämätöntä!

(Juu, olen Skandi... mutta kyllä te tajuatte mitä tarkoitan vaikka kieli ei olekkaan täydellinen)
 
ei kato välttämättä rölli. tiedän yhen tapauksen, jossa kaveri joka muutti jostain keskieuroopasta suomeen alle 10v, opetteli kielen ja nyt se sit kirjoittaa&puhuu sitä paljon paremmin ku mä(lue: kielioppi paremmin hanskassa ja kirjakieltä tulee suusta), nyt siis hän on jo yli 20v
 
Anshelm Lays said:
Olin niin myyty ku latasin tän ekan kerran Mbnetistä...no lisää oli pakko saada, nyt vain kovasti pohdiskelen, että miten sen "lisenssin" ostaminen onnistuu, kun Paypall ja se toinen mikäliesielläsivuillamainuttu-juttu on uppo-outoja. Mites ostitte sen? (tyhmä (n00b) kysymys, mutta pakollinen)

Sama ongelma.. Tutkin peipällin sivuja ja sain käsityksen, että EU:n alueella voi lisätä paypal-tiliin varoja vain luottokortilla. Mulla ei luottokorttia ole, enkä tunne ketään, jolta semmoista voisi lainata. Harmi sinänsä, peli on aivan loistava ja jaksaisin varmasti pelata sitä vaikka kuinka, mutta pakko lienee tyytyä tasoon 6 :sad:
 
Siis, mutsi ja faijja ovat suomalaisia joten minulla on jokinlainen pohja, ha en ole siis "puhas" skandi. Ja sitten on olemassa sanakirjoja :smile:

En löytönyt toki "användarvänlig" sanakirjasta. Oliskohan se jopa "käyttäjäystävällinen"?
 
Espresso:
Tutkin peipällin sivuja ja sain käsityksen, että EU:n alueella voi lisätä paypal-tiliin varoja vain luottokortilla
.

sain tässä sellasen käsityksen, että sammon visa electronilla sen pystys maksaa, ku käyttää sitä toista systeemiä. Pitääköhän se paikkaansa?
 
Anshelm Lays said:
Espresso:
Tutkin peipällin sivuja ja sain käsityksen, että EU:n alueella voi lisätä paypal-tiliin varoja vain luottokortilla
.

sain tässä sellasen käsityksen, että sammon visa electronilla sen pystys maksaa, ku käyttää sitä toista systeemiä. Pitääköhän se paikkaansa?
Siis tuota Sammon (ja kai Nordean) elektronilla pystyy ymmärtääkseni tilaamaan pelin suoraan(as in ei Paypalin kautta) jos sitä tiedustelit.
 
Anshelm Lays said:
sain tässä sellasen käsityksen, että sammon visa electronilla sen pystys maksaa, ku käyttää sitä toista systeemiä. Pitääköhän se paikkaansa?

Tarkoittanet Visa-luottokorttia? Visa Electron on tietääkseni pankkikortti. On mullakin Visa Electron paikallisosuuspankista, mutta se ei riittäne.. Jos se ostosysteemi tukisi Visa Electronia, siellä olisi erillinen logo sille, nyt siellä on vain Visa ja neljä muuta.

Tutkiskelin aiemmin foorumia, ja joku suomalainen oli tarjoutunut ostamaan lisenssin jommalla kummalla tavalla jos sille lähetti rahan, mutta hän joutui lopettamaan sen.

Mutta saatan olla väärässäkin.. Tietääkö kukaan, onnistuuko Visa Electronin avulla ostamaan Mount&Bladen? Tai tukeeko se peipäl sitä? Kokemuksia?
 
Back
Top Bottom