Lord of The Rings Online budy key...

Users who are viewing this thread

Br the jub

Veteran
Eg har lurt på å kjøpe dette spelet, men eg vil teste det før eg bruker penger på noko eg kanskje ikkje liker...

Viss du har ein buddy key som du ikkje skal bruke send meg ein pm.

takk på forhand...
 
Det er derfor eg vil prøve spelet før eg kjøper.

Alle som har kjøpt det får ein budey key med i boksen sin. Denne gir "7 days free trial"
 
Nethros said:
Samma som World of Warcraft: 100 Svenska kronor I månaden.
Da er wow jævlig billig der.

Har sett 60-dagers her  i Norge for 229



BTW
Så prisen for LOTR:O ble rundt 60-70 kr (regnet ut fra dollaren)
 
Man kan spela både WoW och LOTR gratis online om man vet hur man ska göra. WoW är väldigt simpelt; Du letar upp en private server som kör på samma verison som du. Leta på www.wowstatus.net - tryck på server list. Och tryck på en server som du tycker verkar rolig, registrerar på  hemsidan och sen går du till c:/Program/World of Warcraft/Realmlist.wtf -> öppna med anteckningar. Ändra till set realmlist xxx.xxx.xxx.xxx eller vad servern har som realm adress.

LOTR går att fixa så det e gratis men har aldrig testat ännu eftersom spelet inte e någe kul.
 
Hallo hallo! Det är väll inte olagliga? Det finns väll ingen lag om att en person själv får underhålla en server. Det fins väll inget Blizzard kan göra? Vissligen spelar jag varken wow på nån gratis server eller på deras så jag har inte full koll...
 
Privata servrar är 100% olagliga eftersom WoW ToS förbjuder reverse engineering av något som helst slag vilket är precis vad privata servrar är.
 
Br the jub said:
Eg har lurt på å kjøpe dette spelet, men eg vil teste det før eg bruker penger på noko eg kanskje ikkje liker...

Viss du har ein buddy key som du ikkje skal bruke send meg ein pm.

takk på forhand...

Jeg har selv prøvd LOTRO, og synes ikke det var noe særlig bra, spiller heller wow enn å sitte foran datan med LOTRO. Mine første tanker om spillet var bra, og de varte en stund, men etter to dager, ble jeg faktisk lei, noe som jeg ikke ofte blir av bra spill. Har ikke en buddy key, men synes ikke spillet er noe særlig!
 
Back
Top Bottom