Lord Asker Sayıları Ayrlama

Users who are viewing this thread

tanerköse

Veteran
Arkadaşlarım sizden bişey istiyicem ben modları oynarkene görüyorum lordların 50-40 kralların 200-300 askeri var ama ben öyle istemiyorum

bunların asker sayılarını nasıl değiştire biliriz ?
 
tanerköse said:
Arkadaşlarım sizden bişey istiyicem ben modları oynarkene görüyorum lordların 50-40 kralların 200-300 askeri var ama ben öyle istemiyorum

bunların asker sayılarını nasıl değiştire biliriz ?
bi yerde vardı googleye yaz :grin:
 
Sorunla ilgili milyonlarca konuya bölümümüz sahipliğini üstlenmiş durumda. Köşedeki arama seçeneğini kullanırsan istediğini bulursun. Sürekli ufak tefek şeyler için konu açman hiç hoş bir davranış değil. 
 
Sadece 4-5 konu altta Kodlarla Oyunlar diye bir konu var ve bak bunu buldum. http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,50576.msg1638666.html#msg1638666

36 saniye olması lazım.
 
ya şu kuş gribi modulsüz yapmayı paylaşmış ama link tıklıyorum açılmıyor işte o sorunum onu kopyalayıp yapıştırırmısın sende açılıyorsa ?
 
bu mödüllü  yapılıyo  ben modülsüz yapılan kuş gribi diye adam var onunkini diyorum ben mosülü kuramadım
 
tanerköse said:
bu mödüllü  yapılıyo  ben modülsüz yapılan kuş gribi diye adam var onunkini diyorum ben mosülü kuramadım
Module System'sizdi  ama sonra module çevrildi...
 
Yahu o konuyu incelemeye aciz misin? İstediğin şey o konuda, adam sadece ana sayfaya kısayol eklemiş. Lütfen ekmek elden su gölden geçinmeyin.
 
Back
Top Bottom