lol zomaar effe kwijt

wat vindt jij van Micheal Jakson?

• een smerige smeerlap!

Votes: 2 18.2%
  • ik vond alleen zijn muziek leuk meer niet!

Votes: 3 27.3%
  • ik vond hem eng

• ik vond hem een toffe dude!

• ik eet liever koekie/pizza en een drol erbij dan ik erover praat!

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    11

Users who are viewing this thread

Gerontis the cunning

Master Knight
ik hoorde op de radio dat Micheal Jakson dood is op een 50 jarige leeftijd

tuurlijk vindt ik het altijd klote voor de na bestaande en hoorde dat die dude een akelige jeugd en dat soort meer **** heeft meegemaakt

maar wanneer gaan ze praten over de de schade die HIJ bij de kinderen die bij HEM sliepen bracht?

ik vindt het daarom best irritant dat mensen gaan zeggen dat hij een beter leven verdiende maar ik vindt:maar wat van zijn slachtoffers?
tuurlijk er waren ook ouders bij die hun kind bij hem lieten slapen om hem daarna aan te klagen en een schade blablabla en zo grof geld te verdienen en als ik
hem was zou ik niet met kinderen maar dan liever met hoeren of zo gaan slapen

zo da moest er effe uit! :roll:

Ik geef meer om Dimebag Darrel van Pantera... Met zijn muziek ben ik opgegroeid, en ik was in shock toen ik de dag na 8 december 2004 hoorde dat hij neergeschoten was op het podium :sad:

Verdomme, Dimebag was mijn held  :mad:

Hietala said:
Ik geef meer om Dimebag Darrel van Pantera... Met zijn muziek ben ik opgegroeid, en ik was in shock toen ik de dag na 8 december 2004 hoorde dat hij neergeschoten was op het podium :sad:

Helemaal mee eens. Cowboys from Hell en Walk zijn zulke geweldige nummers  :grin:

janlulhannes said:
Hietala said:

Helemaal mee eens. Cowboys from Hell en Walk zijn zulke geweldige nummers  :grin:

noou! ik ken hem helemaal niet maar ik ga hem wel dadelijk effe opzoeken :grin:

Back
Top Bottom