Lista modeista!

Users who are viewing this thread

Nyt tarttis apua, lataan modin normaalisti, mutta mitä sen jälkeen pitäis tehä? Osasin asentaa 1866-modin mutta muitten kanssa on jotain häikkää.
 
Avaat sen modi tiedoston Winrarilla ja purat sen modules kansioon.
Jos peli pyörii steamin kanssa niin se on tän nimisessä kansiossa.

C:\ProgramFiles\Steam\SteamApps\common\mountblade warband\Modules
 
Ei vittu jätkät The Last Days 3.0 tuli ulos kolme viikkoa sitten ja huomasin sen vasta nyt. Vaadin että http://mbx.streetofeyes.com/index.php/topic,2465.0.html lisätään modilistaan.
 
demon xd said:
;
voishan tuota last daysiä kokeilla vaikka ei vielä warbandiin olekkaan :cool:

Niin ja kyllä minun mielestä aina aito ja alkuperäinen MnB Voittaa nämä uudet lisäosat ja muutenkin "TLD - The last days" ei ole ollenkaan warbandille vaan alkuperäisen 1.011 versiolle.

Ja mitä nyt ite tästä aiheesta niin en ole varma muta jos ei tuolla vielä ole niin tuon "LOTR Weapons modin voisi sinne lisätä"
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,68456.0.html
 
Joo voi, luulen et modin omasta boardistä löytynee.
Jos oikein muistan niin käppäilet sinne kaupunkiin, ja kadulta etit niitä kauppiaita, ne ei suostu myymään sulle mut muistaakseni niit pysty lahjomaan tai jotain.
 
Joo, siel listassa taitaa olla aika monta ns. kuollutta modia joissa ei oo yhtään servereitä.

Tossa sun viestissä on muuten sellanen edit nappula, täällä ei kovin paljoo tuplaviesteistä pidetä.
 
Terve olen pyörinyt foorumilla jo jonkin aikaa ja ladannut muun muassa Anno Domino 1257 modin, mutta minulla on ongelmia nyt näiden archive tiedostojen kanssa. Olen lukenut niistä ja yrittänyt tehdä, mitä pitäisi tehdä, mutta jokin ei nytten onnistu. Katsoin täältä modeja ja siellä oli apuakin http://wiki.tesnexus.com/index.php/File_compression_basics  .  Haluaisin saada 1860s Old American modin, joka näyttää olevan 7z tiedostana. Tarvitsisin nyt teidän apua tässä, että saisin sen toimimaan. Voisitteko neuvoa minua perusteellisesti, eli vaihe vaiheelta, koska en näytä ymmärtävän tätä vaikka homma näyttää helpolta.
 
7Z-tiedostot saat parhaiten auki 7-zip purku-/pakkausohjelmalla. Löytyy osoitteesta http://www.7-zip.org/. Ladattuasi sinulle sopivan version (jos et tiedä onko sinulla 32- vai 64-bittinen käyttöjärjestelmä, kannattaa ottaa 32-bittinen). Latauksen jälkeen käynnistät ladatun tiedoston, eli asennat ohjelman. Sen jälkeen klikkaat 7Z- (tai rar, zip, tms) tiedostoa hiiren oikealla napilla. Huomaat että valikkoon on tullut uusi "7-Zip" alavalikko. Sieltä sitten valitset sopivan purkuvaihtoehdon (mikäli tiedoston sijainiti on Warband\Modules\, ja jos mod on pakattu "oikein", "pura tänne" on oikea vaihtoehto).
 
Kiitos oikein perusteellista :grin: Yhdellä sivulla luki, että niitä tiedostoja voi lukea kahdella ohjelmalla ja minulla oli toinen, mutta en katsonut oliko minulla tuota mitä nyt käytit. Sinä siis käytit sitä 7-zip:in "extract here" nappia, kun se on siellä moduuli kansiossa. Sittenkö se on valmis? En saanut sitä vielä nativen tai muiden moduulien luokse. Oliko teillä ensimmäistä moduulia laittaessa moduuli kansio valmiina vai teittekö te sen itse?
 
Kyllä sen silloin pitäisi olla valmis. Itse en kovinkaan tosin modeja pelaa.

Sitten se purkumetodi (extract here / extract to folder xxx) riippuu siitä että onko siinä modissa se kansio valmiina. Tämä selviää siten, että valitset sieltä 7-zipin valikosta "open archive". Jos siellä näkyy vain yksi kansio, 7-zip luo sen kansion purettaessa. Jos siellä puolestaan näkyy useampia kansioita ja tiedostoja, kannattaa siitä 7-zipin valikosta ottaa "extract to xxx", jolloin 7-zip luo xxx nimisen kansion.

Jos olet jo purkanut sen sinne modules kansioon, katso nyt alkuun onko siellä modules kansiossa ylimääräisiä tiedostoja. Kyseisessä kansiossa ei pitäisi olla muuta kuin kansioita. Jos sinne on ilmestynyt ylimääräisiä, luo kansio (esim. se Anno Domino 1257) ja siirrä ne ylimääräiset tiedostot ja kansiot sinne, siis kaikki muut kuin Native ja ne kansiot joiden tiedät olevan muita modeja.
 
Olen tehnyt kaiken tuon. Sittenkö aukaisen mount&Bladin ja otan siitä oikean modin? No minulla se ei näy. En yhtään tiedä, mikä tässä nyt on pielessä.
 
Warband. Eikös nämä ole sen modeja :oops:  Luulin, että minulla oli molemmat. No näin käy, kun ostaa ne suoraan netistä... Tuossa ylhäällä sanottiin, että vain osa on Warbandille.
 
Back
Top Bottom