Lista modeista!

Users who are viewing this thread

Myöhän se varmaan tiedetäänkin joo. Kannattaisi kysyä varmaan joltain sen modin tekijöiltä.
 
Varoituksen sana! Fantasy modin ainoa tehtävä (joka on hyviksillä) ei toimi. Kun yrität tukota warcamppiä se ei tuhoudu vaikka tappaisitkin kaikki!
 
mikkinaattor said:
Jaa tuo bugi! Mene kansioon X ja muuta siellä tiedostosta Y rivi H KSLFSALFSJ:si

Öö ihan selevä homma.. miten toi niinku suomen kielellä tehdään.. mistä löytyy kansio x josta löytyy tiedosto y jonka rivin h voi muuttaa...
 
No mikkinaattor haistakoon pitkän *.... täältä mä niinku ensimmisenä kysyn jos on ongelmia. vai löytyiskö paremmin vastaus jostain my little ponyn.comin kaverit-osastolta.. jos mikkinaattor ei osaa auttaa pitäköön suuren suunsa kiinni
 
Otetaas nyt ihan easysti! Mitään hengen vaarallista ei tapahtunut! Mikkinaattori tarkoitti luultavasti ihan läpällä, josta ei pidä loukkaantua.
 
No jos kuitenkin ensin menisi kertomaan ongelmistaan henkilöille, jotka ovat siihen paneutuneet, kuten pelin tekijät.
 
naQQy said:
No mikkinaattor haistakoon pitkän *.... täältä mä niinku ensimmisenä kysyn jos on ongelmia. vai löytyiskö paremmin vastaus jostain my little ponyn.comin kaverit-osastolta.. jos mikkinaattor ei osaa auttaa pitäköön suuren suunsa kiinni
Herkällä tuulella? Oletko ollut jonkun huumaavan vaikutuksen alaisena kirjoittaessasi viestin? Herkkyys ja huumorin ymmärrys ainakin ovat sitä luokkaa...
 
joo ei sitte mitään jos se huumorilla oli se "apu" :oops: :grin: enkä mä käytä minkäännäkösiä huumausaineita. aattelin vaan että mikkinaattoria ottaa päähän avun kyselijät ni alko muaki ottamaan päähän. että se siitä...
 
Mulla ois pari helkutin kiperää kysymystä :grin:

1. Mist saan ladattuu ton 0.751, vai mikä olikaan, version? haluun lotr modin toimimaan.

2. Voisko joku vähän selittää kuinka tuo cräftinki mödi toimii? Ja suora linkki lataukseen ois kiva... :roll:

mul ei oikee toimi tää sivusto ni en ite voi tietoi ettii  :shock: ku yritän mennä esim lotr modin foorum-palstaan, tulee vain valkonen ruutu jne.

 
1. http://www.taleworlds.com/download/mountandblade_0751_setup.exe

2. Katsonpa vaikka kohta, jos joku ei ehdi.

3. Mitä selainta käytät ja sivustoon liittyvistä ongelmista voi kysyä "tuottajilta".
 
Back
Top Bottom