Laatste post van de nacht.

Ik zeg

  • Paard

    Votes: 32 29.9%
  • Poard

    Votes: 12 11.2%
  • Peird

    Votes: 8 7.5%
  • Pjerd

    Votes: 46 43.0%
  • Peerd

    Votes: 9 8.4%
  • Poerd

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    107

Users who are viewing this thread

Chechen! said:
Hmm.. nee?

Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.

Yarghh.
^^

Me ninja you
Me want to wins this...me not tired...yet...dammit..

DAmmit, ninja'd..

FrisianDude said:
Zeg, het is nog niet eens 12 uur. Iedere claim is nou nog veel te vroeg.
Hhmmm, true...toch..ik zou trots zijn mocht ik dit levenloze **** winnen voor een nachtje.  :lol:
 
**** ik win

heb net afscheid genomen van mn 2de liefde van mn leven, allebei gefaald maar deze was echt wel de moeite waard, nuw eten jullie waarom dak soms naar londen ging...  :cry: facebook msn en steam van haar allemaal gedelete  :cry:
bedankt jermaine om mij 2 goeie advies tips te geven 1 dat ik nooit zal vergeten
 
Wolfang said:
**** ik win

heb net afscheid genomen van mn 2de liefde van mn leven, allebei gefaald maar deze was echt wel de moeite waard, nuw eten jullie waarom dak soms naar londen ging...  :cry: facebook msn en steam van haar allemaal gedelete  :cry:
bedankt jermaine om mij 2 goeie advies tips te geven 1 dat ik nooit zal vergeten
hou op...

ik krijg echt een paar tranen in me ogen...god...ik word softer...
Meh, ik doe het graag man..

en dan word ik geninja'd door Fries..grr..geef op.. :mad:
 
Wolfang said:
Frisian heeft haar trouwens ooit vr een minuut of twee ontmoet xD
:eek:
En ik kreeg die eer niet  :cry: ?

Nee maat, ik ben trots op je...maar ik doe wel vriendelijk tegen je op msn/steam...ik heb hier een reputatie omhoog te houden.. sarcasme :p
 
Ik heb haar ff aan frisian gegeven om haar te babysitten in H&H, ik wou haar laten gamen, niet echt gelukt :razz:
 
Wolfang said:
Ik heb haar ff aan frisian gegeven om haar te babysitten in H&H, ik wou haar laten gamen, niet echt gelukt :razz:
Ttssss.....nou ja...had ik ook maar H&H gedaan...hoewel dan zou ze meer op mij moeten passen sinds ik soms erg noobish met dingen kan zijn.  :lol:
 
O ****, je vriendin heeft steam? Gamed ze ook? Dat zou cool zijn.


edit;
Errr.. lama.
 
nu niets zo vaak meer maar zo hebben we elkaar 2-3 jaar geleden ontmoet, blijkt nu dat ik afscheid neem omdat ik te veel gevoelens heb voor haar dat zij ook gevoelens had voor mij maar ze heeft een lief, dus ja, geen zin om het in detail uitteleggen wss begrijpen jullie hier geen kloot van :razz:
 
Wolfang said:
nu niets zo vaak meer maar zo hebben we elkaar 2-3 jaar geleden ontmoet, blijkt nu dat ik afscheid neem omdat ik te veel gevoelens heb voor haar dat zij ook gevoelens had voor mij maar ze heeft een lief, dus ja, geen zin om het in detail uitteleggen wss begrijpen jullie hier geen kloot van :razz:
Laten we er maar over ophouden oke?
Dadelijk moet ik weer pissed op je worden.

En ik wil winnen.  :mad:
 
Hahaha. Leuke topic om es door te lezen. Sociopaten en het internet zijn geen goeie combinatie.

Ik win?  :cool:
 
idd Verbeek is wat men een '*******' noemt :razz:
soms doet hij normaal  maar op de forums doet hij graag vaak stoer :razz:
 
Back
Top Bottom