Kysymyksiä

Users who are viewing this thread

horrow

Recruit
Moi olen viel uusi eikä mulla ole ees kokoversiota ku ei oo visaa :sad:. Oisin kysyny et Tuleeko tää peli koskaa kauppoihin, miten tosta saa kivistä ja vuorista pois siniset/vaaleenpunaset värit, kuinka saa tehtyä enemmän sotilaita ku esim 11. siinä ne ja kiitti vastauksista :grin:

Ei tule kauppoihin.

Kivien sinisyyteen voi auttaa jos vaihdat tiedostosta rgl_config.txt rivin
"no_dot3_bumpmap = 0" muotoon "no_dot3_bumpmap = 1".

Sotilaita saa lisää kun on tarpeeksi pisteitä leadership taidossa.

Mulla ois ostopulma, oon pelannu jo level 6 asti 15 kertaa enkä aina jaksais alottaa uuestaa nii miten tän vois ostaa ilman visaa ku mun äitillä on OKO pankkikortti ja ei siitä tiiä voiko ostaa ja sit se sanoo et emmä viitti ku ei siitä koskan tiiä jos joku parintonnin lasku tuleeki. :???: :sad:

Ku tuollä on toi first aid http://www.taleworlds.com/mb_ss/character_screen.jpg niinku siin peliski nii meinaako se sitä et voit elvyttää omanpuolulaset kuolleet?

Ku meen sinne baariin zendariin ja kysyn siltä ukolta haluisko se liittyy mun armeijaa se sanoo et if u gawe me baddet cloth nii mistä tän kysisen vaatteen saa, pitääks täs tosiaan kakki piraatit tappaa ku mä näin just swedia militiassa 3 rive piratia ja ne taisteli veagirilaisia vastaa :grin:, sit viel haluun kysyy millä levelil ootte menos ja millaset kuteet/aseet ja hevonen teil on sekä armeijan koko :smile: kiitti

Mun ukolla on "supreme fur-coat of pimping + 3" haarniskana, "Golden Cane +5" aseena, ja 40 Veteran Whoren armeija.

miten tan pelin pystyy ostamaan ei oo luotto korttiii miten se paypal toimii tietaako joku pliiz vastatkee!

Älä änge sitä kysymystäs joka threadiin, se ei ainakaan yhtään lisää ihmisten vastailuhaluja.

PayPal helpottaa tavallaan nettiostoksia, mutta vaatii silti luottokortin. Sulla ei taida sellasta olla, eli ei auta kuin pyytää jotakuta muuta ostamaan sun puolestas. Äiti tai isä lienee otollisin kohde.

Miksei ihmiset osaa käyttää Search nappulaa? (itsekkin tosin pari kertaa sorruin uuden topicin tekemään)...
Ja miksei nämä nuoret pelaajat osaa käyttää sanakirjaa, saati sitten pyytää jotain englantia osaavaa suomentamaan tekstejä joita ei ymmärrä?

Itse kun olin nuori ja englannin kielen osaamaton, otin sanakirjan käteen ja kattelin sieltä kaikki sanat mitä en tiennyt. Loput päättelin itse ja vóila, opin loppujen lopuksi englantia nopeammin kuin muut ikäiseni.

MasterOfTheMartialArts said:
Miksei ihmiset osaa käyttää Search nappulaa? (itsekkin tosin pari kertaa sorruin uuden topicin tekemään)...
Ja miksei nämä nuoret pelaajat osaa käyttää sanakirjaa, saati sitten pyytää jotain englantia osaavaa suomentamaan tekstejä joita ei ymmärrä?

Itse kun olin nuori ja englannin kielen osaamaton, otin sanakirjan käteen ja kattelin sieltä kaikki sanat mitä en tiennyt. Loput päättelin itse ja vóila, opin loppujen lopuksi englantia nopeammin kuin muut ikäiseni.
totta totta. isekkin olen huomannut että englannin sanasto karttuu huimasti kun alkaa ottamaan selvää sanoista joita ei ymmärrä. tuloksena englannin numeroni on kasvanut koulussa jotain pari numeroa!  :razz:

Niinpä niin. Itse olen kielikylpy luokalla, Englannin siis. Omasta mielestä ihan hyvin tuo englanti taittuu vaikka mikään maisteri en ole. Kuitenkin ymmärrän aika paljon ja hyvin oon pärjäilly.

Back
Top Bottom